Dat kan tegenwoordig al helemaal niet meer. Arme Wez.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Die tattoo lijkt meer op MJ dan op Yo
Dan doe je wat?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:01 schreef Andromache het volgende:
Wat een mongool. Dan heb je een van de gewildste vrouwen van Nederland, die ook nog eens super omgaat met je eerste zoon (ook volgens moeder), en dan doe je dit. Achterlijk.
Goh!quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:53 schreef superniger het volgende:
Wes is vreemdgegaan.
https://www.ad.nl/show/we(...)t-yolanthe~a47085ab/
Dit is overduidelijk GMM.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Wesley dit precies verknald heeft. Meerdere keren?? Wat betekent dat?
@:caland @:jancees
Klinkt toch als iets ernstigers als ik Wesley zo hoor..quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:12 schreef Za het volgende:
[..]
Dit is overduidelijk GMM.
Wesley is meerdere keren vreemd gegaan.
Hij bevond zich in die positie, Yolanthe voelde zich niet goed genoeg (het is onvermijdelijk dat Wesley ooit zal kiezen voor een jongere vrouw etc).
Ook Jan Smit bedroog haar.
Bizar, ik denk dat ze deze mannen op handen droeg, en het zijn nog kneuzen ook.
Beetje dom, als je in gemeenschap van goederen getrouwd bent...quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:53 schreef superniger het volgende:
Wes is vreemdgegaan.
https://www.ad.nl/show/we(...)t-yolanthe~a47085ab/
Nou ja, haar eigen vader heeft wat dat betreft in ieder geval een slecht voorbeeld gegeven. Vaak kies je een man die iets bekends heeft van je vader. Ik hoop dit niet hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klinkt toch als iets ernstigers als ik Wesley zo hoor..
Hij zou haar toch niet geslagen hebben ofzo??
@:caland
Sowieso vreselijk, dat golddigger-geblaat. Natuurlijk, ze houdt van luxe en een bepaalde levensstijl en zou misschien niet snel met een dakbedekker gaan daten. Maar om dan nou zo zwart-wit te stellen dat ze doorgaat naar een nog rijkere man...zo simplistisch. Het zijn ook maar mensen, met gevoel en moeilijke dingen in hun leven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Goh!
En de meerderheid hier maar blaten over Yolanthe. Hoe ze over hem praatte, hoe ze een golddigger is, hoe ze alleen op de foto staat in Ibiza.
Sukkels.![]()
Misschien kan ze nu een leuke man aan de hak slaan. Van Jan Smit naar die kleine. Er zijn echt veel leukere mannen op de wereld.
Zo'n creep zal hij inderdaad hopelijk niet zijn, want die misbruikte zijn eigen dochter...quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou ja, haar eigen vader heeft wat dat betreft in ieder geval een slecht voorbeeld gegeven. Vaak kies je een man die iets bekends heeft van je vader. Ik hoop dit niet hoor.
Eens.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sowieso vreselijk, dat golddigger-geblaat.
Bedroog Jan haar ook? Met Liza dan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:12 schreef Za het volgende:
[..]
Dit is overduidelijk GMM.
Wesley is meerdere keren vreemd gegaan.
Hij bevond zich in die positie, Yolanthe voelde zich niet goed genoeg (het is onvermijdelijk dat Wesley ooit zal kiezen voor een jongere vrouw etc).
Ook Jan Smit bedroog haar.
Bizar, ik denk dat ze deze mannen op handen droeg, en het zijn nog kneuzen ook.
Dat is helaas de keerzijde van het internet. Iedereen kan maar blèren wat diegene blieft en dat kan allemaal maar. Ik heb niks met Yo, maar sowieso iemand zo naar beneden halen (op het internet) is stijlloos. Zie het ook weleens in het Barbietopic....quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:49 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Yolanthe wordt altijd heel erg afgezeken hier, er zijn hele threads vol met commentaar op haar, allerlei gezeur over uiterlijkheden (en toen was ze nog puur natuur) Haar tanden waren niet goed, haar haarlijn niet, van alles.
En toen ze daar wat aan deed werd het commentaar alleen maar erger.
Deze threads kun je hier nog gewoon vinden.
Geen idee wat zij heeft gedaan dat mensen zo op haar reageren, ze komt altijd heel prettig over.
Haha zo werkt dat niet, in goede tijden jezelf te koop zetten op de media, in slechte tijden ook.quote:
Nu vind ik Barbie echt zo'n ander verhaal. Een mokkel die gaat zitten plassen tussen de auto's, op een parkeerplaats met een kleenex haar poes afveegt om die vervolgens op de balie te leggen bij de winkel waar je binnenstapt, daar mag je iets van vinden hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is helaas de keerzijde van het internet. Iedereen kan maar blèren wat diegene blieft en dat kan allemaal maar. Ik heb niks met Yo, maar sowieso iemand zo naar beneden halen (op het internet) is stijlloos. Zie het ook weleens in het Barbietopic....
Hij wil misschien aan de buitenwereld laten weten dat de schuld bij hem ligt. Gezien alle shit die nu over zijn ex wordt uitgestort (zie ook in dit topic), is dat nog wel 'netjes' van hem.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:45 schreef Za het volgende:
Wesley vraagt om respect voor hun privacy.
Maar hij wil toch wel even laten weten het verknald te hebben, meerdere keren.
Tuurlijk. Maar haar uiterlijk heeft daar niets mee van doen. Daar doelde ik op, dat eeuwige gezeik gekleineer wat betreft haar uiterlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu vind ik Barbie echt zo'n ander verhaal. Een mokkel die gaat zitten plassen tussen de auto's, op een parkeerplaats met een kleenex haar poes afveegt om die vervolgens op de balie te leggen bij de winkel waar je binnenstapt, daar mag je iets van vinden hoor.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:22 schreef Miggy het volgende:
Dit gaat dus ook niet meer gebeuren
[ afbeelding ]
Of hij is van het sneue type dat zijn hele leven al beweerde het zelf te hebben uitgemaakt wanneer hij aan de kant werd gezet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:12 schreef Franny_G het volgende:
Hij wil misschien aan de buitenwereld laten weten dat de schuld bij hem ligt. Gezien alle shit die nu over zijn ex wordt uitgestort (zie ook in dit topic), is dat nog wel 'netjes' van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |