Ik werk in de media, dus ik spreek nog wel eens een BN'er.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Jij hebt toch vaker inside info?
Niet dus. Ik ken zn broer en weet ook wel wat dingen, maar dan nog kun je niet weten hoe een relatie zit en of de ene boft met de andere.quote:
De vraag die mij boeit, waarom pikte ze dit allemaal in hemelsnaam. Ze had en heeft die kerel helemaal niet nodig..quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Inderdaad. Yo heeft destijds besloten om haar instagram alleen voor zichzelf te gebruiken omdat het continue vervuild werd door fans van Wes die maar bleven doorgaan over Galatasaray. Wes staat erom bekend dat ie regelmatig hoertjes met een hockeymeisjeslook laat invliegen zodra Yo van huis is. Hij mocht zijn handen dichtknijpen met Yolanthe imo, die echt haar eigen geld wel binnenharkt.
Klinkt best leukquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik werk in de media, dus ik spreek nog wel eens een BN'er.
Liefde. Ofzo. Maar je ziet wel vaker dat mensen met een ‘ideaalbeeld’, of een vervelende jeugd, blijven hangen in van die fucked up relaties waarin ze worden geslagen en/of de partner vreemdgaat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De vraag die mij boeit, waarom pikte ze dit allemaal in hemelsnaam. Ze had en heeft die kerel helemaal niet nodig..
quote:MENU
’Hij wilde het liever klein houden’
Manager Wesley Sneijder reageert op breuk
Wesley Sneijder wilde het nieuws over de breuk met Yolanthe liever klein houden
Wesley Sneijder wilde het nieuws over de breuk met Yolanthe liever klein houdenⒸ HOLLANDSE HOOGTE
Wesley Sneijder voelde zich vandaag wel genoodzaakt te reageren op de breuk. Dat zegt de manager van Wesley Sneijder aan RTL Boulevard.
Guido Aalbers laat weten dat zij het niet eens waren met het persbericht dat gisteren namens het management van Yolanthe werd uitgestuurd en vervolgens een ware storm veroorzaakte in medialand. Wesley had het graag kleiner gehouden, maar nadat de voetballer verbaasd alle negatieve reacties op Yolanthe had meegekregen, voelde hij zich toch geroepen om zijn verantwoordelijkheid te nemen met zijn post op Instagram, die overigens eveneens weer vragen opriep.
„Ik heb het verknald. Meerdere keren. Mijn gezin verdient rust. Ik vraag nogmaals om respect voor onze privacy. We zijn nog niet gescheiden”, schreef hij op het sociale platform. Waarbij overigens, in tegenstelling tot zijn eerdere posts, de mogelijkheid om te reageren, werd uitgesloten. Wel was er maandagavond een opvallende reactie onder de volgers die de voetballer vroeg of hij dacht dat ’het gras groener was bij de buren’. Met zijn post lijkt Wesley ook te suggereren dat hij een scheve schaats heeft gereden, maar of dat ook daadwerkelijk zo is, laat hij in het midden.
De manager is niet bereid om die reactie verder te verduidelijken of om in te gaan op geruchten over derden in het spel.
Ik vind dit zo laf, niks verantwoordelijkheid nemen. Hij ontneemt haar bij deze voor altijd de kans te zeggen dat ze niet meer van hem hield, ze uit elkaar gegroeid waren of wat dan ook.quote:voelde hij zich toch geroepen om zijn verantwoordelijkheid te nemen met zijn post op Instagram, die overigens eveneens weer vragen opriep.
„Ik heb het verknald. Meerdere keren"
Met je eens hoor. Maar los van zijn intenties vind ik het wel goed als iemand voor haar opkomt, al is hij niet de juiste persoon. Niet normaal wat zij voor shit over zich heen krijgt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:16 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind dit zo laf, niks verantwoordelijkheid nemen. Hij ontneemt haar bij deze voor altijd de kans te zeggen dat ze niet meer van hem hield, ze uit elkaar gegroeid waren of wat dan ook.
Wesley is bang om als afgedankt bekend te staan, liever zet hij Yolanthe als bedrogen te boek en krijgt er nog applaus voor ook.
Een goed verstaander weet beter.
Dat, maar ben het met je eens dat hij zeker niet de juiste persoon is. Feitelijk vind ik dat hij haar met die opmerking alleen maar monddood probeert te maken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Met je eens hoor. Maar los van zijn intenties vind ik het wel goed als iemand voor haar opkomt, al is hij niet de juiste persoon. Niet normaal wat zij voor shit over zich heen krijgt.
Nou, zo werkt het niet denk ik. Als zij haar verhaal wil doen, staat de hele wereld te springen om dat te horen en dan kan zij nog steeds als 'winnaar' uit deze strijd komen, degene waar de sympathie naar uitgaat. Lijkt me trouwens een heel realistische optie want zij kan dat vele malen beter dan hij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:16 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind dit zo laf, niks verantwoordelijkheid nemen. Hij ontneemt haar bij deze voor altijd de kans te zeggen dat ze niet meer van hem hield, ze uit elkaar gegroeid waren of wat dan ook.
Wesley is bang om als afgedankt bekend te staan, liever zet hij Yolanthe als bedrogen te boek en krijgt er nog applaus voor ook.
Een goed verstaander weet beter.
Ja, dat is echt heel sneu.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Met je eens hoor. Maar los van zijn intenties vind ik het wel goed als iemand voor haar opkomt, al is hij niet de juiste persoon. Niet normaal wat zij voor shit over zich heen krijgt.
Aaaaah, kind met tshirtje kwam wel opvallend vaak in beeldquote:Op woensdag 6 maart 2019 20:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat filmpje wat eerder is gepost (zou het reclame zijn voor de kinder kledinglijn die Yolanthe gaat lanceren?)
Geen idee. Geen last van.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben ik trouwens de enige de vind dat Yolante een stem heeft die pijn doet aan je oren?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Max is gewoon van gemiddelde lengte.
TMI mensen, TMI.quote:
Als je een probleem hebt, pm me dan even.quote:
Achja, maar ze zal wel iets anders aan haar hoofd hebben nu kan ik me zo voorstellen. Lijkt erop trouwens dat Sneijder inderdaad denkt dat het nog goed kan komen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:33 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Nou, zo werkt het niet denk ik. Als zij haar verhaal wil doen, staat de hele wereld te springen om dat te horen en dan kan zij nog steeds als 'winnaar' uit deze strijd komen, degene waar de sympathie naar uitgaat. Lijkt me trouwens een heel realistische optie want zij kan dat vele malen beter dan hij.
Laat me met rust, ik was hier weg.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:56 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik niet, vriend. Het houdt je blijkbaar érg bezig.
Ik denk dat dat hanige karakter een van de redenen dat hij zo ver is gekomen als voetballer en het is ook waar veel vrouwen op vallen denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:30 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat het een lulletje is dat zn gebrek aan lengte en hersens compenseert met hanig dominant gedrag en het kleineren van zn partner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |