LOL is nog waar ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:54 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Timothy: Teddy komt meer in beeld dan Brandon![]()
![]()
hij heeft de laatste tijd heel veel pijn, denk dat hij ff uit de vijver moet drinken, zit B12 in, (zegt hij)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
A3 kan voor een week vegan eten kopen.
Hij wil bewijzen dat je een groot sterk lichaam krijgt van vegan eten.
Ow ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij heeft de laatste tijd heel veel pijn, denk dat hij ff uit de vijver moet drinken, zit B12 in, (zegt hij)
Hij had mijn stem ook twee maanden geleden ook. Niks aan de gast. Ik heb liever Timquote:
die fan-dag is onzichtbaar dus succesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:57 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben echt benieuwd naar die fandag, ga zeker kijken!
komen allemaal onzichtbare mensen???quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:57 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
die fan-dag is onzichtbaar dus succes
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:54 schreef Cyberpunk77 het volgende:
![]()
Yep, en terecht! En het hadden er meer geweest als Mike en Lotus er nog waren....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:59 schreef Bblurker2 het volgende:
Wowwww, ik zag ergens de stemmingsuitslag. Tim met 20 stemmen op de bank?
dacht meer dat aan onzichtbaar omdat hij waarschijnlijk niet gaat komen omdat hij geen fans heeftquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
komen allemaal onzichtbare mensen???
jawel 30!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:00 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
dacht meer dat aan onzichtbaar omdat hij waarschijnlijk niet gaat komen omdat hij geen fans heeft
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Brandon denkt dat hij de publieksstem heeft omdat hij zijn hoofd liet hangen na het vertrek van Brenda. En omdat hij te veel met Tim omging. Dat laatste klopt eerder. En omdat hij zich verzette tegen Jessie.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brandon zijn publieksstem omdat hij veel met Tim omgaat, precies dat is het .....![]()
[ afbeelding ]
Nominaties stream 3 - 5 maart 2019.
x73k048
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:59 schreef Bblurker2 het volgende:
Wowwww, ik zag ergens de stemmingsuitslag. Tim met 20 stemmen op de bank?
Wat ik op de uto krant zag was het inderdaad omdat men hem nu een holmaatje van Tim noemt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Brandon denkt dat hij de publieksstem heeft omdat hij zijn hoofd liet hangen na het vertrek van Brenda. En omdat hij te veel met Tim omging. Dat laatste klopt eerder. En omdat hij zich verzette tegen Jessie.
heeft niets met de afgelopen week te maken, maar met maanden, uiteindelijk krijgen mensen dat door, hij heeft niet opeens wat vreselijks gedaan, maar heeft zich opgebouwdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Brandon was de afgelopen week gewoon een ontiegelijke moraalridder, zeker naar Jessie toe. Maar gelukkig te laf om hem stemmen te geven. Dus ik snap die PS wel...
Franny zei hij tochquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:54 schreef Cyberpunk77 het volgende:
![]()
Dat heb ik inderdaad ook gelezen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:05 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Wat ik op de uto krant zag was het inderdaad omdat men hem nu een holmaatje van Tim noemt.
Ik zelf heb op hem gestemd omdat ik het een irritant, onzichtbaar, saai murmelaartje vind
Franny is toch redelijk vaak in beeld?quote:
Nee hoor, hij zei Franny.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja kan zijn dat ik het gewoon verkeerd heb gehoord.
Triest figuurquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit heeft het nergens anders over.
ja dat doet hij goed!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit heeft het nergens anders over.
Hij heeft er al een verklaring voor verzonnen. Het komt omdat hij wat stilletjes was nadat Brenda weg was gegaan heeft hij gezegdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef Alocanda het volgende:
Duidelijk dat de publieksstem bij Brandon is aangekomen. Op naar de volgende hypocriete moraalridder.
Ik vind Ger triester dan Tim.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan maar een triest figuur die een nog triester figuur wegwerkt
Dat was Vlinder.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, die gaat echt niet weg , zonder Tim geen Utopia ....
Iedereen is vervangbaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net zei hij ook dat het misschien komt, omdat hij met Tim omgaat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft er al een verklaring voor verzonnen. Het komt omdat hij wat stilletjes was nadat Brenda weg was gegaan heeft hij gezegd
En daar vergist hij zich dus in na alle heisa die er is geweest vorige week. Daar heeft Talpa echt geen zin meer in in zulke toestanden elk keer. Een voordeel is wel daarna hebben we ze niet meer zien wippen op de streamsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef Dotteke het volgende:
Ik blijf jessie, je weet heel goed hoe het werkt hier, zegt Tim
Zo is dat. Die gaan niet akkoord met nog een langer verblijf. Die kunnen ze nu een toneelhaakje geven zonder dat het opvalt omdat de bewoners al de hete kastanjes uit het vuur halen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En daar vergist hij zich dus in na alle heisa die er is geweest vorige week. Daar heeft Talpa echt geen zin meer in in zulke toestanden elk keer. Een voordeel is wel daarna hebben we ze niet meer zien wippen op de streams
Daar kon je je wel eens lelijk in vergissenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En daar vergist hij zich dus in na alle heisa die er is geweest vorige week. Daar heeft Talpa echt geen zin meer in in zulke toestanden elk keer. Een voordeel is wel daarna hebben we ze niet meer zien wippen op de streams
Alsof ze al 8 maanden daar zitquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:15 schreef Dotteke het volgende:
De laatste dagen waren heftig, zeker de laatste week was heftig, zegt Mylene
[ afbeelding ]
Precies, het zegt allemaal niets.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kon je je wel eens lelijk in vergissen
In U1 is ook veel te doen geweest ook petitie en gemail. Maar daar is nooit iemand voor naar huis gestuurd. Er is er zelfs een die nog een keer terug mocht komen
Dat was toch minder intens dan dit verhaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kon je je wel eens lelijk in vergissen
In U1 is ook veel te doen geweest ook petitie en gemail. Maar daar is nooit iemand voor naar huis gestuurd. Er is er zelfs een die nog een keer terug mocht komen
Dat is maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was toch minder intens dan dit verhaal.
Ja en bij Tim is het keer op keer en dat al 8 maanden langquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat heeft Tim dan nu echt gedaan wat zo erg is?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Mylene hoopt op een ouder persoon die Jessie wat meer op zijn plek kan zetten, ach gut gut, meiske toch, kun je het zelf niet?!
Ik noem het niet bepaald opblazen wat dat betreft. Hij indoctrineert een meisje die niet voor zichzelf kan opkomen. Ik vind dat niet bepaald abject.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft Tim dan nu echt gedaan wat zo erg is?
Het is het schuim wat het opblaast en hem weg wil hebben en ze schromen niets om dat voor elkaar te krijgen.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:19 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]Niemand kan tegen Jessie op want hij heeft backing van FEBO
yep ik weet het, is heel goed mogelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op een teleurstelling, Braam.
Het komt niet eens in hem op dat zijn persoonlijkheid de reden kan zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Net zei hij ook dat het misschien komt, omdat hij met Tim omgaat.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is het schuim wat het opblaast en hem weg wil hebben en ze schromen niets om dat voor elkaar te krijgen.
Franny ervaart dat helemaal niet zo, zei ze na de stemming. Tim maakt haar juist sterker.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik noem het niet bepaald opblazen wat dat betreft. Hij indoctrineert een meisje die niet voor zichzelf kan opkomen. Ik vind dat niet bepaald abject.
Vind Tim...Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Franny ervaart dat helemaal niet zo, zei ze na de stemming. Tim maakt haar juist sterker.
Op de krant waren veel reacties over Brandon en het ging echt om de omgang met Tim.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het komt niet eens in hem op dat zijn persoonlijkheid de reden kan zijn.
kom op Dot! Dat zie je toch!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij weg is. Dan duurt het niet lang voor zij ook vind dat hij haar bespeeldequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Franny ervaart dat helemaal niet zo, zei ze na de stemming. Tim maakt haar juist sterker.
Lotus haar vertrekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zegt ze al als hij even weg isquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij weg is. Dan duurt het niet lang voor zij ook vind dat hij haar bespeelde
Oh ik zou op hem stemmen omdat het een hypocriete moraalridder isquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Op de krant waren veel reacties over Brandon en het ging echt om de omgang met Tim.
Nee, dat zei ze zelf. En haar mening daarover lijkt me belangrijker dan die van jou of schuimpjes.quote:
Gisteren gekomen voor het Alpe de Huez projectje van A3.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:22 schreef chufi het volgende:
Waar komen die 2 hometrainers vandaan die er nu staan? Nu zeuren nog om 3 spinningbikes
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij weg is. Dan duurt het niet lang voor zij ook vind dat hij haar bespeelde
Ik prik door haar mening heen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dat zei ze zelf. En haar mening daarover lijkt me belangrijker dan die van jou of schuimpjes.
Als het daar om ging, had hij die al veel eerder gehad. Hij is altijd al een moraalridder geweest.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik zou op hem stemmen omdat het een hypocriete moraalridder is
iets kan zich opbouwenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als het daar om ging, had hij die al veel eerder gehad. Hij si altijd al een moraalridder geweest.
Maar dat gedoe met dat bord voor Adriaan heeft hem ook vet veel punten gekost. De arrogantie van meneer omdat hij werd aangesproken op zijn nutteloosheid! Toen hij dat bord neersmeet in de caravan met een kop die op onweer stond "HIER HEB JE JE KUTBORD"quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Als het daar om ging, had hij die al veel eerder gehad. Hij si altijd al een moraalridder geweest.
Alpe d'HuZes.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gisteren gekomen voor het Alpe de Huez projectje van A3.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat gedoe met dat bord voor Adriaan heeft hem ook vet veel punten gekost. De arrogantie van meneer omdat hij werd aangesproken op zijn nutteloosheid! Toen hij dat bord neersmeet in de caravan met een kop die op onweer stond "HIER HEB JE JE KUTBORD"
Dat weer je niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Yep, en terecht! En het hadden er meer geweest als Mike en Lotus er nog waren....
Van al die tijd dat hij een publieksstem had mogen krijge, is er niets gebeurd. Nu ineens wel. Beetje vaag.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:00 schreef mcspicy het volgende:
Brandon niet blij met zijn publieksstem.
Had ze ook liever naar Hiske zien gaan
Niet doen.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:28 schreef Bramenstruik het volgende:
mss dat mensen ook afknappen op die fandag, dat ze denken wtf, wat moet je nu?
net eentje teveel, was Rowanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Van al die tijd dat hij een publieksstem had mogen krijge, is er niets gebeurd. Nu ineens wel. Beetje vaag.
Combinatie van al die dingen, moraalridder, bord van de bakkerij, zelf stoken, Tim en fandag.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:28 schreef Bramenstruik het volgende:
mss dat mensen ook afknappen op die fandag, dat ze denken wtf, wat moet je nu?
his had m motte krijgenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Van al die tijd dat hij een publieksstem had mogen krijge, is er niets gebeurd. Nu ineens wel. Beetje vaag.
Vooral dat laatste. Ik zag het al aankomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Brandon IS een moraalridder. Hij kreeg al balletjes toen hij zijn mond opentrok tegen Jessie. Die keutel heeft hij later weer enigszins ingetrokken, want zijn slapie en anderen zitten al in de zak van Jessie, Toch wel beetje eng. Een echte opstand duurt meestal even. Moet je een lange adem voor hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Brandon was de afgelopen week gewoon een ontiegelijke moraalridder, zeker naar Jessie toe. Maar gelukkig te laf om hem stemmen te geven. Dus ik snap die PS wel...
Die spoort ook niet. Ze is op bezoek geweest toen met die kippen. Wat heeft ze hem geschreven?quote:
Dat hij goed bezig was. Romy is ook bevriend met Jessie en Jeff. Ik denk dat ze moeite heeft met loslaten want ze kent de Uto 2 bewoners idd van een keertje langskomen om kippen te brengen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die spoort ook niet. Ze is op bezoek geweest toen met die kippen. Wat heeft ze hem geschreven?
Er speelden nu hele andere dingen. Nu was het alle ballen op Tim. Hij moest ook afgestraft worden, vanwege Jessie. Hij heeft Jessie zijn voet au gedaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heeft niets met de afgelopen week te maken, maar met maanden, uiteindelijk krijgen mensen dat door, hij heeft niet opeens wat vreselijks gedaan, maar heeft zich opgebouwd
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fokking aanrader .....![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Gerrit en Tim na de nominaties - 5 maart 2019.
x73k2a0
Iedereen kijkt ander, ik vind dat Franny hel goed voor haar zelf kan opkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik noem het niet bepaald opblazen wat dat betreft. Hij indoctrineert een meisje die niet voor zichzelf kan opkomen. Ik vind dat niet bepaald abject.
Ik heb op Gerrit gestemd, omdat ik vind dat hij die eerder verdient. Hiske en Christel ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:05 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Wat ik op de uto krant zag was het inderdaad omdat men hem nu een holmaatje van Tim noemt.
Ik zelf heb op hem gestemd omdat ik het een irritant, onzichtbaar, saai murmelaartje vind
speelt zeker meequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er speelden nu hele andere dingen. Nu was het alle ballen op Tim. Hij moest ook afgestraft worden, vanwege Jessie. Hij heeft Jessie zijn voet au gedaan.
Ik zie dat het erg overdreven wordt.quote:
En het gedoe met Jessie, wat dat ook geweest morgen zijn,quote:
Gisteren van de kringloop gekregenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:22 schreef chufi het volgende:
Waar komen die 2 hometrainers vandaan die er nu staan? Nu zeuren nog om 3 spinningbikes
Ik dacht dat je hier kwam om te vertellen dat je exuses aan Merel hebt aangebodenquote:
Zo is Jessie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:41 schreef Ranah het volgende:
prachtig om te zien hoe jessie adje plaagt, die loopt dan boos weg en met lachen en humor heeft hij de boze bui van adje alweer weg gekregen
petje af
Heb het vaker gezien bij haar, dat bekken trekken. Heel apart.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet niet wat ze had, maar het ziet er niet goed uit ......![]()
[ afbeelding ]
Dank je, die heb ik gemist, alleen begin gezien en toen waagde het iemand om hier aan te bellenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x73k2a0
de humor en de lach van beiden is je ontgaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:40 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier kwam om te vertellen dat je exuses aan Merel hebt aangeboden
A3: Heb ik gedaan en toen liep hij weg met de woorden laat maar en Jessie op hangende pootjes erachteraan
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x73k2a0
Ik wilde eerst Hiske. Maar zag eindelijk kans mijn zolang gekoesterde hoop op een publieksstem voor Brandon te verzilveren door de meute woedende Tim haters te volgen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb op Gerrit gestemd, omdat ik vind dat hij die eerder verdient. Hiske en Christel ook.
Heb je nog meer ruzies?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x73k2a0
ik heb ze het gesprek ook met een lach zien afsluiten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:42 schreef Ranah het volgende:
[..]
de humor en de lach van beiden is je ontgaan?
Er werd me gevraagd wat Jess zeiquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:42 schreef Ranah het volgende:
[..]
de humor en de lach van beiden is je ontgaan?
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel is boos en woest, wil niet praten. Wat een aansteller dat mens. Ze had zich nog zo verheugd op deze stemmingsdag.![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, en ik heb nog lang verdedigd, die vieze Gerrit.quote:
zelfs de daklozen zijn de dupe! Geen panterkleding van Merel meerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel is boos en woest, wil niet praten. Wat een aansteller dat mens. Ze had zich nog zo verheugd op deze stemmingsdag.![]()
[ afbeelding ]
Als ze een ander maar pijn kan doen dan is ze in haar element!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:42 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ja, Shelley gaat zichzelf nu echt laten zien. Het is een goede wake-up callquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:43 schreef Dotteke het volgende:
Wie er vlees bij wilt, zegt Shelly
Ze is gaan koken omdat ze niet naar huis wil, hoe opvallend
voor een weekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja ja, Shelley gaat zichzelf nu echt laten zien. Het is een goede wake-up call
nee merel ligt in bed, die zou kokenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:43 schreef Dotteke het volgende:
Dat speelt zeker mee, want Tim zit in het verkeerde kamp.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Net zei hij ook dat het misschien komt, omdat hij met Tim omgaat.
Das nog niet zo lang geleden denk ik, uurtje?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben nog op zoek naar Merel en Adriaan, als iemand een tijdstip heeft ....
Met haar dikke panter reet, ga sporten bitch ....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:42 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
tegen 14 ofzo dacht ik. ze aten broodquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben nog op zoek naar Merel en Adriaan, als iemand een tijdstip heeft ....
Nee pas nadat er iemand weggestuurd is. Die doet een timmetjequote:
Dat doen ze de hele dag door.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tegen 14 ofzo dacht ik. ze aten brood
Mylene is ook een moraalridder.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:14 schreef DKUp het volgende:
Myleentje en Moraalridder met een publieksstem, ook een leuk duo.
Nee ze heeft de kookdag van lotus overgenomen heeft ze zondag al gezegd dat ze dat vandaag zou doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:43 schreef Dotteke het volgende:
Ze was vanmiddag al de aardappelen aan het schillen en zei dat ze optijd wilde koken. Toen lag Merel nog niet op bed dat was vanmiddag denk rond half 3.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee merel ligt in bed, die zou koken
ik heb haar 9 van de 10 keer niet zien koken als e dat al wel beloofd had, ging meestal om de vaat, waarvan ze op miraculeuze wijze 's ochtends al wist dat dat niet ging gebeurenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze heeft de kookdag van lotus overgenomen heeft ze zondag al gezegd dat ze dat vandaag zou doen.
... en infaam.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ah das jammerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het niet denk ik, twee streams vastgelopen ....
ze zei: waar is Meeer ? in t huisje . oh dan ga ik koken, geen lasagnequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze was vanmiddag al de aardappelen aan het schillen en zei dat ze optijd wilde koken. Toen lag Merel nog niet op bed dat was vanmiddag denk rond half 3.
Thanksquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
x73k2a0
Maar haar kwaadheid is nog niet over hoor.Gaat nog steeds verder met dat verwende wijfquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het niet denk ik, twee streams vastgelopen ....
Kijkt ze nooit in de spiegel?ze is toch gewoon vetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:42 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
..quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Met haar dikke panter reet, ga sporten bitch ....
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:53 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Kijkt ze nooit in de spiegel?ze is toch gewoon vet
Nu ga ik vast heel veel over me heen krijgen en even los van wat ik van Merel (karakter) vindquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:53 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Kijkt ze nooit in de spiegel?ze is toch gewoon vet
Makkelijk nu om het uit te buiten, dat Adriaan iets gezegd heeft. Kan ze lekker blijven slapen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Oke dat is dan daarna geweest, toen ik thuis kwam zat ze aardappels in de schil te snijden voor het eten want ze moest koken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze zei: waar is Meeer ? in t huisje . oh dan ga ik koken, geen lasagne
Omdat A3 het leuk vond en gezellig om met haar te fietsen!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nu ga ik vast heel veel over me heen krijgen en even los van wat ik van Merel (karakter) vind
wie is Adriaan om zich met haar wel of niet sporten te bemoeien?
Alsof opoe er al vanaf het begin in zit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrit beweerd ook dat hij rechten heeft gestudeerdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:57 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit beweert dat Adriaan ver bovenaan staat in de poll.
Doet hij met Shelley ook. Doet hij met iedereen. Denkt dat hij zijn bek tegen iedereen een douw kan geven, maar hij voelt zich nu helemaal sterk in het Bully team.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nu ga ik vast heel veel over me heen krijgen en even los van wat ik van Merel (karakter) vind
tegen wie?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:59 schreef mcspicy het volgende:
Brandon: je bent een prachtige dame ik wou het maar even gezegd hebben
Dat populair valt ook wel tegen. Hij wordt minder gehaat. Hij moet er wel diep voor bukken hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit je bent alleen populair buiten omdat je aanpapt met Jessie, zou je dat niet meer doen, dan zou je uitgekotst worden....
viel mij ook op, was toch maar een blauwe maandag ofzo?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:58 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Gerrit beweerd ook dat hij rechten heeft gestudeerd
Hij zei het net nog tegen Shelley. Alsof iemand niet meer leuk is als ze een paar kilo bijkomt of te veel weegt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doet hij met Shelley ook. Doet hij met iedereen. Denkt dat hij zijn bek tegen iedereen een douw kan geven, maar hij voelt zich nu helemaal sterk in het Bully team.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Makkelijk nu om het uit te buiten, dat Adriaan iets gezegd heeft. Kan ze lekker blijven slapen.
Merel is net als Hiske bezig zich te bemoeien met het fietsen van Adriaan, ze hopen zeker dat ze mee mogen naar Frankrijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ga toch weg met je lotusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:59 schreef Toweler het volgende:
Offtopic het is cola tussen Lotus en Mike
offtopic : wesley en yolanthe gaan scheidenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:59 schreef Toweler het volgende:
Merel moet eens leren incasseren,hoeveel stoten heeft dat mens zelf al uitgedeeld. Herinner me nog iets over het uiterlijk van Frannyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doet hij met Shelley ook. Doet hij met iedereen. Denkt dat hij zijn bek tegen iedereen een douw kan geven, maar hij voelt zich nu helemaal sterk in het Bully team.
Ja ok, maar dat geeft niet het recht om iemand te kwetsen. Zeg dan dat je het alleen doetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:00 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Merel is net als Hiske bezig zich te bemoeien met het fietsen van Adriaan, ze hopen zeker dat ze mee mogen naar Frankrijk.
Was te verwachten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
offtopic : wesley en yolanthe gaan scheiden
ja klopt hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke dat is dan daarna geweest, toen ik thuis kwam zat ze aardappels in de schil te snijden voor het eten want ze moest koken.
dacht 1 weekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:59 schreef Ranah het volgende:
[..]
viel mij ook op, was toch maar een blauwe maandag ofzo?
Klopt, maar Adriaan is ook een moraalridder. Hij maakt ook uit wie genoeg doet en wie kinderachtig is. .... alles. Hij is eigenlijk een pestkop. Hij geniet er dan ook erg van, als hij aan het pesten is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:59 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij zei het net nog tegen Shelley. Alsof iemand niet meer leuk is als ze een paar kilo bijkomt of te veel weegt.
Dat je er niet op valt prima maar ga dan niet iemand afbranden
Echt? Dat is veel interessanter.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt? Dat is veel interessanter.
Ja kloptquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar Adriaan is ook een moraalridder. Hij maakt ook uit wie genoeg doet en wie kinderachtig is. .... alles. Hij is eigenlijk een pestkop. Hij geniet er dan ook erg van, als hij aan het pesten is.
En ik wil ze beiden niet in mijn utopiaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Inderdaad, als dat het enige was, maar ze maakt mensen uit voor vanalles en nog wat. Lacht er ook hartelijk of minzaam over.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:00 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Merel moet eens leren incasseren,hoeveel stoten heeft dat mens zelf al uitgedeeld. Herrinner me nog iets over het uiterlijk van Franny
Zaten die in utopia 1 ofzo?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja echt he, ze denkt dat het niet opvalt als ze nu in een keer iets doetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:44 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja ja, Shelley gaat zichzelf nu echt laten zien. Het is een goede wake-up call
Ger of Adje heeft haar ook aangeraden om te gaan koken, om zich te laten zienquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja behoorlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is net zo offtopic als lotus en mike
Waarom is ze boos dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:42 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
Was ook een rotopmerking van Adriaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:00 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat geeft niet het recht om iemand te kwetsen. Zeg dan dat je het alleen doet
Je vergeet even dat Shelly graag wilde sporten 's morgens maar die miep kwam nooit opdagenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wauw.... goh... was niet aan te ontkomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Merel heeft blijkbaar liever dat mensen liegen en zeggen dat ze een diva is en er goed uit ziet enzoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Was ook een rotopmerking van Adriaan.
Merel wilde ook fietsen. Toen zei Adriaan iets van: zou je goed doen, zou je hhheeeeeuuuuul goed doen.quote:
Gewoon helemaal nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:05 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Merel heeft blijkbaar liever dat mensen liegen en zeggen dat ze een diva is en er goed uit ziet enzo
Ach, als ze 10 minuten te laat was, kreeg hij al een error. Ook moest het van hem vroeg 's morgens.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vergeet even dat Shelly graag wilde sporten 's morgens maar die miep kwam nooit opdagen
Het lijkt wel een Utopiaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:04 schreef DKUp het volgende:
Myleentje huilen, Myleentje lachen, Myleentje zeiken, Myleentje klagen.
Ik meteen zappen naar stream 4quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb Merel en Adriaan toch op stream 4 denk ik ....
Zogenaamd mooi meisje verpest door haar omgevingquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:04 schreef DKUp het volgende:
Myleentje huilen, Myleentje lachen, Myleentje zeiken, Myleentje klagen.
Daar is toch niets verkeerds aan, om daar nu zo boos om te wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Merel wilde ook fietsen. Toen zei Adriaan iets van: zou je goed doen, zou je hhheeeeeuuuuul goed doen.
Precies, zo zwak om mensen te beoordelen op lichaamsgewicht.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
💜quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:59 schreef Toweler het volgende:
In dit geval kijk ik door de vingers. De diva verdient het.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Precies, zo zwak om mensen te beoordelen op lichaamsgewicht.
Vertel!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:59 schreef Toweler het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In dit geval kijk ik door de vingers. De diva verdient het.
Merel doet me aan Obelix denken...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is toch niets verkeerds aan, om daar nu zo boos om te worden
Je zou het niet zeggen, die bek was direct groot genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:10 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Merel doet me aan Obelix denken...
[ afbeelding ]
Het stijgt hem naar zijn vegan bolquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja Adriaan je bent helemaal geweldig joh......Wat een arrogante flapdrol is dat aan het worden...
Als ze al zo boos is als Adje dat gezegd heeft?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In dit geval kijk ik door de vingers. De diva verdient het.
Moet je zeker doen. It's a free COS....quote:
Gelukkig mag Merel wel alles zeggen over andere bewoners.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ze nog denkt dat hij haar zo wat vindt. Billy was nou niet echt een size plus model.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze al zo boos is als Adje dat gezegd heeft?
Wauw hoe boos moet ze dan op Jessie worden als ze hoort dat hij niet op haar zal vallen omdat ze 20 kilo te zwaar is. Ik zou er bij een kaartje voor kopen om Utopia in te gaan en haar dat te vertellen.
Maar gelukkig heb ik mijn verstand nog en blijft het bij bijna
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:13 schreef mcspicy het volgende:
Ik vraag me echt af wie er op de boot beschermd werd,Merel of Jessie
Maar natuurlijk, anderen zijn dom, hebben geen hersens, lelijk etc. Zij is dik, irritant, inhalig, lui, manipulatief, en een liegbeest. Dan mats ik haar nog.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:11 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Gelukkig mag Merel wel alles zeggen over andere bewoners.
Jessie: 20 kilo te zwaar!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Wij!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:13 schreef mcspicy het volgende:
Ik vraag me echt af wie er op de boot beschermd werd,Merel of Jessie
Wij nog welquote:
Zijn vorige week besteld in overleg met anderenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris heeft een doos vol verfspuitbussen gekregen. Hoe zijn die nou weer betaald? Ik denk dat Christel nog even snel een weekje de kunstenares gaat uithangen, laten zien dat ze haar doelen nastreeft. Valt niet op hoor.
[ afbeelding ]
Deze waren nog heel duur ook nogquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris heeft een doos vol verfspuitbussen gekregen. Hoe zijn die nou weer betaald? Ik denk dat Christel nog even snel een weekje de kunstenares gaat uithangen, laten zien dat ze haar doelen nastreeft. Valt niet op hoor.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |