Lijkt er wel op, een rags to riches story, The Jacksons American Dream remake. Dan laten ze alle post-Dangerous narigheid voor een eventeel deel 2.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Nice!
De focus hier ligt op Thriller en 'the making of a king'. Ben benieuwd of het op dat deel van zijn leven beperkt is.
Nondeju, nu zit ik al 10 minuten AI MJ te kijkenquote:Op vrijdag 7 november 2025 08:19 schreef matthijst het volgende:
Wel verrekte nep die MJ.
Geld zat die estate, daar hadden ze toch inmiddels wel met AI gewoon Michael in kunnen zetten?
Bekijk deze YouTube-video
Op dat Dangerous album staan trouwens nog wel twee geweldige nummers, imo. Te weten 'Why You Wanna Trip on Me' en vooral 'Give in to Me'.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, een rags to riches story, The Jacksons American Dream remake. Dan laten ze alle post-Dangerous narigheid voor een eventeel deel 2.
Staan zeker een paar bangers op..quote:Op zondag 9 november 2025 01:12 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Op dat Dangerous album staan trouwens nog wel twee geweldige nummers, imo. Te weten 'Why You Wanna Trip on Me' en vooral 'Give in to Me'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |