abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 maart 2019 @ 13:06:09 #1
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185404209
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 13:07:12 #2
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185404239
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 12:37 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]

|:( Kijk maar niet, kan je tere fanboy-hartje vast niet aan.
Het is vooral nogal saai :D
Denk dat je zelf last hebt van een teer hartje, gezien je commentaar hier.
Ik verwachtte extreem schokkende dingen, zoals "het verhaal van de ring". Nou poepoe, Safechuck praat nog net wat trager dan normaal en slikt een paar keer moeilijk.
En dat verhaal van Wade dat ie met zn kont omhoog op bed zat. Tsja, deed me meer denken aan een Hans Teeuwen show dan aan wat schokkends...
Maar eerlijk is eerlijk: Reed heeft ze een mooi verhaal laten vertellen... "grown man penis in my 7 YO mouth".... "Haar tijdens pijpen voelde als een brillosponsje"...
Lachwekkend.

Wade's verbrandingsfilmpje aan het eind, met nepzooi:
https://people.com/music/(...)a-leaving-neverland/
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185404738
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 13:07 schreef matthijst het volgende:
[..]

Het is vooral nogal saai :D
Denk dat je zelf last hebt van een teer hartje, gezien je commentaar hier.
Ik verwachtte extreem schokkende dingen, zoals "het verhaal van de ring". Nou poepoe, Safechuck praat nog net wat trager dan normaal en slikt een paar keer moeilijk.
En dat verhaal van Wade dat ie met zn kont omhoog op bed zat. Tsja, deed me meer denken aan een Hans Teeuwen show dan aan wat schokkends...
Maar eerlijk is eerlijk: Reed heeft ze een mooi verhaal laten vertellen... "grown man penis in my 7 YO mouth".... "Haar tijdens pijpen voelde als een brillosponsje"...
Lachwekkend.

Wade's verbrandingsfilmpje aan het eind, met nepzooi:
https://people.com/music/(...)a-leaving-neverland/
Interessante TT.
Ik zou er nog een vraagteken achter plakken, jeweetwel om niet vooringenomen over te komen. ;)

Even zonder flauw te doen met :')'s enzo:
Het waar rook is, is vuur principe betekent zeker ook niks voor je?
Dat je niet "geschokt" bent door de verhalen zegt denk ik meer over jou in dit geval. Saai? Michael fucking Jackson zou best wel fucked up dingen gedaan kunnen hebben...hoezo saai? Als je dit over de buurman zou horen, zou je dat dan ook zeggen?

Ik vind het bijzonder schokkend dat hij die kinderen en de ouders gegroomed zou hebben om zijn gang te kunnen gaan. De manipulaties, het obsessieve en structurele misbruik. In zijn hoofd was het allemaal liefde. Hij werd verliefd, bedreef de liefde met de knulletjes totdat ze te oud werden en toen ging hij maar weer shoppen naar een volgende "special friend".
Wat verder je associaties zijn met de beweerde gebeurtenissen is niet interessant en komt een beetje defensief over. Je kan ook fan zijn EN twijfelen aan zijn onschuld.

Wat ik wel zou toevoegen aan deze docu zijn psychologen en andere professionals die misschen zijn gedrag kunnen duiden. Zijn verleden, opvoeding en overvloed aan roem en geld.

Liefhebbers en familieleden van Jackson zijn helaas niet van waarde, aangezien ze toch hetzelfde riedeltje blijven herhalen alsof ze een script volgen. Beetje als Scientology-aanhangers. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Megalomaniac op 05-03-2019 13:33:14 ]
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  dinsdag 5 maart 2019 @ 13:55:11 #4
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185405396
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 13:27 schreef Megalomaniac het volgende:
Het waar rook is, is vuur principe betekent zeker ook niks voor je?
Jawel, alleen Wade Robson vind ik niet de meest betrouwbare getuige. Die gast verzint het waar je bij staat. Met opmerkingen als: "er moeten honderden slachtoffers zijn, ik kan geen andere reden verzinnen voor MJ om om te gaan met jongetjes, dan ze te misbruiken".

Of in z'n deposition: "ik wist niet dat er een MJ Estate bestond" --> sollicitatiemailtje aan de MJ Estate.
"Ik heb nooit met iemand gesproken over deze tijd of navraag gedaan" --> honderd emailtjes aan zijn moeder waarin hij vraagt hoe/wat/waar ze waren. Mailtjes aan uitgevers....

quote:
Dat je niet "geschokt" bent door de verhalen zegt denk ik meer over jou in dit geval.
Dat ringverhaal. Sjongejonge. "His hands shaking violently." Mannetje bibbert een beetje.

quote:
Saai? Michael fucking Jackson zou best wel fucked up dingen gedaan kunnen hebben...hoezo saai? Als je dit over de buurman zou horen, zou je dat dan ook zeggen?
Saai verteld. 4 uur duurt wel erg lang. Opgerekt.

quote:
Ik vind het bijzonder schokkend dat hij die kinderen en de ouders gegroomed zou hebben om zijn gang te kunnen gaan. De manipulaties, het obsessieve en structurele misbruik. In zijn hoofd was het allemaal liefde. Hij werd verliefd, bedreef de liefde met de knulletjes totdat ze te oud werden en toen ging hij maar weer shoppen naar een volgende "special friend".
Ik ook, alleen waar is het bewijs?
Waarom zo'n eenzijdige docu maken. Reed is nogal een ratje. Niet in de film meenemen, maar dan wel in interviews zeggen dat er filmopnames waren, maar die zijn helaas vernietigd. Goh, lekker makkelijk en enigszins toevallig nu R'Kelly's videos gelekt zijn. Alsof ie dacht: wacht eens even, video, dat kan ik ook nog wel even roepen.

quote:
Wat verder je associaties zijn met de beweerde gebeurtenissen is niet interessant en komt een beetje defensief over. Je kan ook fan zijn EN twijfelen aan zijn onschuld.
Als je even terugleest had ik ook mn twijfels, maar in deel 1 vind ik de verhalen van Wade wel érg bizar. Alsof hij het allemaal wat heeft aangedikt.

Overigens is dat ook deels zo, aangezien Wade zelf toegeeft dat zijn herinneringen steeds uitgebreider werden.

Wat ik wel zou toevoegen aan deze docu zijn psychologen en andere professionals die misschen zijn gedrag kunnen duiden. Zijn verleden, opvoeding en overvloed aan roem en geld.
quote:
Liefhebbers en familieleden van Jackson zijn helaas niet van waarde, aangezien ze toch hetzelfde riedeltje blijven herhalen alsof ze een script volgen. Beetje als Scientology-aanhangers. :D

quote:
Liefhebbers en familieleden van Jackson zijn helaas niet van waarde, aangezien ze toch hetzelfde riedeltje blijven herhalen alsof ze een script volgen. Beetje als Scientology-aanhangers.
Familie en fans heb je niks aan, dat snap ik ook wel. Maar als je een beetje docu maakt (niet dat Reed dat wilde, iemand die een docu over een pedohunter heeft gemaakt is sowieso vooringenomen), dan had je bv. Mesereau geinterviewd, of eens wat van die documenten uit de claim van Wade bekeken.

En dat hij dat niet doet (want dit verkoopt prima zo) is nog verklaarbaar, maar dat de media verder niet wat verder kijken... Tsja...

Oprah sowieso dubieus, buddies met Weinstein, maar MJ .....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185405682
(Social) Media offensief van MJ fans :')

quote:
'Leaving Neverland' - What you can do to support Michael Jackson and his legacy

Today is the day that Leaving Neverland airs on HBO. It'll be airing tonight at 8pm ET (less than 2 hours from posting this)

Here are some things you can do to support Michael Jackson and his legacy over the next few weeks:

Post the pictures linked below on your Instagram/Snapchat/Facebook/Messenger/WhatsApp stories.

Browse #LeavingNeverland on Twitter, Facebook, Instagram, etc. Reply to the ignorant comments with links to https://mjinnocent.com/

Stream 'Money' from HIStory: Past, Present and Future, Book I on any streaming service you can. Spotify, Apple Music, Amazon Music, YouTube Music Tidal. Help push this song up the charts! (It doesn't need to have volume!)

Watch 'Live in Bucharest: The Dangerous Tour' and 'Live at Wembley July 16, 1988' livesteams on YouTube over at https://youtube.com/MichaelJackson - help keep the views high!

Subscribe to the Michael Jackson YouTube channel (linked above), there will be a mass 'un-subbing' taking place.

Stream 'Michael Jackson's This Is It' on Netflix, help boost the popularity and exposure of the documentary!

Create an IMDb account (or use Facebook/Google etc) and rate Leaving Neverland 1/10 here. This hurts the film's reputation and credibility!

Search 'Leaving Neverland' on Google and Dislike the film in the side-bar - again, this hurts the reputation and credibility.

Donate to Taj Jackson's (nephew of MJ) fundraiser to create a real Michael Jackson Documentary about the accusations: https://www.gofundme.com/(...)n-documentary-series

Purchase 'Money' from as many albums and platforms as possible. iTunes, Google Music, Amazon Music, etc.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  dinsdag 5 maart 2019 @ 15:17:27 #6
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185407000
Vrij sneu idd. Dat die gasten zich zo druk maken :D

Ik ben vooral nieuwsgierig wat dr nou echt gebeurd is. En vind t wel mooi dat d'r nu zoveel info naar buiten komt (transcripts van de depositions bv, leuk om te lezen).
Benieuwd of d'r ala R. Kelly en Bill Cosby nu toch nog een lading andere ventjes gaat komen of dat het hierbij blijft.

Verder boeit het me vrij weinig, beetje eigenbelang nog, want een MJ Musical op Broadway lijkt me wel geinig om een keer te zien.
Nieuwe muziek komt d'r verder toch niet meer en als ze Neverland (ala Graceland) hadden willen opengooien dan hadden ze dat allang gedaan.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 19:19:15 #7
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185412568
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185412615
Heb de docu gezien, vond de slachtoffers maar slechte acteurs
pi_185413037
Ah Charlie Thomson. Is tenminste een journalist die zijn hersens gebruikt en niet te beroerd is om te rade te gaan bij bijvoorbeeld Mesereau. Mag hem wel.
Diane Dimond lijkt wel stil of vergis ik me daarin?
Die ging jaren geleden toch ook op zoek naar meerdere slachtoffers en toen bleek het uiteindelijk ook niet waar te zijn.
Had ze een jongen gevonden die uit Canada kwam die zogenaamd misbruikt was door Michael Jackson en toen bleek het een leugen te zijn door een oplichter die dat kind liet liegen.
Zullen wel weer een hoop maffe verhalen komen de komende weken.
Ergens hoop ik dat Jordy Chandler en Gavin Arviso nog een keer hun kop laten zien.
pi_185413077
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 19:21 schreef pvdplanet het volgende:
Heb de docu gezien, vond de slachtoffers maar slechte acteurs
Ik kan die docu nergens vinden trouwens.
Op YouTube staan alleen lege video’s of video’s met muziek met een neppe link naar de echte video.
Durf er niet op te klikken, want het zullen wel weer virussen zijn.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 19:43:03 #11
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185413123
Eztv punt io heeft 'm wel.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185414463
Bedankt maar ik wacht wel tot vrijdag. Gebruik al jaren geen torrents meer.
Had gehoopt dat iemand het op YouTube zou zetten, maar mag niet van HBO he.
pi_185415367
Vond het een echt indrukwekkende documentaire .... wow.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 21:13:27 #14
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185415871
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185416357
quote:
Hij zag het ook niet als "hurting children", want hij had zichzelf inmiddels wijsgemaakt (of misschien geloofde hij het echt) dat het liefde was. Dus als je hem dat vroeg en dat werd hem nogal eens gevraagd, had hij hetzelfde riedeltje klaar: "I would slit my wrist" en "I would kill myself." Hetzelfde heeft hij ooit ook tegen Oprah en Bashir verklaart. Helaas is het voor mij geen geruststelling. Ergens wel goed dat ze dit nu openbaren, maar het bewijst helemaal niets en komt het meer over als zichzelf indekken.

Oprah krijgt inmiddels ook een hoop haat over zich heen van de fans. Ze heeft tijdens haar speciale uitzending na de documentaire ook wat kritische vragen aan haar gasten. Haar doel was eigenlijk wel duidelijk. Ze legde duidelijk de nadruk op het verhaal en experience dan dat ze dieper op Michael in ging. Oprah was ook ontzettend hypocriet geweest als ze dit niet had gedaan, met haar eigen verleden, haar verleden met Michael en shows over misbruik.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  dinsdag 5 maart 2019 @ 21:44:23 #16
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185417089
Oprah moet ik nog ff kijken, eerste paar minuten gezien, daarin zegt ze inderdaad (vrij laf) dat het om het grotere plaatje gaat.


Interviewtje zegt idd niks over schuld/onschuld, maar dat ga je sowieso niet meer vinden lijkt me, tenzij Safechuck nog een kopietje van de verdwenen videotapes heeft :D
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 22:07:03 #17
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185417864
Corey Feldman, ook één van de kindsterren op Neverland, spreekt zich uit (en dat moest blijkbaar in ALL CAPS):

Corey_Feldman twitterde op maandag 04-03-2019 om 09:27:19 #Neverland OK I WATCHED IT ALL I KNOW IS WHAT I EXPERIENCED, & YES EVERY EXPERIENCE WAS THE SAME....RIGHT UP 2 THE SEX PART! THAT IS WHERE IT BECOMES LALA LAND, INSTEAD OF NEVERLAND 4 ME. WE NEVER SPOKE ABOUT SEX OTHER THAN A FEW WARNINGS ABOUT HOW SEX WAS SCARY, & DANGEROUS. MJ reageer retweet
NEVER ONCE SWORE IN MY PRESENCE, NEVER TOUCHED ME INAPPROPRIATELY, & NEVER EVER SUGGESTED WE SHOULD BE LOVERS IN ANY WAY! I FEEL LIKE IF PPL COULD HEAR OUR CONVOS THEY WOULD HEAR THE INNOCENCE IN THEM. NO HINT OF PERVERSION. I HAV A TAPE, IM THINKIN ABOUT RELEASING, WHICH COULD

GIV PPL A REAL LOOK @ WHAT A 30 YR OLD MAN/CHILD & A 13 YR OLD BOY WOULD DISCUSS, SO EVERY1 COULD HEAR THE INNOCENCE OF R RELATIONSHIP. AGAIN I WASNT THERE WHEN THOSE BOYS WERE. BUT I WAS THERE AROUND THE SAME TIME AS JIMMY, & I SAW MANY KIDS AROUND (GIRLS INCLUDED) WHO I AM

STILL FRIENDS WITH 2 THIS DAY, & NONE OF US WERE EVER APPROACHED BY HIM IN A SEXUAL WAY AT ALL! SO AS MUCH AS THOSE 2 MEN DESERVE 2 HAV THEIR VOICES HEARD, SO DO THE THOUSANDS OF KIDS WHO HUNG AROUND HIM, THAT DONT AGREE! MOST PEDOS R SERIAL OFFENDERS. THEY DONT HAV SELF CONTROL.

SO GIVEN THE OPPORTUNITY WHICH HE CERTAINLY HAD W ME & OTHERS, BEING ALONE, W NO PARENTS AROUND, HOW DID HE CONTROL THOSE URGES SO WELL, WHILE SO BLATANTLY SEXUAL W THOSE 2 BOYS? IT DOESNT REALLY FIT THE PROFILE. BUT WHAT MOTIVE BESIDES $ DO THEY HAV? ABANDONMENT IS A STRONG 1!

HOWEVER I DO TAKE ISSUE WITH THE FACT THAT THIS WHOLE THING IS 1 SIDED W NO CHANCE OF A DEFENSE FROM A DEAD MAN, & NO EVIDENCE OTHER THAN THE WORD OF 2 MEN WHO AS ADULTS DEFENDED HIM IN COURT! BUT AS WE WILL NEVER REALLY KNOW, I ONLY HAV

MY MEMORIES. AND THANK GOD 4 ME, MY MEMORIES OF MJ WERE MOSTLY FOND, ASIDE FROM R 1 & ONLY FIGHT BECAUSE HE INCORRECTLY FEARED I WOULD TURN ON HIM, & MAKE UP LIES. I NEVER DID. I NEVER WOULD! I PRAY THOSE BOYS CAN SLEEP W THAT SAME CLARITY OF CONSCIOUSNESS! LET GOD B THY JUDGE!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 5 maart 2019 @ 22:34:47 #18
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185419263
Net de Oprah show gezien. Pfoe, die is wel wat indrukwekkender dan de documentaire. Vind ik.

Ik Blijf wade irritant vinden, omdat hij probeert "alles" wat hij in z'n hele leven heeft gehoord nu te relateren aan dat misbruik. Voorbeeld: Michael Jackson groomde de hele wereld, met zijn verhaal dat hij geen jeugd had gehad. Dat ze dat al wisten toen ze hem ontmoetten. Maar hij was 5 toen hij MJ ontmoette, dus dan heb je dat besef nog niet, lijkt me. Probeer dan ook niet aan alles een draai te geven die bij je verhaal past. Het verhaal op zich is "genoeg". Net zoals dat ie nu roept dat hij geen enkele reden kan verzinnen dat MJ met jongetjes omging, dan om ze te misbruiken. Dat is bewezen niet waar (simpele reden dat MJ vast niet 24/7 kinderen misbruikte), dus waarom zoiets roepen?

Na Oprah's verhaal ben ik "meer" geneigd te geloven (Safechuck meer dan Wade, die blijft twijfelachtig) dat ze de waarheid spreken. Alleen vraag ik me in Wade's geval steeds af of hij sommige dingen niet aandikt/verzint (op bed tussen een rukkende Michael en een Peter Pan poster). Soms lijkt het alsof Safechuck 'm ook aankijkt alsof ie niet alle verhalen per sé gelooft.


Estate zou gewoon eens wat fact checking moeten doen: zoals dat One Way glass in het theater, dat schijnt er niet te zijn. Kunnen ze zo heen met een camera. Of die verborgen kamer, hoe groot was die nou? En een kamertje boven het treinstation?

[ Bericht 20% gewijzigd door matthijst op 06-03-2019 15:05:16 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 22:42:38 #19
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185419613
quote:
Dank je! Heel goed deze geluiden. En niet wanhopig uit de lucht gegrepen door hysterische MJ fans.

Even voor mezelf op een rijtje wat deze Charles Thomson zegt:

• Ze hebben MJ Estate voor honderden miljoenen aangeklaagd, de afgelopen 6 jaar.

• Tijdens die rechtszaak zijn er duizenden pagina's aan materiaal naar voren gekomen, die hun geloofwaardigheid ernstig aantasten.

• Beiden hebben herhaaldelijk (de afgelopen jaren) hun verhaal aangepast.

• Wade Robson heeft zeker 4 verschillende, tegenstrijdige, verklaringen gegeven over wanneer het eerste misbruik plaatsvond.

• Wade Robson heeft in die zaak onder ede gelogen. Zodanig dat de rechter zijn hele verklaring nietig heeft verklaard.

• Wade moest gedwongen al zijn mailverkeer overdragen.
- tijdens het voorbereiden van de rechtszaak mailde hij voorbeelden van andere misbruikclaims rond MJ naar zichzelf
- hij emailde een verhaal (over hemzelf) uit een oud roddelblad naar zijn moeder en vroeg of het waar was. Zij mailde terug dat er niets van waar was. En hij heeft het verhaal toch gebruikt in zijn verklaring.

• De rechtszaken van deze 2 mannen zijn al 2 keer mislukt. De zaken zijn momenteel in hoger beroep.

• De docu laat niets van deze info zien. Nergens in de 4 uur wordt er verteld dat deze twee mannen een rechtszaak voor honderd miljoen dollar tegen MJ hebben lopen.

• De documentairemaker heeft toegegeven dat de docu extreem eenzijdig is. Hij wilde alleen het verhaal van deze twee mannen laten zien, en geen onderzoek doen.

• In de docu noemt Wade Robson een paar andere jongens, die hem zouden hebben vervangen als MJ's prooi. Deze, nu mannen, spreken dit tegen en overwegen rechtelijke stappen tegen de filmmaker.

• Michael Jackson is in detail onderzocht tijdens een 5 maand durende rechtszaak. Tijdens die rechtszaak zijn ook details uit de jaren '90 zaak (Jordan Chandler) gebruikt. Hij is onschulding verklaard in alle 10 aanklachten.

• Wade en Chuck hebben niet veel geloofwaardigheid.

Mooi ook het commentaar van de radiohost na afloop. Hij vergelijkt het met een rechtszaak. 'Dan heb je de aanklager gehoord en denk je 'laat maar zitten die verdediging, dit is klaar als een klontje' en dan komt de verdediging en denk je 'oh wow'.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 5 maart 2019 @ 23:07:14 #20
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185420578
Eens, maar veel negatieve dingen gaan over Wade.

Kan ook maar zo dat Wade de boel wel probeert te flessen, maar Safechuck de waarheid vertelt. Wade zit er in alle interviews ook een beetje cocky bij, vind ik. Met z'n glimlachje.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185424639
https://www.sevendays.nl/(...)rste-michael-jackson

Eerste Nederlandse radiostation boycot michael jackson muziek.
  Moderator woensdag 6 maart 2019 @ 09:43:30 #22
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_185424819
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 09:32 schreef quirina het volgende:
https://www.sevendays.nl/(...)rste-michael-jackson

Eerste Nederlandse radiostation boycot michael jackson muziek.
NH radio, dat is wel even wat zeg.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_185425017
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2019 09:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]

NH radio, dat is wel even wat zeg.
Ja dat is waarschijnlijk heel ( bejaard) Noord Holland aan luisteraars.
  woensdag 6 maart 2019 @ 13:59:45 #24
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185429602
Wow, eindelijk iemand die door vraagt bij die Kale:

Dan Reed geeft me gvd ook wel allemaal dooddoeners als antwoord.

"Ja maar waarom zouden familieleden anders meewerken aan de docu?"
- geen idee kneus, misschien omdat ze zich schuldig voelen en als familie hun broer wel 'moeten' geloven?

"De MJ estate was er niet bij dus waarom zou ik hun interviewen?"
- de familie stond MJ ook niet aan te moedigen terwijl ie kontjes aan het likken was, dus waarom hun wel?

En de mooiste:
"Ze eisen geld."
-Nee hoor, ze willen alleen gerechtigheid."

Ja gvd, en $1.500.000.000 :D
Wat een kutkneus.

[ Bericht 14% gewijzigd door matthijst op 06-03-2019 15:09:23 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185430661
Neverland staat weer te koop, ze zijn wel wat gedaald qua vraagprijs. Denk dat ik maar een bod ga uitbrengen :) .
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')