Die bleef steeds doordat ze veel geld binnen bracht met haar gespetter.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bats had ook regelmatig veel stemmen, dat kreng ging ook nooit
Tenminste, als ik me goed herinner
Hij had niet eens een werkgever. Hij was net een maand bezig met de opleiding hovenierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:54 schreef pollewop77 het volgende:
Tim is het meest besproken object op het terrein
Hij vergeet dat zijn werkgever hem ook spuugzat is
Product ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tim; Het meest besproken product gaat niet naar huis.
Ik ben benieuwd.
Dat zegt TimTim ook altijd achteraf.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:46 schreef Ranah het volgende:
en merel heeft het weer helemaal goed voorspeld zegt zeze heeft het elke keer goed gehad
'hovenier' wietkwekerTquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had niet eens een werkgever. Hij was net een maand bezig met de opleiding hovenier
Maar nog nooit 20 stemmenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bats had ook regelmatig veel stemmen, dat kreng ging ook nooit
Tenminste, als ik me goed herinner
Bedoelde Talpaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had niet eens een werkgever. Hij was net een maand bezig met de opleiding hovenier
Mike lag op bed met het bouwen van de silo.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:54 schreef ndid het volgende:
Tim: je gaat mij niet vertellen dat ik stil heb gezeten de afgelopen 2 maanden (nav Merel's speech) hij heeft de kinderboerderij, kippenhok, straat, bovenverdieping silo met Mike gedaan.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wel als het slechte publiciteit oplevert. Hij gaat....tenzij er een twist komt omdat Lotus en Mike weg zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tim; Het meest besproken product gaat niet naar huis.
Ik ben benieuwd.
Hij heeft ook geulen gegraven voor water en riool.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:54 schreef ndid het volgende:
Tim: je gaat mij niet vertellen dat ik stil heb gezeten de afgelopen 2 maanden (nav Merel's speech) hij heeft de kinderboerderij, kippenhok, straat, bovenverdieping silo met Mike gedaan.
Andrea had er meer.quote:
Dank je 😍quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, dit was smullen, stream 2 met de reacties volgt zo ......![]()
[ afbeelding ]
Nominaties - 5 maart 2019.
x73jn7r
dit stukje film verdiend een Oscar nominatiequote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x73jn7r
Haar familie , de inwoners, en de rest van Nederland zien het allemaal verkeerd. Dom mensquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:56 schreef Bonken het volgende:
Hiske durft zelfs 1 op 1 met Franny niet te zeggen wat ze van haar relatie met Tim vindt. Alleen dat Tim wat streken heeft uitgehaald. Laflaflaf tot in het graf...
Franny baalt van haar publieksstem. Maar iedereen ziet het verkeerd ...
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x73jn7r
Zit er dik in idd, anders heeft de nieuwe gelijk de hele groep tegen zich, maar aan de andere kant, Ruud en Billy hebben ze 10 maanden over gedaan om weg te krijgen, die hadden ook meestal heel veel stemmen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:56 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Wel als het slechte publiciteit oplevert. Hij gaat....tenzij er een twist komt omdat Lotus en Mike weg zijn.
Ze heeft christel die op de bank zit zelf 1 gegeven.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:57 schreef Ranah het volgende:
franny: de 3 waar ik het meest aan heb zitten op de bank en lotus en mike zijn ook al weg
COScarnominatiequote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:57 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
dit stukje film verdiend een Oscar nominatie
Toen moest die grote neger.quote:
Als het goed is wel. Maar die lui roepen wel meer dingen die ze niet doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |