Scheetjequote:
We zijn benieuwdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Tim heeft afgelopen weken herhaaldelijk gezegd dat hij gewoon NIET naar huis, wat de stemming ook zal zijn.
Uhuh...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Tim heeft afgelopen weken herhaaldelijk gezegd dat hij gewoon NIET naar huis, wat de stemming ook zal zijn.
Tim heeft ook gezegd dat hij hovenier is en een harde werkerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
SHel doet ze een lingeriesetje aan!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
shel gaat ze terug pakken (ma supertrots...)
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:44 schreef QuarterBack het volgende:
Raar, Timo tegen Erik, ze zien toch liever mij gaan, ja zegt Erik, ze willen me niet weg hebben
Dat ouwe gluiperdje verwachtte dus toch een Petertje , hij zal nu toch echt op eigen kracht weg moeten alhoewel ik daar niet meer in geloof
Ain't gonna happen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:49 schreef BloesBloes het volgende:
Morgen gaat Eric vrijwillig weg en wordt de stemming daarom verder afgelast, zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |