quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:49 schreef lonneberga het volgende:
Best wel mooi eigenlijk, dat Brandon ook eens een ps krijgt,ventje denkt overal doorheen te glippen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef ndid het volgende:
Tim: Over dat hij gehaat wordt: Niemand gaat mijn rol overnemen, dus ik ga niet. Ik ga sowieso niet.
Ludo!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef yaello het volgende:
Tim voelt zich veilig, "there gotta be someone to be hated". Die is niet goed.
Allemaal verspilde stemmenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef ndid het volgende:
Tim: Over dat hij gehaat wordt: Niemand gaat mijn rol overnemen, dus ik ga niet. Ik ga sowieso niet.
Hij blijft maar denken dat ie zo geweldig isquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef ndid het volgende:
Ben benieuwd hoe Franny verandert zonder die druk van haar verloofde. Christel komt ook nog aan de beurt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Die publieksstem op Brandon is belachelijk, die had naar Hiske of Christel gemoeten....voor de rest kan ik wel leven met deze bank. Het is alleen alleen jammer dat Tim gaat wieberen, want ik had graag gezien dat Christel naar huis was gegaan....Doei Tim
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Allemaal verspilde stemmenDie blijft zitten waar hij zit. Shelly is de klos
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij zei het net weer. Was te laat met cappen.
Daarom denk ik ook dat hij gewoon blijft. Hij zorgt voor veel publiciteit, dus die moet blijven.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij zei het net weer. Was te laat met cappen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:52 schreef QuarterBack het volgende:
Timo, Die mensen baseren hun mening op natte lucht, briljant weer
Dat was dus enorm dom van zequote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:49 schreef Hagenesie het volgende:
Mochten Chris en His niet op Erik stemmen? Anders was Chris veilig.
Ik denk dat dus ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat hij gewoon blijft. Hij zorgt voor veel publiciteit, dus die moet blijven.
Nee alleen als ze je weg kunnen stemmen he...loserquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij blijft maar denken dat ie zo geweldig is
Mylene: je hebt me echt laten voelen dat ik niet welkom ben
Tim; ik ga er niet als een strontvlieg bovenop zitten bij nieuwe
Mafklapper, ik zie je morgen wel weer
Die gaat er niet achteraanquote:
Nope. Slechte publiciteit voor Talpa.quote:
Frits van Houten was veel leuker dan Ludo.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:52 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Wat een takkenummer, de toon die de muziek maakt enzo, doe maar een andere Ludo dan, Martine nog vrij?
Ze kwam binnen met dat ze er 3 op Tim wilde geven ....zit ook onder de plak bij Jens...quote:
Dat denk ik ook hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat hij gewoon blijft. Hij zorgt voor veel publiciteit, dus die moet blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |