Precies febo bepaalt nog steedsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bats had ook regelmatig veel stemmen, dat kreng ging ook nooit
Tenminste, als ik me goed herinner
Bats was nog erger dan 'n Herpes-virusquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bats had ook regelmatig veel stemmen, dat kreng ging ook nooit
Tenminste, als ik me goed herinner
Nou mijn publieksstem op haar gaat toch echt over haar gedrag,quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:46 schreef ndid het volgende:
Franny: het komt door Tim en mijn familie denk ik (publieksstem).
poepie hihihiquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou mijn publieksstem op haar gaat toch echt over haar gedrag,
Precies wat Gerrit bij Shel doetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:46 schreef ndid het volgende:
Gerrit tegen Franny: Hij verneukt het voor je, hij heeft een bepaalde hand voor jou en probeert je daar te zetten en daar te zetten.
Tim heeft afgelopen weken herhaaldelijk gezegd dat hij gewoon NIET naar huis, wat de stemming ook zal zijn.quote:
Scheetjequote:
We zijn benieuwdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Tim heeft afgelopen weken herhaaldelijk gezegd dat hij gewoon NIET naar huis, wat de stemming ook zal zijn.
Uhuh...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Tim heeft afgelopen weken herhaaldelijk gezegd dat hij gewoon NIET naar huis, wat de stemming ook zal zijn.
Tim heeft ook gezegd dat hij hovenier is en een harde werkerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
SHel doet ze een lingeriesetje aan!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
shel gaat ze terug pakken (ma supertrots...)
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:44 schreef QuarterBack het volgende:
Raar, Timo tegen Erik, ze zien toch liever mij gaan, ja zegt Erik, ze willen me niet weg hebben
Dat ouwe gluiperdje verwachtte dus toch een Petertje , hij zal nu toch echt op eigen kracht weg moeten alhoewel ik daar niet meer in geloof
Ain't gonna happen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:49 schreef BloesBloes het volgende:
Morgen gaat Eric vrijwillig weg en wordt de stemming daarom verder afgelast, zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |