Zo rollen we hierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel, makker. Ik voel mij gelijk heel welkom.
Interesseert mij de policy nouquote:
Bedankt makkerquote:
Weinig posts zegquote:
quote:
Je doet het nu zelf ookquote:Omdat we proberen de boel weer gezellig te krijgen, gezellig te houden én het gewoonweg sfeerverziekend werkt is het niet toegestaan denigrerend of sarcastisch stemming te maken.
voorbeelden
• 'tja, FOK! he...'
• 'welkom op FOK!'
• 'en je dan afvragen waarom het zo slecht gaat met FOK!'
• 'nee joh, racisme mag gewoon op FOK! als je....'
• 'iemand al geroepen dat het vrijwilligers zijn?'
• 'FOK! is een links bolwerk'
• 'FOK! begint steeds meer op Stormfront te lijken'
• 'Kappen he'
Discussies over algemeen beleid kunnen in de daarvoor bestemde Feedbacktopics, op normale toon van zowel users als crew. We verwachten van alle kanten dat discussies op volwassen toon gevoerd kunnen worden, zonder persoonlijk te worden, zonder steken onder water.
de hele tijd letterlijk meuk uit de policy kopieren wat daar aangegeven staat dat NIET gewenst is, is natuurlijk gewoon beetje vervelend grenzen opzoeken he mooiboyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom mag dit niet joh beschimmeld stukje zuivel.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
de hele tijd letterlijk meuk uit de policy kopieren wat daar aangegeven staat dat NIET gewenst is, is natuurlijk gewoon beetje vervelend grenzen opzoeken he mooiboy
Ik snap ook wel dat dit niet gewenst is. Zo'n dt-fout moet onmiddellijk afgestraft worden.quote:• 'Word tijd dat iemand Geert Wilders omlegt'
brb, ik ga danny bannenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ik snap ook wel dat dit niet gewenst is. Zo'n dt-fout moet onmiddellijk afgestraft worden.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Ik snap ook wel dat dit niet gewenst is. Zo'n dt-fout moet onmiddellijk afgestraft worden.
overigens, Moira. heeft gezegd dat ze dit allemaal wel best vindtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
de hele tijd letterlijk meuk uit de policy kopieren wat daar aangegeven staat dat NIET gewenst is, is natuurlijk gewoon beetje vervelend grenzen opzoeken he mooiboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |