abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2003 @ 14:01:43 #1
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_7718501
Ik ben er eigenlijk mee gestopt toen mijn ouders uit elkaar gingen en ik ook nog eens op mezelf ging wonen. Soms doe ik nog wel eens wat met vrienden (etentje, naar de kroeg), maar dat is het wel eigenlijk.

Sowieso ben ik al nooit zo'n familiemens (ooms, tantes, etc.) geweest, in de zin dat ik er de lol niet van inzie om taart te eten en koffie te drinken met mensen die ik zo weinig te melden heb. Gescheiden ouders met partners gezamelijk aan één tafel is ook geen fun. En daarbij is het zo proppen in je studentenkamer! (ok, inmiddels woon ik iets groter, maar ik heb niet eens een koffiezetapparaat! )

Echt missen doe ik het dus niet!

Helaas word ik nog steeds wel ieder jaar een jaar ouder!

Vier jij het nog?

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_7718517
Ik word gedwongen het te vieren Omdat ik het al 3 jaar overgeslagen heb Over drie dagen begint de ellende
pi_7718542
Ik vier het al jaren niet meer.
pi_7718558
ik vier de mijne ook niet.

alleen die van me dochter en me vriendin eigenlijk

pi_7718560
als het kan wel, maar niet met taart enzo. Tis meer voor het uitgaan bij mij wat drinken met evt. wat hapjes ofzo
  FOK!fossiel zondag 5 januari 2003 @ 14:06:00 #6
2628 Karin
pi_7718565
Nee, en vanaf dit jaar heb ik helemaal een geweldig excuus. Ik ben namelijk op 13 feb jarig en ben op 19 feb uitgerekend. Ik hoop dat Flappie eigenlijk een paar dagen voor mijn verjaardag geboren wordt, dan hoef ik het noooooooit meer te vieren
  zondag 5 januari 2003 @ 14:06:16 #7
29367 B0bby
Wrom druk maken...?
pi_7718570
Ik hem, m'n verjaardag afgelopen jaar overgeslagen... ik ben wel van plan hem dit jaar te houden..
  Nerd met benen zondag 5 januari 2003 @ 14:07:37 #8
18073 miss_bleu
pi_7718591
Nope ik vier me verjaardag niet echt. Ik ga geloof ik samen met dolfie wat doen dit jaar voor onze fok!vrienden ( wat een woord )

Omdat wij in ons gezin er 3 hebben die in februari jarig zijn : mams 9 ik 25 en me zusje 28 wordt dit jaar voor de familie me moeders verjaardag geviert.

Opa's en oma's zullen denk ik nog wel komen.

pi_7718612
Shit ben over ruim 2 maanden jarig.

Ik heb geen zin in die complete familie elk jaar over de vloer.. Veels teveel neefjes en nichtjes die men kamer willen afbreken. Hoe red ik me hieruit...

pi_7718630
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:09 schreef VVouter het volgende:

Ik heb geen zin in die complete familie elk jaar over de vloer.. Veels teveel neefjes en nichtjes die men kamer willen afbreken. Hoe red ik me hieruit...

jezelf opsluiten op je kamer of gewoon weg gaan

[Dit bericht is gewijzigd door Ilsjuhh op 05-01-2003 14:11]

zondag 5 januari 2003 @ 14:11:16 #11
43715 Plantenbak
bosjes dude!
pi_7718632
ik vind m'n verjaardag eigenlijk maar weinig boeien...
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
  zondag 5 januari 2003 @ 14:11:50 #12
43715 Plantenbak
bosjes dude!
pi_7718638
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:09 schreef VVouter het volgende:

makkie, kamer blokkeren
  † In Memoriam † zondag 5 januari 2003 @ 14:12:11 #13
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_7718641
Nee ik vier het niet. Wie van de vrienden en fam langs wil komen, mag maar voor de rest geen flauwekul. Ik zit me toch maar te vervelen anders en op mijn verjaardag heb ik daar helemaal geen zin in. Ga ik liever met een goede vriend of vriendin de stad in en even een film kijken oid.
  zondag 5 januari 2003 @ 14:12:34 #14
41191 Hoagy
Superstudentje
pi_7718645
Ik heb er een pesthekel aan, al dat schijnheilige gedoe om me heen. Sinds jaar en dag komt er toch al niemand meer, dus vind ik het ook niet de moeite om het te vieren en zeker niet voor dat stelletje gajes. Ik herinner er ook niemand aan, dat scheelt en ik weet nu ook precies wie mijn vrienden zijn op dat gebied
Death is only a heartbeat away and it's breathe makes the hairs in the back of your neck rise like hell
pi_7718647
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:11 schreef Ilsjuhh het volgende:

jezelf opsluiten op je kamer of gewoon weg gaan

Geen slot op men deur, dat gaat niet lukken.

Dat weggaan kan misschien wel... Ik vertel het men ouders wel gewoon dat het voor mij niet zo hoeft.

zondag 5 januari 2003 @ 14:15:14 #16
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_7718688
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:01 schreef Hik het volgende:(ok, inmiddels woon ik iets groter, maar ik heb niet eens een koffiezetapparaat! )
Ketter
quote:
Vier jij het nog?
Nee. Ik ben morgen (6e) jarig. Ik ben reuze blij dat het dit jaar weer op een schooldag valt (meestal nog net in de vakantie) zodat ik me daar lekker achter kan verschuilen als mensen vragen waarom ik het niet vier en waarom er geen bezoek langs kan komen.

Ieder mens is elk jaar een keer jarig, dus ik zie werkelijk waar niet in wat er nou zo bijzonder aan is..

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_7718719
ik vier me verjaardag alleen met vrienden...enne fam komt toch bijna niet langs...gelukkig..ik verveel me altijd dood op verjaardagen!!
  zondag 5 januari 2003 @ 14:23:11 #18
43715 Plantenbak
bosjes dude!
pi_7718775
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:17 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik vier me verjaardag alleen met vrienden...enne fam komt toch bijna niet langs...gelukkig..ik verveel me altijd dood op verjaardagen!!
ik ken het
pi_7718790
Ik vier mijn verjaardag al een jaar of 20 niet meer... Ik verzin ook geen smoezen meer, heb ik eigenlijk nooit gedaan, ik zeg gewoon tegen iedereen dat ik mijn verjaardag niet vier, mijn familie en vrienden bellen me wel op om te feliciteren maar geen feestje.. Heerlijk rustig is dat
altijd gezellig.
pi_7718793
Ja op dit moment ben ik het aan het vieren.

1 tante en 1 oom zitten beneden, maar ik ga daar toch niet de hele tijd bij zitten. Maar ga zo wel weer ff naar beneden.

...
pi_7718810
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:24 schreef Kos het volgende:
Ja op dit moment ben ik het aan het vieren.

1 tante en 1 oom zitten beneden, maar ik ga daar toch niet de hele tijd bij zitten. Maar ga zo wel weer ff naar beneden.

Gefeliciteerd en doe je oom en tante maar de groeten van mij
  zondag 5 januari 2003 @ 14:26:01 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_7718820
Met familie vier ik het niet, maar met vrienden echt wel

Vorig jaar samen met een vriend gedaan in een scoutingclubhuis, 50 man ofzo was echt super gezellig.

Altijd alle redenen om een feestje te vieren aanpakken he?

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_7718846
Goh, ik dacht dat ik de enige was die het nooit viert.
Bovendien valt er weinig te vieren, weer een jaar ouder enzo
pi_7721206
Mijn vriend en ik hebben het jaren niet gevierd (tot groot ongenoegen van familie), maar nu hebben we de ideale oplossing gevonden die we sinds 2 jaar toepassen.

We prikken een zaterdag tussen eind febr en eind april (onze beiden verj.dgn.) en geven dan een groot feest. Biertapje erbij, zowel familie als vrienden uitnodigen en klaar is klara!

Zo omzeilen we ook het kringetje met koffie en cake! Bevalt ons zeer goed.

De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_7721246
Hmm.. goeie vraag. Ik ben op 8 mei jarig (haha, hint) en heb het al heel lang niet gevierd. Mede omdat ik me gewoon helemaal niet blij voelde op mijn verjaardag.. Maar ik wíl het best weer eens vieren. Als ik 20 word ofzo. Maar hoe?
Mon 'en!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')