Sowieso ben ik al nooit zo'n familiemens (ooms, tantes, etc.) geweest, in de zin dat ik er de lol niet van inzie om taart te eten en koffie te drinken met mensen die ik zo weinig te melden heb. Gescheiden ouders met partners gezamelijk aan één tafel is ook geen fun. En daarbij is het zo proppen in je studentenkamer! (ok, inmiddels woon ik iets groter, maar ik heb niet eens een koffiezetapparaat! )
Echt missen doe ik het dus niet!
Helaas word ik nog steeds wel ieder jaar een jaar ouder!
Vier jij het nog?
Omdat wij in ons gezin er 3 hebben die in februari jarig zijn : mams 9 ik 25 en me zusje 28 wordt dit jaar voor de familie me moeders verjaardag geviert.
Opa's en oma's zullen denk ik nog wel komen.
Ik heb geen zin in die complete familie elk jaar over de vloer.. Veels teveel neefjes en nichtjes die men kamer willen afbreken. Hoe red ik me hieruit...
quote:jezelf opsluiten op je kamer of gewoon weg gaan
Op zondag 5 januari 2003 14:09 schreef VVouter het volgende:
Shit ben over ruim 2 maanden jarig.Ik heb geen zin in die complete familie elk jaar over de vloer.. Veels teveel neefjes en nichtjes die men kamer willen afbreken.
Hoe red ik me hieruit...
[Dit bericht is gewijzigd door Ilsjuhh op 05-01-2003 14:11]
quote:makkie, kamer blokkeren
Op zondag 5 januari 2003 14:09 schreef VVouter het volgende:
Shit ben over ruim 2 maanden jarig.Ik heb geen zin in die complete familie elk jaar over de vloer.. Veels teveel neefjes en nichtjes die men kamer willen afbreken.
Hoe red ik me hieruit...
quote:Geen slot op men deur, dat gaat niet lukken.
Op zondag 5 januari 2003 14:11 schreef Ilsjuhh het volgende:jezelf opsluiten op je kamer of gewoon weg gaan
Dat weggaan kan misschien wel... Ik vertel het men ouders wel gewoon dat het voor mij niet zo hoeft.
quote:Ketter
Op zondag 5 januari 2003 14:01 schreef Hik het volgende:(ok, inmiddels woon ik iets groter, maar ik heb niet eens een koffiezetapparaat!)
quote:Nee. Ik ben morgen (6e) jarig. Ik ben reuze blij dat het dit jaar weer op een schooldag valt (meestal nog net in de vakantie) zodat ik me daar lekker achter kan verschuilen als mensen vragen waarom ik het niet vier en waarom er geen bezoek langs kan komen.
Vier jij het nog?
Ieder mens is elk jaar een keer jarig, dus ik zie werkelijk waar niet in wat er nou zo bijzonder aan is..
quote:ik ken het
Op zondag 5 januari 2003 14:17 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik vier me verjaardag alleen met vrienden...enne fam komt toch bijna niet langs...gelukkig..ik verveel me altijd dood op verjaardagen!!
1 tante en 1 oom zitten beneden, maar ik ga daar toch niet de hele tijd bij zitten. Maar ga zo wel weer ff naar beneden.
quote:Gefeliciteerd en doe je oom en tante maar de groeten van mij
Op zondag 5 januari 2003 14:24 schreef Kos het volgende:
Ja op dit moment ben ik het aan het vieren.1 tante en 1 oom zitten beneden, maar ik ga daar toch niet de hele tijd bij zitten. Maar ga zo wel weer ff naar beneden.
Vorig jaar samen met een vriend gedaan in een scoutingclubhuis, 50 man ofzo was echt super gezellig.
Altijd alle redenen om een feestje te vieren aanpakken he?
We prikken een zaterdag tussen eind febr en eind april (onze beiden verj.dgn.) en geven dan een groot feest. Biertapje erbij, zowel familie als vrienden uitnodigen en klaar is klara!
Zo omzeilen we ook het kringetje met koffie en cake! Bevalt ons zeer goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |