Ik heb diarreequote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo'n goed gevoel heb ik bij jullie. Heb het idee dat ik alles aan jullie kwijt kan
Heb het gevoel dat de dag pas net begonnen is eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:38 schreef Kiid het volgende:
Bijna alweer tijd voor lunchGENOT boys. Wat hebben we allemaal voor lekkernijen in de wacht staan?
Same, maar dat is mede ook doordat ik eerst ala Eef Hoos bij iemand op bezoek moestquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat de dag pas net begonnen is eigenlijk.
Frikandelbroodje met energyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:38 schreef Kiid het volgende:
Bijna alweer tijd voor lunchGENOT boys. Wat hebben we allemaal voor lekkernijen in de wacht staan?
wow manquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kleine Leipe Bitches blauw Schijt Chat
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt de basis voor een drukke werkdag
Ik word er een beetje ongemakkelijk van dat jullie elkaar voor alles uitmaken. Je hebt toch een voorbeeldfunctie, héquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey BESTE vriend en GOEDSTE mod Vanillekwark
Welke overname?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jullie hebben die overname niet lang vol weten te houden he? Dat is wel een tegenvaller
Komt omdat ze hier met zoveel zijn, dan krijg je haantjesgedrag. Vroeger kwam alleen hugecooll hier af en toe kijken als het volledig uit de klauw liep.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik word er een beetje ongemakkelijk van dat jullie elkaar voor alles uitmaken. Je hebt toch een voorbeeldfunctie, hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |