Is soort acupunctuurachtig idee, lees ik. Dit vind ik ook wel mooi:quote:Op maandag 4 maart 2019 20:02 schreef Zosk het volgende:
Laserbehandeling tegen roken wat? Laseren ze dan je vingers zodat je geen sigaretten meer kan vasthouden? :s
Effectief, 1 op de 3quote:Lasertherapie is een effectieve manier om te stoppen met roken. Een op de drie rokers die lasertherapie probeert, stopt definitief!
Ligt eraan wat het kost maar 1 op de 3 is niet echt heel succesvol neequote:Op maandag 4 maart 2019 20:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is soort acupunctuur achter idee, lees ik. Dit vind ik ook wel mooi:[..]
Effectief, 1 op de 3
Echt hequote:Op maandag 4 maart 2019 20:07 schreef HPLC het volgende:
Echt normaal zou ik dat nooit typen, maar door die nieuwe policy wel. Waar ligt het dan aan?
Haha raap me op hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 20:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Valt reuze mee, kan maar 1 post per 10 seconden plaatsen haha
Ahw lief dank jequote:
Wejow ;squote:
Ze is al verliefdquote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
rot op bitch debiel hoop dat jij ook verliefd wordt
jij bent zelf een bitch debiel, bottomboiquote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, bij haar is het ook nooit wederzijds.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sukkelnoobquote:Op maandag 4 maart 2019 20:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij bent zelf een bitch debiel, bottomboi
Hoop het niet maar ik ben er bang voorquote:Op maandag 4 maart 2019 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee joh over half uurtje pas hahaquote:
Goddommequote:Op maandag 4 maart 2019 20:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, bij haar is het ook nooit wederzijds.
ja ben je bijna verliefd?quote:Op maandag 4 maart 2019 20:09 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hoop het niet maar ik ben er bang voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |