Act kan verwijzen naar:quote:Op maandag 4 maart 2019 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik deed dat al eerder dit topic, dus verzin maar je eigen act.
Haha duidelijkquote:Op maandag 4 maart 2019 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die veel naar Azië gaan kijk ik altijd met een scheef hoofd aan. Zijn bijna altijd pedo's
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
Cachie, ik heb berouw van wat ik zojuist deed. Vergeef mij.
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou je bek, vieze vette vuile dikke gore piepzak.
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die veel naar Azië gaan kijk ik altijd met een scheef oog aan. Zijn bijna altijd pedo's
Huh? waarom heb je oog in hoofd verandert in mijn quote?quote:
Ben je ook gestopt met roken?quote:
Niet zes jaar gestopt dus.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Cronometer het volgende:
Ben 6 jaar gestopt. Laatste tijd rook ik weleens een peuk.
Ik denk dat niet, maar ik weet er het fijne natuurlijk niet van.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
Denken jullie dat Noel is gestopt om zo cachet terug te krijgen?
Ik rook alleen als ik in de fik sta. Dat komt niet heel vaak voor, moet ik eerlijk erbij vertellen.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Cronometer het volgende:
Ben 6 jaar gestopt. Laatste tijd rook ik weleens een peuk.
Schijnt in ene gezond voor je te zijn ofzoquote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare trend dat iedereen ineens stopt met roken?
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terecht. Al die mensen die naar rook ruiken gadverdamme
Ik denk dat wel. Is ook wel een romantische manier om je ex terug te winnen.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:17 schreef Flamarande het volgende:
Denken jullie dat Noel is gestopt om zo cachet terug te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |