Heb wel gemerkt dat het varkensvlees daar soms zo'n apart smaakje heeft..beren.. Maar kan ook liggen aan het feit dat ik bijna nooit varkensvlees eet en dat meer opvalt. AH is niet al te best idd.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sukadelappen lappen hebben ze er wel. Prima vlees. Sowieso is het vlees er beter dan bv AH. Alleen shoarma vlees vind ik lekker bij de appie
Oh dat weet ik niet, zijn dat van die glazen potten? Die zijn niet echt lekkerquote:Op maandag 4 maart 2019 16:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb wel gemerkt dat het varkensvlees daar soms zo'n apart smaakje heeft..beren.. Maar kan ook liggen aan het feit dat ik bijna nooit varkensvlees eet en dat meer opvalt. AH is niet al te best idd.
Ik bedoelde eigenlijk de kant en klare stoof, Belgische week
Nee een alu bakje. Misschien maar proberen, lui en te laat voor stoof zelf maken.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, zijn dat van die glazen potten? Die zijn niet echt lekker
Ok... Ik moet mijn Lidl nog vinden hier (weet het adres wel). Ik kan niet zonder. Van de week maar weer een andere kant op wandelen. CUL / [Lidl] Deel 38 - Vier de herfst!quote:Op maandag 4 maart 2019 16:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee een alu bakje. Misschien maar proberen, lui en te laat voor stoof zelf maken.
Ik vind het jammer dat ik geen Lidl in de buurt heb.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok... Ik moet mijn Lidl nog vinden hier (weet het adres wel). Ik kan niet zonder. Van de week maar weer een andere kant op wandelen. CUL / [Lidl] Deel 38 - Vier de herfst!![]()
Ha een Lidl topic! Hij zit hier vlakbij en voor sommige dingen is handig. De groente en de broodjesquote:Op maandag 4 maart 2019 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok... Ik moet mijn Lidl nog vinden hier (weet het adres wel). Ik kan niet zonder. Van de week maar weer een andere kant op wandelen. CUL / [Lidl] Deel 38 - Vier de herfst!![]()
Of een fiets nemen, je zit volgens mij daar ook redelijk snel buiten de stadquote:Op maandag 4 maart 2019 16:58 schreef Soury het volgende:
Van de week maar weer een andere kant op wandelen
Ik moet even een fietspomp kopenquote:Op maandag 4 maart 2019 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Of een fiets nemen, je zit volgens mij daar ook redelijk snel buiten de stad
Ik hoop dat ik ook snel weer kan fietsen.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 17:12 schreef sig000 het volgende:
Szegediner Krautfleisch met Schupfnudeln vandaag.
Klopt een hele grote. En ik heb grote fietstassen.quote:
Klopt! Vind het varkensvlees ook berig af en toe. Is vies.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb wel gemerkt dat het varkensvlees daar soms zo'n apart smaakje heeft..beren.. Maar kan ook liggen aan het feit dat ik bijna nooit varkensvlees eet en dat meer opvalt. AH is niet al te best idd.
Ik bedoelde eigenlijk de kant en klare stoof, Belgische week
Ik heb vanmiddag een broodje braadworst gegeten.quote:
Kijk dan kunnen er veel boodschapjes mee... Heb je ook een berging voor de fiets ?quote:Op maandag 4 maart 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt een hele grote. En ik heb grote fietstassen.
Mijn recept geprobeerd?quote:Op maandag 4 maart 2019 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik eet Schnurterswindl Steierfrunsteln.
Ja maar die staat op straat. Flinke berging hoor maar dan moet je door de entree met je fiets. Teveel gedoequote:Op maandag 4 maart 2019 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk dan kunnen er veel boodschapjes mee... Heb je ook een berging voor de fiets ?
quote:Op maandag 4 maart 2019 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik eet Schnurterswindl Steierfrunsteln.
OK ..quote:Op maandag 4 maart 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die staat op straat. Flinke berging hoor maar dan moet je door de entree met je fiets. Teveel gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |