Sow, dat was vervelend inderdaad, blij dat ze dat niet meer doenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, er waren tijden dat NOS het lukte om paar minuten extra tussen twee ritten te stoppen zodat ze nog even konden 'tussenbeschouwen'
helemaal gelijk. Ook leuk voor die meeste buitenlandse schaatsers dat ze weten dat Mevrouw Zetten uit Tiel hun PR mee krijgtquote:Op zondag 3 maart 2019 21:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het ook gewoon leuk om te zien als er bijv in rit 2 gewoon een PR wordt gereden oid mja
En die zijn er dan ook gewoon geredenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het ook gewoon leuk om te zien als er bijv in rit 2 gewoon een PR wordt gereden oid mja
En Mart en Ria in de dweilpauzequote:Op zondag 3 maart 2019 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verlang terug naar vaste schaatsen, wollen pakken, losse mutsen, sneeuwrandjes en gewoon hele toernooien laten zien
Is die nog niet overleden?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
helemaal gelijk. Ook leuk voor die meeste buitenlandse schaatsers dat ze weten dat Mevrouw Zetten uit Tiel hun PR mee krijgt
Ik neem aan dat (bijna) iedereen dat vindt die sport kijkt, liever naar live sport kijken dan naar de bijdrages van Dioon 'giechel' algemeenheid.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:07 schreef DeLuna het volgende:
Inderdaad. Beter dan dat oeverloze gezever over hoe Roest wil gaan schaatsen.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik bedoel maarquote:Op zondag 3 maart 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En die zijn er dan ook gewoon gereden
Ik heb geen idee of mijn vader dat nog doet, maar die zat altijd met vellen papier en een rekenmachinequote:Op zondag 3 maart 2019 21:09 schreef Evertjan het volgende:
zouden er nog echt meeschrijvers zijn in NL?
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben nog van de tijd dat Ria zelf reed
Mevrouw Van Zetten uit Tielquote:Op zondag 3 maart 2019 21:09 schreef Evertjan het volgende:
zouden er nog echt meeschrijvers zijn in NL?
Genotquote:Op zondag 3 maart 2019 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of mijn vader dat nog doet, maar die zat altijd met vellen papier en een rekenmachine
Het wereldrecord dat Karlstad in Inzell in 1986 (of 85) zouden ze nu missen.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben nog van de tijd dat Ria zelf reed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |