Dat hebben ze net al gedaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:02 schreef Zorro het volgende:
Als het aan de NOS lag lieten ze aleen de laatste 3 ritten zien
Wat nu overigens ook niet veel scheelt.
Net op tijd voor de dweilquote:Op zondag 3 maart 2019 21:02 schreef Zorro het volgende:
Als het aan de NOS lag lieten ze aleen de laatste 3 ritten zien
Wat nu overigens ook niet veel scheelt.
Die ze dan live laten zien want kleintje pils speelt zo leuk om de tijd te vullenquote:
Er schijnen naast de Nederlanders en Pedersen ook nog andere mensen aan dit toernooi mee te doen maar dat heb ik nog niet kunnen bevestigen.quote:
Als Pedersen wint, halve Nederlander genot vast...quote:Op zondag 3 maart 2019 21:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Er schijnen naast de Nederlanders en Pedersen ook nog andere mensen aan dit toernooi mee te doen maar dat heb ik nog niet kunnen bevestigen.
Geen grap, in de jaren 90 kreeg je vaak idd de dweil live te zienquote:Op zondag 3 maart 2019 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die ze dan live laten zien want kleintje pils speelt zo leuk om de tijd te vullen
Wat doet dat publiek in strakke pakken op het ijs?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Er schijnen naast de Nederlanders en Pedersen ook nog andere mensen aan dit toernooi mee te doen maar dat heb ik nog niet kunnen bevestigen.
Ja, dat Henriksen/Bokko/Johansson dit jaar als een krant rijden ligt dan weer niet aan Rykkje natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als Pedersen wint, halve Nederlander genot vast...
Dat is ook om het 'flitsender' te houden en nu mede om het voor Europese kijkers op tijd te doenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:04 schreef VoMy het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat er wat meer tijd moet zitten tussen de onderdelen zodat er ook ruimte is voor dit soort ongein met Dione. Je moet er toch een programma omheen kunnen maken en de tijdschema's zijn nu wel heel krap.
focus je gewoon op de ritten. al die onzin stukjes tussendoor met Dione kunnen mij gestolen wordenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:04 schreef VoMy het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat er wat meer tijd moet zitten tussen de onderdelen zodat er ook ruimte is voor dit soort ongein met Dione. Je moet er toch een programma omheen kunnen maken en de tijdschema's zijn nu wel heel krap.
Gelukkig hebben ze iig de twee minuten break voor de laatste 4 ritten afgeschaft. Het had dus nog erger gekund.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is ook om het 'flitsender' te houden en nu mede om het voor Europese kijkers op tijd te doen
De presentation break jaquote:Op zondag 3 maart 2019 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, er waren tijden dat NOS het lukte om paar minuten extra tussen twee ritten te stoppen zodat ze nog even konden 'tussenbeschouwen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |