De laatste rondjes op hoogte worden hel voor Miho met een halve jetlag erbijquote:Op zondag 3 maart 2019 20:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zeker als ze net als gisteren weer weet te schroeien.
Einde allroundtoernooi plus de druk van het winnen erbij. Sablikova heeft dat niet en heeft vleugels van dat WR gisteren.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef VoMy het volgende:
7 seconden over 3km is nog geen 15 seconden over de 5km. Ik denk dat takagi nog steeds wint.
SPOILER: ISU World All Round - LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
DAn hoop ik dat Sven ook nog even een goed PR rijdt op de 1500quote:Op zondag 3 maart 2019 20:42 schreef DeeBee het volgende:
Roest heeft overigens op de Adelskalendern nog maar 0.861 nodig voor de leiding...met een PR op de 1500 meter komt dat al angstig dichtbij...
Klopt. Ik zie hem ook eerder voorbij Davis gaan dan Kramer. Maar denk niet dat dat vandaag gebeurt .quote:Op zondag 3 maart 2019 20:42 schreef DeeBee het volgende:
Roest heeft overigens op de Adelskalendern nog maar 0.861 nodig voor de leiding...met een PR op de 1500 meter komt dat al angstig dichtbij...
Nee, een seconde op de 1500 meter zou dan alsnog 10 seconden betekenen op de 10 kilometer en ik zie hem geen 12:37 rijden vandaag.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie hem ook eerder voorbij Davis gaan dan Kramer. Maar denk niet dat dat vandaag gebeurt .
1:41.52 lijkt me eigenlijk niet haalbaar met deze omstandigheden..quote:Op zondag 3 maart 2019 20:42 schreef DeeBee het volgende:
Inderdaad. Voronina reed 5 honderste te langzaam voor Blondin.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:30 schreef VoMy het volgende:
Sneu dat Blondin hiermee de 5km mist.
Zueva,Voronina en Weidemann plaatsen zich dan wel en zij niet.
Dat komt volgende week wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1:41.52 lijkt me eigenlijk niet haalbaar met deze omstandigheden..
Heeft de NOS goede sportverslaggeving?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:51 schreef Evertjan het volgende:
heeft die Henry Schut wel verstand van langebaan schaatsen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |