Ja lekker makkelijk nu ze weg is, als ze er is doe je weer poeslief.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:17 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb hetzelfde gevoel bij cachet als jij
omdat ik er een post aan toewijd heb ik er slapeloze nachten van? verzin ff wat beters droeftoeterquote:Op zondag 3 maart 2019 22:17 schreef Solotov het volgende:
[..]
Maar je bent er niet meer mee bezig hoor
Nietquote:Op zondag 3 maart 2019 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk nu ze weg is, als ze er is doe je weer poeslief.
Haha heeft villa verloren ofzo huiliequote:Op zondag 3 maart 2019 22:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat ik er een post aan toewijd heb ik er slapeloze nachten van? verzin ff wat beters droeftoeter
Dit is genoeg voor mij, bedankt.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt toch geen nieuw account aangemaakt om je ex uit te lachen en iedereen om de 5 minuten te herinneren dat je gestopt bent met roken?
Dat is z’n vriendin meid hahahahahahahahaquote:Op zondag 3 maart 2019 22:21 schreef Cronometer het volgende:
Heb veel gegeten. Spijt. Morgen verhongeren.
dit is een nog slechtere comeback, die steen waar je onder ligt heeft zeker die hersentjes van je aangetast?quote:
Oeleboelelekkerjankenquote:Op zondag 3 maart 2019 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
dit is een nog slechtere comeback, die steen waar je onder ligt heeft zeker die hersentjes van je aangetast?
Maar jij geilt op iedere vrouwelijke gebruiker, dus dat contrast is nogal snel gemaaktquote:Op zondag 3 maart 2019 22:22 schreef UitStraling het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vrouwonvriendelijk zeg.
Wie van wiequote:Op zondag 3 maart 2019 22:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is z’n vriendin meid hahahahahahahaha
Nja laten we zeggen dat ik precies kan lezen wie er niet een een wijfje kan komen en wie welquote:Op zondag 3 maart 2019 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij geilt op iedere vrouwelijke gebruiker, dus dat contrast is nogal snel gemaakt
jij kan niet eens aan je moeder komenquote:Op zondag 3 maart 2019 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja laten we zeggen dat ik precies kan lezen wie er niet een een wijfje kan komen en wie wel
Peil je dit aan de hand van vrouwenhaat?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja laten we zeggen dat ik precies kan lezen wie er niet een een wijfje kan komen en wie wel
Vind mannen die te weinig wippen altijd wel de schuld daarvan neerleggen bij alle vrouwen.quote:Op zondag 3 maart 2019 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Peil je dit aan de hand van vrouwenhaat?
waar zie jij daar een voorbeeld van?quote:Op zondag 3 maart 2019 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind mannen die te weinig wippen altijd wel de schuld daarvan neerleggen bij alle vrouwen.
Meer in het algemeen, er ligt wel een sausje van vrouwonvriendelijkheid hier maar ik zie dat de vrouwen daar zelf ook aan meewerken, zal wel iets 2019 zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |