Dat zag ik dus goedquote:Op zondag 3 maart 2019 15:14 schreef franklop het volgende:
RIjdt een Katusha over fietspad, die moet uit koers lijkt me?
Mooi gedaan makkerquote:Op zondag 3 maart 2019 15:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zag ik dus goed
Jammer dat het mijn renner is alleen
Het droomplan ontvouwt zich.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Poppel wordt dus gespaard voor de leadout
Spannendquote:Op zondag 3 maart 2019 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Poppel wordt dus gespaard voor de leadout
Hij heeft archiefbeelden van Jose de Cauwer bestudeerdquote:Op zondag 3 maart 2019 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Langeveld zit wel echt mooi op de fiets zeg
ook live op l'equipe vandaagquote:Op zondag 3 maart 2019 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.directvelo.co(...)d-drome-classic-2019
56 zegt hij toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke dit gaat nergens over. Wie heeft getakt?
Rustig johquote:Op zondag 3 maart 2019 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nederlander geld dus premi
JOSE VUILE KLOOTZAK
Stijn leuk verhaalquote:
Traantje weggepinkt.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn leuk verhaal
Ik was vrijdag wel naar carnaval he.
Dus ik zie zo 4 marokanen lopen met biertje in hun handen. Dus ik HEEE wat doen jullie godverdomme beetje bier zuipen?!
Bleken het Italiaanse Belgen te zijn waarvan hun opa 3 generaties hiervoor in de mijn was komen werken. En die families waren dus nog steeds een groepje samen. Bijzonder is dat he?
Moet kunnen, het is tenslotte zondagquote:Op zondag 3 maart 2019 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het begon leuk maar het laatste halfuur was ik ingedut.
Typische KBKquote:Op zondag 3 maart 2019 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Binnekort ga ik baby maken maar ik ben nu dus al het geluid van koers op dit soort momtenten aan het opnemen. Helicopter geluid. Draaiende wielen. Het zwoele Vlaams van Jose. Dat is echt een wondermiddelquote:Op zondag 3 maart 2019 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Baby pangang?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Binnekort ga ik baby maken maar ik ben nu dus al het geluid van koers op dit soort momtenten aan het opnemen. Helicopter geluid. Draaiende wielrennen. Het zwoele Vlaams van Jose. Dat is echt een wondermiddel
Tjeu was allang over finish geweestquote:Op zondag 3 maart 2019 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
vd Poel gaat dit peloton echt helemaal de vernieling in rijden trouwens.
Samen met assistent-wegkapitein Sterke Stijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
vd Poel gaat dit peloton echt helemaal de vernieling in rijden trouwens.
Lekker Sebastwitter:KuurneBxlKuurne twitterde op zondag 03-03-2019 om 16:03:51First crossing of the finish line with a ‘sprint’ for the Plastibac Sprint Trophee, worth 2500¤. @sebaslangeveld takes the money home but it wasn’t even a real sprint. #KBK19 2 laps to go. reageer retweet
Als woutje al subtop is dan rijdt mathieu het helemaal naar de vinkenteringquote:Op zondag 3 maart 2019 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tjeu was allang over finish geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |