Ook nog met melkpoeder er in?quote:Op maandag 4 maart 2019 10:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Thuis heb ik alleen van die nescafe zakjes om op te lossen, koffie met hazelnootsmaak
Dit duurde al 36 uurquote:Op maandag 4 maart 2019 10:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat komt wel goed
[..]
Render settings hoger/anders zetten waarschijnlijk
Ik heb zon dolce gusto apperaat staan.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee geen melk en suiker in de koffie
Lekker! Ik heb ook een Dolce Gusto, dat ding is mijn guilty pleasure. Smaakjes koffiequote:Op maandag 4 maart 2019 10:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Thuis heb ik alleen van die nescafe zakjes om op te lossen, koffie met hazelnootsmaak
Je kan toch een andere renderer gebruiken? of minder AA eroverheen ofzo.quote:
Ik drink ook echte koffie hoor.....bij m'n cliëntenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:01 schreef S95Sedan het volgende:
Koffie barbaren, uit een zakje![]()
[..]
Je kan toch een andere renderer gebruiken? of minder AA eroverheen ofzo.
Lijkt mij dat dit niet zo lang moet duren.
Hier ook bonen, blijft toch lekkerder dan andere.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik drink ook echte koffie hoor.....bij m'n cliënten
Ahw.....knuffeltje dan maar!quote:Op maandag 4 maart 2019 11:16 schreef quickstepster het volgende:
Koffiebijna altijd goed! Op het werk hebben we een machine die bonen maalt per order. Da's echt een luxe!
Ondertussen heb ik door alles wat ik me herinnerde op te krabbelen soort van achterhaald waar mijn droom over ging. Nu snap ik ook wel dat ik emotioneel wakker werd![]()
Toch stom, je slaapt om op te laden, maar dat gebeurt zo echt niet altijd!
Lijkt me lastig met die heup?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw.....knuffeltje dan maar!
Ik ga mezelf even naar de supermarkt schoppen......
Ja ik heb niet zo goed begrepen wat het verschil is tussen die renders.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:01 schreef S95Sedan het volgende:
Koffie barbaren, uit een zakje![]()
[..]
Je kan toch een andere renderer gebruiken? of minder AA eroverheen ofzo.
Lijkt mij dat dit niet zo lang moet duren.
Beste om even google te gebruiken welke voor jou het beste is. Maar soms dan gaan ze alleen via je cup of specifiek voor gpu wat dan weer veel sneller gaat. (Maar dat hangt ook af van je specificaties natuurlijk)quote:Op maandag 4 maart 2019 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zo goed begrepen wat het verschil is tussen die renders.
En wat is AA?
Het valt niet mee inderdaad....maar gelukkig genoeg knullen aan het werk om hulp te kunnen vragen als ik ergens niet bij kon.....het is vooral zo frustrerend om iets niet te kunnen doen wat je normaal wel kunt doen.....quote:
Hier schijnt de zon.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Storm wind en regen zowel buiten als in m'n hoofd vandaag![]()
Dapper van je hoor, zomaar van die zolderkamer afgedurfdquote:Op maandag 4 maart 2019 13:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon.
Hopelijk komt die bezorger zo kan ik weer als een echte fokker naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |