Precies haha 🤣🤣🤣quote:Op zondag 3 maart 2019 14:36 schreef S95Sedan het volgende:
'send help, execute plan 'krijsende neefje'
Maar zie je hem als relatiemateriaal of gewoon om even leuk mee te hebben?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:32 schreef _Hestia_ het volgende:
Neuh maar wel weer meteen zo'n man die net als mn ex meteen lieverd en mop zegt (en dushi) Dus zullen we vast weddenschap doen mocht het wat worden hoe snel hij "ik hou van je" gaat zeggen
Haha ja we hebben wel gepraat ook over zn zkh-opname en via app had hij ook wel uitgelegd waarom ze hem wilden observeren (vorig jaar had ie iets heftigs meegemaakt met knie) en daar heeft ie ook nog over verteld hoe vorig jaar gegaan was en gewoon over koetjes en kalfjes en de voetbal die opstond (hij is gelukkig wel ook net zo'n sportliefhebber als ik). Hij is wel heel open iig en praat makkelijk.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar serieus. Hebben jullie wel even gepraat? Wat is je indruk?
Leuk!quote:Op zondag 3 maart 2019 14:39 schreef Kopjechino het volgende:
Gisteren met vrienden een wedstrijdje 'nummers fixen' gedaan. Ben daar echt niet het type voor, maar ik had wat op dus dacht waarom niet?
En nu appte een van die jongens mij, want hij wilde dan ook gelijk mijn nummer hebben. En we hebben nu serieus een leuk gesprek
Haha dat is wel leuk!quote:Op zondag 3 maart 2019 14:39 schreef Kopjechino het volgende:
Gisteren met vrienden een wedstrijdje 'nummers fixen' gedaan. Ben daar echt niet het type voor, maar ik had wat op dus dacht waarom niet?
En nu appte een van die jongens mij, want hij wilde dan ook gelijk mijn nummer hebben. En we hebben nu serieus een leuk gesprek
Nou hopen dat die straks nog komt en dat het een goede vent is.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:42 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha ja we hebben wel gepraat ook over zn zkh-opname en via app had hij ook wel uitgelegd waarom ze hem wilden observeren (vorig jaar had ie iets heftigs meegemaakt met knie) en daar heeft ie ook nog over verteld hoe vorig jaar gegaan was en gewoon over koetjes en kalfjes en de voetbal die opstond (hij is gelukkig wel ook net zo'n sportliefhebber als ik). Hij is wel heel open iig en praat makkelijk.
Op app hebben we ook helemaal niet over sex gehad, hij gedroeg zich netjes en indruk is verder wel goed
Of het echt relatiemateriaal is weet ik niet.
Hij appt iig net dat hij er bijna is (neefje woont in Utrecht, komt hij zelf ook vandaan oorspronkelijk). Dus denk het wel en dat dus geen noodplan wasquote:Op zondag 3 maart 2019 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou hopen dat die straks nog komt en dat het een goede vent is.
Dankje maar moet nog maar zien of hij nog komt hoor. Hij heeft toch niet meer laatste berichtje gelezen/gereageerd (wel online nog geweest) en ging niet al te best met zn neefje zei hij ervoor. Maar hij typt alsof hij dronken is dus miss was toch smoesje en issie carnaval gaan vieren ofzo🤣quote:
Pfffft je maakt het wel spannend met jouw dates hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dankje maar moet nog maar zien of hij nog komt hoor. Hij heeft toch niet meer laatste berichtje gelezen/gereageerd (wel online nog geweest) en ging niet al te best met zn neefje zei hij ervoor. Maar hij typt alsof hij dronken is dus miss was toch smoesje en issie carnaval gaan vieren ofzo🤣
Ik zit rustig darten te kijken nu, dus zie het wel. Als ie komt is goed, anders ook prima, graag of niet. Ga niet meteen alweer als hondje achteraan lopen hoor.
Never a dull momentquote:Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pfffft je maakt het wel spannend met jouw dates hoor
Misschien dat jullie intenties nog niet helemaal het zelfde waren?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:05 schreef _Hestia_ het volgende:
Still nothing
Dus dat was een snelle klefbek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens het zoenen merkte ik er weinig van dat hij het niet leuk vond. Ik heb geen idee. Maar zou wel stom vinden als hij neefje dan als excuus gebruikt. Wees dan gewoon eerlijk. Want ik ben dan wel zo iemand die dan bezorgd word en ook gaat vragen hoe gaat met dat kind. Maar laatste wat hij zei was "hahaha niet hest", ik "wattan?" en daarna heeft hij niet meer gelezen/gereageerd maar wel online geweest. En hij had oplader mee dus dat kan ook geen smoesje zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien dat jullie intenties nog niet helemaal het zelfde waren?
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
Hier wel een date.LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ook niet dat die zo laat nog komt nee.
bedoel met intentie dat die van hem een snelle beurt wasquote:Op zondag 3 maart 2019 20:14 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Tijdens het zoenen merkte ik er weinig van dat hij het niet leuk vond. Ik heb geen idee. Maar zou wel stom vinden als hij neefje dan als excuus gebruikt. Wees dan gewoon eerlijk. Want ik ben dan wel zo iemand die dan bezorgd word en ook gaat vragen hoe gaat met dat kind. Maar laatste wat hij zei was "hahaha niet hest", ik "wattan?" en daarna heeft hij niet meer gelezen/gereageerd maar wel online geweest. En hij had oplader mee dus dat kan ook geen smoesje zijn.
quote:Op zondag 3 maart 2019 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
Hier wel een date.Die is helemaal de weg kwijt vanwege die verkeerde huisnummeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar die kon hij krijgen als hij was gebleven dus, dan had ie niet weg moeten gaanquote:Op zondag 3 maart 2019 20:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
bedoel met intentie dat die van hem een snelle beurt was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |