abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185362953
quote:
10s.gif Op zondag 3 maart 2019 14:36 schreef S95Sedan het volgende:
'send help, execute plan 'krijsende neefje'
Precies haha 🤣🤣🤣
pi_185362968
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 14:37 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Precies haha 🤣🤣🤣
Maar serieus. Hebben jullie wel even gepraat? Wat is je indruk?
pi_185362977
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 14:32 schreef _Hestia_ het volgende:
Neuh maar wel weer meteen zo'n man die net als mn ex meteen lieverd en mop zegt (en dushi :') ) Dus zullen we vast weddenschap doen mocht het wat worden hoe snel hij "ik hou van je" gaat zeggen _O-
Maar zie je hem als relatiemateriaal of gewoon om even leuk mee te hebben?
pi_185362979
Dat zou wel heel erg zijn ha ha _O-
  zondag 3 maart 2019 @ 14:39:52 #30
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185363019
Gisteren met vrienden een wedstrijdje 'nummers fixen' gedaan. Ben daar echt niet het type voor, maar ik had wat op dus dacht waarom niet?
En nu appte een van die jongens mij, want hij wilde dan ook gelijk mijn nummer hebben. En we hebben nu serieus een leuk gesprek :D
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185363091
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 14:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar serieus. Hebben jullie wel even gepraat? Wat is je indruk?
Haha ja we hebben wel gepraat ook over zn zkh-opname en via app had hij ook wel uitgelegd waarom ze hem wilden observeren (vorig jaar had ie iets heftigs meegemaakt met knie) en daar heeft ie ook nog over verteld hoe vorig jaar gegaan was en gewoon over koetjes en kalfjes en de voetbal die opstond (hij is gelukkig wel ook net zo'n sportliefhebber als ik). Hij is wel heel open iig en praat makkelijk.
Op app hebben we ook helemaal niet over sex gehad, hij gedroeg zich netjes en indruk is verder wel goed :)
Of het echt relatiemateriaal is weet ik niet.
pi_185363106
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 14:39 schreef Kopjechino het volgende:
Gisteren met vrienden een wedstrijdje 'nummers fixen' gedaan. Ben daar echt niet het type voor, maar ik had wat op dus dacht waarom niet?
En nu appte een van die jongens mij, want hij wilde dan ook gelijk mijn nummer hebben. En we hebben nu serieus een leuk gesprek :D
Leuk!
pi_185363134
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 14:39 schreef Kopjechino het volgende:
Haha dat is wel leuk! :D
pi_185363208
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 14:42 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha ja we hebben wel gepraat ook over zn zkh-opname en via app had hij ook wel uitgelegd waarom ze hem wilden observeren (vorig jaar had ie iets heftigs meegemaakt met knie) en daar heeft ie ook nog over verteld hoe vorig jaar gegaan was en gewoon over koetjes en kalfjes en de voetbal die opstond (hij is gelukkig wel ook net zo'n sportliefhebber als ik). Hij is wel heel open iig en praat makkelijk.
Op app hebben we ook helemaal niet over sex gehad, hij gedroeg zich netjes en indruk is verder wel goed :)
Of het echt relatiemateriaal is weet ik niet.
Nou hopen dat die straks nog komt en dat het een goede vent is.
pi_185363249
quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2019 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou hopen dat die straks nog komt en dat het een goede vent is.
Hij appt iig net dat hij er bijna is (neefje woont in Utrecht, komt hij zelf ook vandaan oorspronkelijk). Dus denk het wel en dat dus geen noodplan was :D

Nouja ga ik maar WIDM verder afkijken :+
pi_185364916
Hij is rond 20 uur terug appt ie.
pi_185364989
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:16 schreef _Hestia_ het volgende:
Hij is rond 20 uur terug appt ie.
Have fun vanavond!
pi_185368312
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Have fun vanavond!
Dankje maar moet nog maar zien of hij nog komt hoor. Hij heeft toch niet meer laatste berichtje gelezen/gereageerd (wel online nog geweest) en ging niet al te best met zn neefje zei hij ervoor. Maar hij typt alsof hij dronken is dus miss was toch smoesje en issie carnaval gaan vieren ofzo🤣
Ik zit rustig darten te kijken nu, dus zie het wel. Als ie komt is goed, anders ook prima, graag of niet. Ga niet meteen alweer als hondje achteraan lopen hoor.
pi_185368359
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankje maar moet nog maar zien of hij nog komt hoor. Hij heeft toch niet meer laatste berichtje gelezen/gereageerd (wel online nog geweest) en ging niet al te best met zn neefje zei hij ervoor. Maar hij typt alsof hij dronken is dus miss was toch smoesje en issie carnaval gaan vieren ofzo🤣
Ik zit rustig darten te kijken nu, dus zie het wel. Als ie komt is goed, anders ook prima, graag of niet. Ga niet meteen alweer als hondje achteraan lopen hoor.
Pfffft je maakt het wel spannend met jouw dates hoor :+
pi_185368451
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Pfffft je maakt het wel spannend met jouw dates hoor :+
Never a dull moment :+
pi_185368460
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:28 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Never a dull moment :+
:D :D
  zondag 3 maart 2019 @ 19:33:05 #42
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185368542
Busted :P
pi_185369267
Still nothing :')
Dus dat was een snelle klefbek _O-
pi_185369388
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:05 schreef _Hestia_ het volgende:
Still nothing :')
Dus dat was een snelle klefbek _O-
Misschien dat jullie intenties nog niet helemaal het zelfde waren? :P
  zondag 3 maart 2019 @ 20:14:07 #45
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185369483
Hier wel een date.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185369484
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien dat jullie intenties nog niet helemaal het zelfde waren? :P
Tijdens het zoenen merkte ik er weinig van dat hij het niet leuk vond. Ik heb geen idee. Maar zou wel stom vinden als hij neefje dan als excuus gebruikt. Wees dan gewoon eerlijk. Want ik ben dan wel zo iemand die dan bezorgd word en ook gaat vragen hoe gaat met dat kind. Maar laatste wat hij zei was "hahaha niet hest", ik "wattan?" en daarna heeft hij niet meer gelezen/gereageerd maar wel online geweest. En hij had oplader mee dus dat kan ook geen smoesje zijn.
pi_185369495
quote:
6s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
Hier wel een date.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol _O-
Denk ook niet dat die zo laat nog komt nee.
pi_185369503
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:14 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Tijdens het zoenen merkte ik er weinig van dat hij het niet leuk vond. Ik heb geen idee. Maar zou wel stom vinden als hij neefje dan als excuus gebruikt. Wees dan gewoon eerlijk. Want ik ben dan wel zo iemand die dan bezorgd word en ook gaat vragen hoe gaat met dat kind. Maar laatste wat hij zei was "hahaha niet hest", ik "wattan?" en daarna heeft hij niet meer gelezen/gereageerd maar wel online geweest. En hij had oplader mee dus dat kan ook geen smoesje zijn.
bedoel met intentie dat die van hem een snelle beurt was :P
pi_185369514
quote:
6s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
Hier wel een date.

SPOILER
Die is helemaal de weg kwijt vanwege die verkeerde huisnummering :+
pi_185369518
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

bedoel met intentie dat die van hem een snelle beurt was :P
Ja maar die kon hij krijgen als hij was gebleven dus, dan had ie niet weg moeten gaan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')