Het gaat niet om het etentje, maar om de vergelijking dat sommige mensen geld uit willen geven aan anderen als ze het hebben. Ik praatte het niet goed, maar kan me dat basic idee wel voorstellen.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een etentje vergelijken met een ring van 10 duizend euro
Ik vind het ook belachelijk veel geld, ik zou die ring niet eens om durven doen op straatquote:Op maandag 4 maart 2019 19:01 schreef _Hestia_ het volgende:
Zo dan @:Caithlinn
Ik vind het sowieso een hoop geld al was je al 50 jaar getrouwd, maar na 2.5 maand wtf
Ik denk dat als iemand na 2 maanden daten zon abusrd bedrag wil uit geven alleen omdat de ander tijdens het passeren zei oeeeh mooi er wat mis is.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:07 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Het gaat niet om het etentje, maar om de vergelijking dat sommige mensen geld uit willen geven aan anderen. Ik praatte het niet goed, maar kan me dat basic idee wel voorstellen.
Het gas terugnemen commentaar stond er toen ook nog niet, dat maakt het inderdaad meteen creepy
Of gewoon eerst die ring aannemen en dan pas heel hard wegrennenquote:Op maandag 4 maart 2019 19:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Na 2 1/2 maand......ik zou heel hard wegrennen.....
Dit is geen Nieuws.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon eerst die ring aannemen en dan pas heel hard wegrennen
Mag ik hier niet komen danquote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hehe, nee, zo erg ben ik niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2019 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan je dat niet wissen ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik hier niet komen dan. Dit topic staat in MyAT omdat ik geloof ik eens een keertje hier wat heb gepost.
Vast wel, maar moet dat dan?quote:
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 4 maart 2019 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik hier niet komen dan. Dit topic staat in MyAT omdat ik geloof ik eens een keertje hier wat heb gepost.
Hij is overalquote:Op maandag 4 maart 2019 19:14 schreef quickstepster het volgende:
Verkeerde been vanochtend Yasmin?[..]
Je bent welkom hoor
Hoi Yas.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke oke.
Ik zal aardig proberen te doen.
Hoi @:LTVDK
Hij begon voor het slapen met "ik" maar het was gelukkig wel "vind je lief" wat erachteraan kwam en geen "hou van je"quote:
Je weet dat ik niks om ringen geefquote:Op maandag 4 maart 2019 19:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sorry
Wil je ook een ring van tienduizend euro?![]()
Is het een Antiliaan?quote:Op maandag 4 maart 2019 19:26 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Hij begon voor het slapen met "ik" maar het was gelukkig wel "vind je lief" wat erachteraan kwam en geen "hou van je"
Verder voor op de bingokaart:
Lieverd
Schat
Mop
Lekker ding
Dushi
Wijffie
*maakt notitie*quote:Op maandag 4 maart 2019 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet dat ik niks om ringen geef.
Tenzij je er eentje uit een bankkluis hebt geroofd en die ingewisseld moet worden voor geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |