Hij wist zo goed wat hij deed dat hij een afgekeurde net geen boomhutkrot in elkaar heeft geschroefdquote:Op zondag 3 maart 2019 13:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heiligverklaring van een matige klusjesman.
Nee, ik was blij dat ie wegging, de wauwelaar, maar hij kon wel wat met zijn handenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heiligverklaring van een matige klusjesman.
Tim was nuchter toen hij Tranny 'verkrachtte'?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:03 schreef Ranah het volgende:
oei
tim: als jens en ik een biertje pakken... wij hebben nog nooit iemand lastig gevallen met drank op
Juist en zette zich er ook voor in . in tegenstelling van andere luie donders daar of een schijnwerkerquote:Op zondag 3 maart 2019 13:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, ik was blij dat ie wegging, de wauwelaar, maar hij kon wel wat met zijn handen
Ja, geduld, wordt aan gewerkt.quote:
Giz is aan het vegen, dus zal wel weer open gaan zoquote:
hij was er vanovertuigd snel uitverkocht te zijn maar gaan mondjesmaatquote:Op zondag 3 maart 2019 13:04 schreef Verida het volgende:
Bakkerij wordt toch ook stopgezet ?
Lijkt me een prachtige ruimte om al die domme hobbelbeesten neer te zetten. Of anders in het vooronder van de boot ofzo
Of gewoon bij de volgende markt die marktkoopman de overgebleven beesten weer meegeven.
Heeft ze foundation op?quote:
Als je het over een vreselijk persoon hebt.........Deze dame mag ik echt niet....quote:
Onzin, ze gaan als een tierelier.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij was er vanovertuigd snel uitverkocht te zijn maar gaan mondjesmaat
nee, morgenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:05 schreef Jemoederniet het volgende:
Niets over het drankgebruik van Jessie?
Tuurlijk niet moet verzwegen worden beschermde statusquote:Op zondag 3 maart 2019 13:05 schreef Jemoederniet het volgende:
Niets over het drankgebruik van Jessie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |