Die heeft al aan iedereen laten weten dat het niet goed was.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:05 schreef Jemoederniet het volgende:
Niets over het drankgebruik van Jessie?
Zo lijkt het wel,of tanning spray.quote:
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 3 maart 2019 13:05 schreef Jemoederniet het volgende:
Zo'n Christel en Hiske zouden er eens wat mee moeten gaan doen.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:04 schreef Verida het volgende:
Bakkerij wordt toch ook stopgezet ?
Lijkt me een prachtige ruimte om al die domme hobbelbeesten neer te zetten. Of anders in het vooronder van de boot ofzo
Of gewoon bij de volgende markt die marktkoopman de overgebleven beesten weer meegeven.
Nee, want het gaat nu over alle zooi die ze telkens achterlaten. Tafel vol bierblikken.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:05 schreef Jemoederniet het volgende:
Iets met Donny?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:04 schreef mazaru het volgende:
De alco's vormen een front. Ze willen blijven zuipen
ik las vanmorgen dat er nog 70 overzijn....quote:
Ja, dat was na de drankavond/nacht van Jessie ookquote:Op zondag 3 maart 2019 13:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, want het gaat nu over alle zooi die ze telkens achterlaten. Tafel vol bierblikken.
Daar heb je een puntquote:Op zondag 3 maart 2019 13:07 schreef Crabapple het volgende:
Lotus had alles toch aan Franny en Shelly gegeven en zij moesten het samen verdelen. Daar valt de boomhut toch ook onder?
Het is toch ook totaal niet relevant in dit gesprekquote:Op zondag 3 maart 2019 13:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk niet moet verzwegen worden beschermde status
Dat dusquote:Op zondag 3 maart 2019 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ik las vanmorgen dat er nog 70 overzijn....
en als ze als een tierelier gaan, hoeft er toch helemaal geen opbergruimte bij te komen ?
Oh ... en vandaag is ie vrij en gaat chillen en gisteren zo hard gewerktquote:Op zondag 3 maart 2019 13:03 schreef Ranah het volgende:
oei
tim: als jens en ik een biertje pakken... wij hebben nog nooit iemand lastig gevallen met drank op
Het ging ook over keukenapparatuur en allerhande zaken. Dat staat nu allemaal boven in de silo.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
ik las vanmorgen dat er nog 70 overzijn....
en als ze als een tierelier gaan, hoeft er toch helemaal geen opbergruimte bij te komen ?
en dat was geen geintjequote:Op zondag 3 maart 2019 13:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Blijf van mijn vriendin af, vieze patjakker.(Tim tegen Greet)
Sfeertje.
Waarom dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |