Mee eens hoor, we hebben gewoon vochtig papier maar ik ben zijn moeder niet en als hij s nachts moet kakken ga ik niet vragen of hij zijn reet daarna grondig wast.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Billen wassen na het poepen, zou vaste prik moeten zijn. We zijn mensen, geen dieren.
Heel goed. Dan sla je het baffen voor nu maar even over. Genoeg andere geneugten.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mee eens hoor, we hebben gewoon vochtig papier maar ik ben zijn moeder niet en als hij s nachts moet kakken ga ik niet vragen of hij zijn reet daarna grondig wast.![]()
Over een paar uur staat ie weer onder de douche.
Mocht dat maarquote:Op zondag 3 maart 2019 01:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heel goed. Dan sla je het baffen voor nu maar even over. Genoeg andere geneugten.
Hey Ashqelonquote:Op zondag 3 maart 2019 01:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja? Zou jij je vriend graag willen baffen?
Ik ben één en al oor.
@Arische Alexquote:Op zondag 3 maart 2019 01:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja? Zou jij je vriend graag willen baffen?
Ik ben één en al oor.
Roep jij hem even, of is bAvVe goed genoeg?quote:
is dit een BrBa ref @bavve @bafbarebil @Mike @gus @Methquote:Op zondag 3 maart 2019 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Roep jij hem even, of is bAvVe goed genoeg?
Mike is TV-mod als ik me niet vergisquote:
Vervelend zegquote:Op zondag 3 maart 2019 02:31 schreef Remqo het volgende:
Braddie wou me toevoegen op FB, nou echt niet
Jij duikt ook alleen maar op als er een anekdote isquote:
Hier moet ik idd even tussen springen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:26 schreef Myrr het volgende:
Sowieso Nederlandwaarom hebben ze in derdewereldlanden allemaal een waterspuit en in het fucking Westen niet.
Goor land dit. Zie mensen ook nooit hun hele mond poetsen. Alleen tanden.
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij duikt ook alleen maar op als er een anekdote is
Ik heb mijzelf verwijdert van FB.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:31 schreef Remqo het volgende:
Braddie wou me toevoegen op FB, nou echt niet
Ik heb Ama van FB gemieterd, met zoveel anderenquote:
Wow. Waarom??????quote:Op zondag 3 maart 2019 02:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb Ama van FB gemieterd, met zoveel anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |