Pedersen toch ook wel?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kramer, Roest, De Vries, Bokko, Swings...bij de rest zou ik geen idee hebben.
Ja het is een treurige oogst.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kramer, Roest, De Vries, Bokko, Swings...bij de rest zou ik geen idee hebben.
De tijden van charismatische big-stars als Jaromir Radke en Martin Feigenwinter liggen alweer een twintigtal jaren achter ons.quote:
En Pedersen inderdaad en natuurlijk ook Tedje Bloemen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kramer, Roest, De Vries, Bokko, Swings...
Zijn ook leuke dames.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:21 schreef Remzz het volgende:
Laura en Lisanne de witte maken leuke vlogs
Ik hoop het niet Erik van Dijk heeft net de rit van de altijd tegenvallende Bokko en de elke week beter wordende Swings zitten hypen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:20 schreef VoMy het volgende:
Gaan we nou na de dweil ook nog 2 ritten missen?
Zijn er live bij om Bokko 6.22 te zien rijden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik hoop het niet Erik van Dijk heeft net de rit van de altijd tegenvallende Bokko en de elke week beter wordende Swings zitten hypen.
Dat haalt hij niet eens.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zijn er live bij om Bokko 6.22 te zien rijden.
Dit is gewoon Swings zijn niveau maar NOS wil erg graag dat hij mee gaat doen om de medailles.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:27 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dat ze elke keer weer die WK en EK Inline erbij halen. Die werden verreden in respectievelijk juli en augustus. Vroeger dan normaal en zeker eerder dan het seizoen 2013-14 toen het WK Inline in november was en Swings zijn beste seizoen reed.
Bart Swings valt gewoon tegen en ik denk niet dat het iets te maken heeft met z'n voorbereiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |