Martin heeft een HGH-kaak waar Majka jaloers op is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hersman was subtopper eind jaren '90...die had ongetwijfeld permanent een hematocrietgehalte van 55+
Die leek me dan weer wat te flegmatiek voor doping.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Beorn Nijenhuis vertrouwde ik ook nooit.
Als Sicco Janmaat nog eens schuldig blijkt staat Team Orie nov een beetje in zn hemd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waar denk je aan bij de naam Jakko-Jan Leeuwangh?
quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Adelskalender#Historiequote:De ranglijst werd in 1928 in Noorwegen ontwikkeld. Met terugwerkende kracht werd echter bepaald dat de Zweed Rudolf Ericson, die samen met zijn broer Frithjof Ericson de eerste schaatser was die de vier afstanden van de grote vierkamp voltooide, per 7 januari 1893 de eerste aanvoerder van de Adelskalender was.
Is gewoon een mooie jongon.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Martin heeft een HGH-kaak waar Majka jaloers op is.
Ja, 1928 dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Adelskalender#Historie
Ik moet altijd denken aan dat ie zei dat de perfecte 1500m 26,5-27,5-28,5 was.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waar denk je aan bij de naam Jakko-Jan Leeuwangh?
Bijna een palindroom van een schema.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hald Thorup doet het overigens wel aardig.
Ik denk het niet... Bloemen is in mindere vorm dan vorig jaar, Kramer is ook niet op z'n best en de rest zit er nog wel wat seconden vanaf.quote:
Wie wel van die 24 man hier?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, hij is het...zou hem niet herkennen bij de AH ofzo.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het WR van Sablikova gemist omdat ik WIDM aan het terugkijken was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |