Net op tijd voor de laatste leg bij Smiss v Beaton!quote:
Zat net op mijn foon te kijken ja. Smiss raakt weer alles met zijn mokerdikke talgbult.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net op tijd voor de laatste leg bij Smiss v Beaton!
Price gaat vanavond wel een abcesdansje doen en er met de prijs vandoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zat net op mijn foon te kijken ja. Smiss raakt weer alles met zijn mokerdikke talgbult.
geloof t gewoon niet, als je zo staat te speren kun je geen bult van 13 bij 7 cm hebbenquote:Op zondag 3 maart 2019 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zat net op mijn foon te kijken ja. Smiss raakt weer alles met zijn mokerdikke talgbult.
Afhankelijk van loting zou dat kunnen.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Price gaat vanavond wel een abcesdansje doen en er met de prijs vandoor.
Op zeker dat hij die bult heeft hoor. Hij heeft het enorme geluk dat hij een hele simpele worp heeft.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
geloof t gewoon niet, als je zo staat te speren kun je geen bult van 13 bij 7 cm hebben
Was op het WK ook niet eens heel slecht tegen Evetts. Een van de betere eerste rondes toen.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stevenson wel paar grote namen eraf geknalt, wat een baas.
Evetts. Das het ook niet hequote:Op zondag 3 maart 2019 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was op het WK ook niet eens heel slecht tegen Evetts. Een van de betere eerste rondes toen.
Komt vooralsnog 1/2 rondes door en daar houdt het bij op. Die hype hier vind ik overdreven.quote:
Kut. Gewoon kut.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:56 schreef Poepz0r het volgende:
Dood topic genot, want geen Nederlanders meer genot
Hou je van SM?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij genieten gewoon van de werken van Stevenson
Maar donderdag wel weer braaf fappen op uitmelkgenot, hoezee.quote:Op zondag 3 maart 2019 15:56 schreef Poepz0r het volgende:
Dood topic genot, want geen Nederlanders meer genot
Ja hahaha en acteren alsof het kenners zijnquote:Op zondag 3 maart 2019 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar donderdag wel weer braaf fappen op uitmelkgenot, hoezee.
Dit soort toernooitjes tien keer liever dan de zoveelste wedstrijd tussen de top8 van de wereld zien.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja hahaha en acteren alsof het kenners zijn
Zo is dat ouwe pikquote:Op zondag 3 maart 2019 16:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit soort toernooitjes tien keer liever dan de zoveelste wedstrijd tussen de top8 van de wereld zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |