Zou toch mooi zijn als hij de UK Open wintquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:51 schreef Tagliano het volgende:
Dat Stief maar Stevenson/R Smiss mag loten
Gaat niet gebeuren maar is wel natte droom jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als hij de UK Open wint
Zou zomaar kunnen hoor. Als je beetje geluk hebt met de loting en de toppers (wat nog over is lol) loot elkaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren maar is wel natte droom ja
Echt een speler met podiumvrees.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:02 schreef Tagliano het volgende:
Reyes loopt ook gekke dingen met zijn arm te doen als hij terug loopt
Ik mis toch huurpontons.nl en hamerenquote:
Eén incest-familie:quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik mis toch huurpontons.nl en hameren
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:11 schreef Tagliano het volgende:
Cross heeft een nog slechter dubbelpercentage dan Chisnall met zijn 9/40
Het duurt te lang, we staan stilquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het duurt te lang. Sta hier al een tijdje....
Eerste hand allen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het duurt te lang. Sta hier al een tijdje....
Toont Alcoholhoofd nog een beetje goesting/kampfgeist?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zit gewoon Payne Whitlock te kijken. 6-4 voor Payne
Pijlen staan compleet random in het bordquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toont Alcoholhoofd nog een beetje goesting/kampfgeist?
Op zijn top kan die iedereen wel pakkie geven. Gooide tegen Gando ijzersterk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kom net thuis en zie t resultaat van beaton. Wat een held. Hoop dat ie t ook gewoon wint nu. Kwartfinale tegen Ross Smith, halve finale winnaar aspinall- stevenson en dan even knallen in de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |