Die was wel wat wisselvallig binnen zijn potje. Maar is wel een kanshebber uiteraardquote:
Zo bijzonder gooide Cross vandaag ook niet.quote:
Zoveel ponden op de vloer heb je nou ook weer niet nodig, aangezien de top 32 buiten de reguliere OoM zich nog plaatst. Barney is momenteel bijzonder weinig maar de kans is behoorlijk dat hij het via die route nog redt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat gebeuren dan? Dat hij op de vloer flink uit gaat halen terwijl hij vaak maar één of twee rondjes wint?
20.000 plus vind ik voor Van Barneveld gewoon een lastige uitdaging.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoveel ponden op de vloer heb je nou ook weer niet nodig, aangezien de top 32 buiten de reguliere OoM zich nog plaatst. Barney is momenteel bijzonder weinig maar de kans is behoorlijk dat hij het via die route nog redt.
Nee, tot zover is duidelijk.quote:
Strafblaadjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:15 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nee, tot zover is duidelijk.
Dat heeft ons aller Yannick al vaak gezegd (en de daders moeten de benen breken)
Maar hoezo
Die hoektwitter:OfficialPDC twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 21:10:20That is incredible!!What a dart from Nathan Aspinall into D8 from a seemingly impossible angle!#UKOpen https://t.co/qYNV4eTqL7 reageer retweet
anti-reclame iddquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:42 schreef Tagliano het volgende:
Ik koop van mijn leven nooit meer Bavaria
Nooit gedaan eigenlijk, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |