anti-reclame iddquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:42 schreef Tagliano het volgende:
Ik koop van mijn leven nooit meer Bavaria
Nooit gedaan eigenlijk, maar toch
In feite is het een soort vloergod, qua resultatenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben niet voor Wattimena want hij is voor Ajax.
Los daarvan vind ik het bijzonder knap hoe Wattimena zich langzaam en best onopvallend naar de top 16 van de wereld speelt. vGerwen, Barney, Klaasen en zelfs vdPas, Noppert en de Zwaan vallen altijd veel meer op.
Toch ook "maar" 94. Maar dit wordt echt geen enkel probleem nee, ziet er strak uitquote:
Gooit 96 uit met 1-T19-D19.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:25 schreef El-Stinho het volgende:
Van den Bergh staat weer eens als een gehandicapte te harken.
Sow. Zet jij hem eens even lekker in zijn vier. Wat kan jij heerlijk schakelen zeg en wat een flinke koplampen.quote:
Zal ik mijn sleutels eens in jouw contactslot proppen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sow. Zet jij hem eens even lekker in zijn vier. Wat kan jij heerlijk schakelen zeg en wat een flinke koplampen.
Don en Ad goden. Ik vind Dancing Bear ook heerlijk ouwe reus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zal ik mijn sleutels eens in jouw contactslot proppen?
Maar goed, 82 gemiddeld gooien en een enorm matige Beaton in leven houden is natuurlijk niet heel best. Dit toernooi liggen er kansen voor hem.quote:
Dat geldt voor Beaton ook. Had allang op 8-9 legs kunnen staan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar goed, 82 gemiddeld gooien en een enorm matige Beaton in leven houden is natuurlijk niet heel best. Dit toernooi liggen er kansen voor hem.
Natuurlijk, maar ik kijk vanuit het perspectief van vdBergh.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat geldt voor Beaton ook. Had allang op 8-9 legs kunnen staan.
Dat zien wij en bedankt hiervoor Hansquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik kijk vanuit het perspectief van vdBergh.
Als je dat door hebt, waarom dan zo’n onnodige reactie om mij te verbeteren?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zien wij en bedankt hiervoor Hans
Omdat ik die visie niet in je reply kon vinden, dus bij deze.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je dat door hebt, waarom dan zo’n onnodige reactie om mij te verbeteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |