Ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Taco reed vol in dienst, dat hadden ze vooraf ook al aangekondigd.
Toch weer ziedend.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klik eens op de post zou ik zeggen.
Om hem nu al af te schrijven is ook een beetje vroeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wuyts en Co heb ik vorig jaar na zijn optredens in strade bianche e.d. toch wel meerdere keren horen zeggen dat hij dit jaar er wel een paar zou winnen. Werd ook nog genoemd vooraf. Toch vrij roemloos eraf gereden.
Doe ik ook niet, maar dit was wel een flinke tegenvaller lijkt me. Voor hem en djumboquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Om hem nu al af te schrijven is ook een beetje vroeg.
Dat is jouw waarheid.quote:
Maar dat is lastig want jullie kunnen mijn gedachten niet lezen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik nodig anderen uit om het te bevestigen.
Was wel prima hoor, maar hij moest overal op reageren in de slotfase.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Greg was gewoon niet goed genoeg.
Moest, maar ook wilde. Had Stybar niet op Wellens gereageerd?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was wel prima hoor, maar hij moest overal op reageren in de slotfase.
Wellicht wel, maar die had zelf ook al een paar keer overgeslagen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Moest, maar ook wilde. Had Stybar niet op Wellens gereageerd?
Dat ook, maar Stybar had volgens mij het meest te verliezen als Wolfpack afgezant.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar die had zelf ook al een paar keer overgeslagen.
Eigenlijk heeft Greg er met z'n eigen prikjes voor gezorgd dat het gat voor de rest groot genoeg was om niet door te hoeven rijden.
sadistquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het worden waarschijnlijk mensonterende omstandigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |