Misvatting van je om te denken dat ik sport zo beleef.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat mensen ook koers kijken zonder een of ander spelletje in het achterhoofd.
Krekquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
De aankomst ligt niet meer op de legendarische Halsesteenweg in Meerbeke, maar is verhuisd naar het centrum van Ninove. En Van Avermaet is geen fan: "De nieuwe aankomstzone stoort me. Die was vorig jaar zo mooi in Meerbeke. Nu is die levensgevaarlijk. Komen we met een grote groep naar de eindmeet, dan is de renner met het grootste kamikazegehalte de winnaar. Alleen aankomen is mijn boodschap."
Greg is gek.quote:
Waren nog wel wat bochten aan het einde waar het lastig wordt als ze met een grote groep naar de finish gaan, maar die kans is in deze koers niet heel erg groot..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zou Krek gevaarlijk vinden aan deze aankomst?
Sinds wanneer zou ik een hekel aan Belgen hebben?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toch niet stiekem een klein vuistje omdat de vermaledijde Belgen Wellens en Van Avermaet niet wonnen?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou ik een hekel aan Belgen hebben?
quote:
Zoals verwacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef Evertjan het volgende:
Wat vonden jullie van het rijden van de Jumbo-Visma ploeg??
Kunnen er niks van.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef Evertjan het volgende:
Nee, hij was goed genoeg, gewoon tactisch slim van Stybyquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Greg was gewoon niet goed genoeg.
Zo extreem was dat ook niet toch? Wel over de breedte van de ploeg die heel sterk was, maar dat viel flink tegen..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het hallelujah rond Wout is gelijk een stuk afgenomen.
Ik had iets meer verwacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef Evertjan het volgende:
Ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat ging over die halvegare commentator-Belg die Karsten verving...
Ik had vooral iets meer van Taco verwacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:44 schreef Evertjan het volgende:
Taco reed vol in dienst, dat hadden ze vooraf ook al aangekondigd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had vooral iets meer van Taco verwacht.
Wuyts en Co heb ik vorig jaar na zijn optredens in strade bianche e.d. toch wel meerdere keren horen zeggen dat hij dit jaar er wel een paar zou winnen. Werd ook nog genoemd vooraf. Toch vrij roemloos eraf gereden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo extreem was dat ook niet toch? Wel over de breedte van de ploeg die heel sterk was, maar dat viel flink tegen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |