Na 8 kilometer ziet Vital Concept met Corentin Ermenault een mannetje in de volgwagen stappen. Als we dit tempo aanhouden, dan gaan niet veel renners de finish in Kuurne bereiken.quote:
Toen was het nog wel 10 graden kouder toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb opeens zo’n gevoel dat we een herhaling krijgen van de editie Traksel, Flens en Stannard.
Ja, plus dat het nu niet regent en de wind waait minder hard.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Toen was het nog wel 10 graden kouder toch?
Cort (Astana), Naesen (Lotto-Soudal), Ligthart (Direct Energie), Turgis (Vital Concept), De Winter (Wanty-Gobert), Kirsch (Trek) en Jarrier (Arkéa). Hun bonus: 4'23".quote:
Fijn om dit te horen Kunt.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens goed nieuws.
Heb mn vriendin alleen naar Maastricht gestuurd dus ik ben er gewoon bij vanmiddag
Ow sorry typo jeweets.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat flauw zeg om gelijk te schelden
Ik moet alleen nog even de massage olie en de tissues erbij pakken. Verder ben ik er helemaal klaar voor.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oke oke.
Zit je er klaar voor of moet je nog gaan fietsen vandaag vriend?
Zo’n vriendin moet je koesterenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens goed nieuws.
Heb mn vriendin alleen naar Maastricht gestuurd dus ik ben er gewoon bij vanmiddag
Ik hoef mijn vriendin helemaal niet weg te sturen, zolang ze maar niet voor het beeld gaat staan en rustig blijft.quote:
Het is carnaval he.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik hoef mijn vriendin helemaal niet weg te sturen, zolang ze maar niet voor het beeld gaat staan en rustig blijft.
Met jouw username moet je ook het langlaufen kijken nuquote:Op zondag 3 maart 2019 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb een flesje Fantome klaar staan voor deze mooie middag.
De wintersporten ben ik niet zo van behalve veldrijden uiteraard.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met jouw username moet je ook het langlaufen kijken nu
Eens het is een platvloerse boerentraditie.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is carnaval he.
Ik moest eigenlijk mee kaas. Maar dat is niks voor mij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |