abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185342908
Hallo menschen,

Ik neem een pauze in mijn studie en wil in deze paar maanden goed geld gaan verdienen, maar ik solliciteer me het lazerus maar hoor telkens niks terug. Hoe krijg je als 22 jarige nog een leuke baan ergens? YoungCapital zitten leuke dingen tussen maar ik hoor telkens niets terug.

Spreek zelf Nederlands / Engels / Russisch allemaal op native level, en heb eerder NL-EN en EN-NL vertaaljobs en stemwerk gedaan. Kan nu echter niets meer vinden. Om tijdelijk iets met m'n handen te doen ergens, meehelpen op een werkplaats ofzo, zou ik ook niet erg vinden, maar ja, waar vind je zoiets?

Hebben jullie nog tips / sites / bronnen? Thanks!!
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zaterdag 2 maart 2019 @ 16:05:51 #2
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_185343016
Kan je met computers omgaan? Probeer studentaanhuis.nl

De Nederlandse Spoorwegen zoekt altijd naar mensen voor Smullers/AH to go/La Place etc op stations.

Op Schiphol zoekt HMShost ook altijd jongeren.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_185343040
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:00 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hallo menschen,

Ik neem een pauze in mijn studie en wil in deze paar maanden goed geld gaan verdienen, maar ik solliciteer me het lazerus maar hoor telkens niks terug. Hoe krijg je als 22 jarige nog een leuke baan ergens? YoungCapital zitten leuke dingen tussen maar ik hoor telkens niets terug.

Spreek zelf Nederlands / Engels / Russisch allemaal op native level, en heb eerder NL-EN en EN-NL vertaaljobs en stemwerk gedaan. Kan nu echter niets meer vinden. Om tijdelijk iets met m'n handen te doen ergens, meehelpen op een werkplaats ofzo, zou ik ook niet erg vinden, maar ja, waar vind je zoiets?

Hebben jullie nog tips / sites / bronnen? Thanks!!
Stuur gewoon een paar brieven aan gemeenten in de buurt, of bepaalde 'instanties'. Denk aan een UWV kantoor, een paar semi overheidsinstellingen. Dat je (telefonisch) beschikbaar bent voor vertalen.
  Forum Admin zaterdag 2 maart 2019 @ 17:40:58 #4
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_185344648
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:07 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Stuur gewoon een paar brieven aan gemeenten in de buurt, of bepaalde 'instanties'. Denk aan een UWV kantoor, een paar semi overheidsinstellingen. Dat je (telefonisch) beschikbaar bent voor vertalen.
Deze instellingen doen het vertaalwerk overigens bijna altijd vanuit één centraal kantoor, dus dan moet je daar wel een beetje in de buurt zitten.

Welke regio zoek je TS?
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_185345537
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 17:40 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Deze instellingen doen het vertaalwerk overigens bijna altijd vanuit één centraal kantoor, dus dan moet je daar wel een beetje in de buurt zitten.

Welke regio zoek je TS?
Zuid-Holland!

Dank allen voor de antwoorden tot zo ver
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')