abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7717235
Goed, sinds kort heb ik een zeer verdienstelijke dame bij me. We waren tot gister erg tevreden met elkaar. Want gister dacht een jaloerse vriendin waar ze een beetje ruzie mee heeft de boel te kunnen verzieken. Ik kwam dr tegen in de kroeg en zegt doodleuk tegen mij dat mijn meisje een ander heeft. Vervolgens heeft ze mijn meisje gebeld en verteld dat ze mij met een ander heeft gezien Duidelijke zaak dat hier wordt gestookt....Probleem is alleen dat mijn meisje het niet inziet. Ze gelooft die vriendin van dr op dr woord (ze kennen elkaar al 16 jaar) en denkt dus dat ik vreemd ga. Ze is woedend en heeft alle contacten met mij (voorlopig???) verbroken...Hoe kan ik haar nou duidelijk maken dat het allemaal gelogen is (tis mijn woord tegen het hare)? En hoe haalt iemand het in dr hoofd om zulke acties uit te halen???

Debby, je wordt bedankt. Ik haat je!!!!

zondag 5 januari 2003 @ 12:29:33 #2
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_7717246
ze zal het heus wel inzien dat het niet zo is,
het duurt alleen even waarschijnlijk
Endless, Forever More....
  zondag 5 januari 2003 @ 12:30:59 #3
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_7717260
Je moet gewoon tegen haar zeggen:
"Je gelooft maar wie je wil geloven, je zult later wel inzien of je de juiste keuze hebt gemaakt".

En dan weglopen/ophangen ed.

pi_7717341
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:29 schreef Tizmo het volgende:
ze zal het heus wel inzien dat het niet zo is,
het duurt alleen even waarschijnlijk
Ik hoop het ja! Maar ze klonk erg resoluut. Gelukkig heb ik wel een paar vrienden die erbij waren die kunnen bevestigen dat ik niks heb uitgevreten vannacht, maar ze zal wel denken dat we onder 1 hoedje spelen...
pi_7717363
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:30 schreef -DEVON- het volgende:
"Je gelooft maar wie je wil geloven, je zult later wel inzien of je de juiste keuze hebt gemaakt".

ik krijg niet eens de kans om dat te zeggen. Ik krijg een zooi verwijten over me heen en ze hangt op...En nou wordt er helemaal niet meer opgenomen, geen respons op sms-jes...grrr. Ik haat dit!
pi_7717398
Zoek contact met die debby, vraag waarom ze dat gedaan heeft, neem het gesprek op op een cassettebandje, voila, bewijs geleverd.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_7717423
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:40 schreef ultra het volgende:

ik krijg niet eens de kans om dat te zeggen. Ik krijg een zooi verwijten over me heen en ze hangt op...En nou wordt er helemaal niet meer opgenomen, geen respons op sms-jes...grrr. Ik haat dit!

Ik kan me je kwaadheid lichtelijk voorstellen, maar iemand die zo tegen je doet, terwijl het je vriendin is...? En er van uit gaat dat haar vriendin wel de waarheid spreekt? Echt een rotschop!!!!

Je zou een smsje kunnen sturen, met de mededeling:

quote:
Maar dan ook niks meer van jezelf laten horen! Is moeilijk, maar het kan wel.....
  zondag 5 januari 2003 @ 12:45:42 #8
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_7717425
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:43 schreef Adfundum het volgende:
Zoek contact met die debby, vraag waarom ze dat gedaan heeft, neem het gesprek op op een cassettebandje, voila, bewijs geleverd.
Die zal wel niks zeggen.
  zondag 5 januari 2003 @ 12:47:04 #9
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_7717441
quote:

[..]

Kan ik me iets bij voorstellen.
'K ben bang dat je er weinig aan kunt doen...... Enige wat je kunt doen is de eerste tijd niet met andere meiden uitgaan, want anders heeft je vriendin weer een bevestiging dat haar vriendin gelijk had en zal ze haar vriendin blijven geloven.

Probeer ook steeds waar je maar kunt tegen bekenden ed van haar serieus te zeggen dat je haar mist. Misschien geeft ze je dan iig nog een kans je "te bewijzen" in haar ogen

Maar zeker weten doe ik het niet. Zou iig wel mijn manier zijn denk ik als ik in zo'n situatie zou zitten.

Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  zondag 5 januari 2003 @ 12:47:22 #10
37392 ultra
Lega Nord
pi_7717445
quote:
Aan zoiets dacht ik ook jah....Maarrrr, er is maar 1 persoon die mij in contact kan brengen met dat kind en tjah, die krijg ik op het moment dus niet te pakken...

Zo fokking frustrerend is dit!

zondag 5 januari 2003 @ 12:48:17 #11
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_7717456
quote:
He hallo! Hoe was je James Bond avondje met je vrienden ??
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_7717464
tja, dat heb je met kinderen he.
pi_7717490
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:48 schreef Salvad0R het volgende:
tja, dat heb je met kinderen he.
Hoe oud dan ?
046
Dank aan Yeahinho
pi_7717549
Heeft je vriendin reden om haar vriendin op haar woord te geloven?
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  zondag 5 januari 2003 @ 13:01:17 #15
37392 ultra
Lega Nord
pi_7717653
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:45 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Ik kan me je kwaadheid lichtelijk voorstellen, maar iemand die zo tegen je doet, terwijl het je vriendin is...? En er van uit gaat dat haar vriendin wel de waarheid spreekt? Echt een rotschop!!!!

Je zou een smsje kunnen sturen, met de mededeling:
[..]

Maar dan ook niks meer van jezelf laten horen! Is moeilijk, maar het kan wel.....

Het valt me ook vies van haar tegen dat ze geen woord van wat ik zeg gelooft en er eigelijk ook niet naar wilt luisteren. Wat dat betreft zou ze wel een rotschop verdienen...Maar kan ik het ook? zoals jij al zegt, het is erg moeilijk....
  zondag 5 januari 2003 @ 13:03:26 #16
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7717679
Ik vind het sowieso heel erg naïef van je vriendin dat ze dit zonder meer aanneemt. Zelfs al is iemand honderd procent te vertrouwen, en uit dit verhaal blijkt maar weer dat sommige vriendinnen dat zelfs niet zijn, maar al zou dat wel zo zijn, dan nog kan die persoon zich wel vergist hebben, iemand anders voor je vriend hebben aangezien, een situatie verkeerd hebben geïnterpreteerd of totaal hebben opgeblazen, enzovoort, enzovoort. Ik vind het gewoon belachelijk dat ze zo snel haar conclusies trekt. Totaal misplaatste loyaliteit naar die vriendin toe óf grenzeloze goedgelovigheid.

Ik zou in elk geval niet heel hysterisch aan de telefoon/deur gaan hangen als ik jou was, want daarmee maak je jezelf, hoe lullig ook, alleen maar verdacht. Ik zou het zoals al eerder gezegd even laten rusten. Jij hebt geen reden om door het stof te kruipen, doe dat dan ook niet. Jij hebt eerder reden om kwaad te zijn om zoveel onterecht wantrouwen.

Hoogstwaarschijnlijk komt ze vanzelf wel een keer. Als zij gek op je is houdt ze het echt niet vol om - ook al zou ze die vriendin geloven - jouw kant van het verhaal te horen. En dan kun je het altijd rustig uitleggen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_7717703
quote:

[..]

Kortom ze verbreekt zonder enige mogelijkheid tot weerwoord alle contact omdat een 'vriendin' roept dat je vreemd gaat.
Vraag je eens af: wil je echt een relatie (voortzetten) met iemand die zich zo een oor laat aannaaien en zo ontzettend wantrouwig is tegenover jouw?
Ik bedoel, als ze die vriendin al 16 jaar kent, moet ze toch dit soort streken wel kennen inmiddels?

Maarja, da's mijn mening en ik heb niet zo heel veel relatie-ervaring.

[edit] ohja, mijn punt is dus, dat ik 'r zou opgeven na zoiets (maar zie disclaimer mbt relatie-ervaring hierboven[ /edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Lorax op 05-01-2003 13:09]

zondag 5 januari 2003 @ 13:06:29 #18
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_7717726
Sorry, maar jouw vriendin klinkt mij als niet al te snugger.. en die vriendin van haar al helemaal niet.

misschien beter ?

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 5 januari 2003 @ 13:07:06 #19
37392 ultra
Lega Nord
pi_7717739
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:54 schreef thoth het volgende:
Heeft je vriendin reden om haar vriendin op haar woord te geloven?
Tjah, ze kennen elkaar al van kleins af aan. Zijn nichtjes en hartvriendinnen van elkaar. Kennen elkaar door en door. Delen alles met elkaar enz enz..Je kent het wel. Tussen mij en mijn meisje is het allemaal nog behoorlijk pril, slechts enkele weken, dus de vertrouwensband is wel wat minder. Ik kan best begrijpen dat ze in eerste instantie haar vriendin gelooft, maar nadat ze mijn verhaal heeft gehoord en mijn reacties heeft moeten aanhoren, zou er toch wel een lichtje bij haar moeten gaan branden. Bovendien hadden de 2 dames de laatste tijd ook een beetje ruzie met elkaar...
pi_7717770
Okay in dat geval. wat Angeles hierboven zegt.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  zondag 5 januari 2003 @ 13:10:54 #21
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7717802
quote:
Op zondag 5 januari 2003 13:07 schreef ultra het volgende:

uitleg over lange vriendschap

Ja, dus? Dan nog vind ik het naïef om iemand zó blind te volgen in zoiets. Zelfs al zou ze echt zoiets gezien hebben, wat ik al zei, ze kan het wel compleet verkeerd geïnterpreteerd hebben.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 5 januari 2003 @ 13:14:51 #22
37392 ultra
Lega Nord
pi_7717859
quote:
Op zondag 5 januari 2003 13:03 schreef Angeles het volgende:
Ik vind het sowieso heel erg naïef van je vriendin dat ze dit zonder meer aanneemt. Zelfs al is iemand honderd procent te vertrouwen, en uit dit verhaal blijkt maar weer dat sommige vriendinnen dat zelfs niet zijn, maar al zou dat wel zo zijn, dan nog kan die persoon zich wel vergist hebben, iemand anders voor je vriend hebben aangezien, een situatie verkeerd hebben geïnterpreteerd of totaal hebben opgeblazen, enzovoort, enzovoort. Ik vind het gewoon belachelijk dat ze zo snel haar conclusies trekt. Totaal misplaatste loyaliteit naar die vriendin toe óf grenzeloze goedgelovigheid.

Ik zou in elk geval niet heel hysterisch aan de telefoon/deur gaan hangen als ik jou was, want daarmee maak je jezelf, hoe lullig ook, alleen maar verdacht. Ik zou het zoals al eerder gezegd even laten rusten. Jij hebt geen reden om door het stof te kruipen, doe dat dan ook niet. Jij hebt eerder reden om kwaad te zijn om zoveel onterecht wantrouwen.

Hoogstwaarschijnlijk komt ze vanzelf wel een keer. Als zij gek op je is houdt ze het echt niet vol om - ook al zou ze die vriendin geloven - jouw kant van het verhaal te horen. En dan kun je het altijd rustig uitleggen.

hmmz...Hier heb je eigelijk helemaal gelijk in! Ze zei altijd dat ze inderdaad erg gek op me was (en ik ook zeker wel op haar), dus ik hoop dat ze ook een keer inziet dat ze wel erg impulsief heeft gehandeld en mijn verhaal alsnog wil aanhoren. Zo niet, dan was het toch minder tussen ons dan ik dacht...
  zondag 5 januari 2003 @ 13:17:47 #23
22259 Fogerty
slapende account
pi_7717903
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:28 schreef ultra het volgende:
Ik kwam dr tegen in de kroeg en zegt doodleuk tegen mij dat mijn meisje een ander heeft. Vervolgens heeft ze mijn meisje gebeld en verteld dat ze mij met een ander heeft gezien
WAAAAAAAA niet te geloven! Dat zulke mensen bestaan! Het ergste wat ik in die trant heb meegemaakt is een meisje dat achter mijn vriend aanzat en als ik daar wat over zei verontwaardigd uitriep dat het volslagen onzin was en dat ik ziek in mijn hoofd was dat ik zulke dingen van haar dacht. Later heeft ze (niet tegenover mij natuurlijk ) verklaard dat ze wel degelijk verliefd op hem was

Het hele gebeuren is inmiddels vijf jaar geleden, de vriend van destijds zie ik nooit meer, maar dat kind haat ik nog steeds. En als ik dan dit lees, dit is gewoon nog tien keer ongelooflijker! Ik zou die Debby weleens willen ontmoeten uit pure nieuwsgierigheid, want ik wist tot op heden niet dat er nog ergere mensen konden bestaan als boven beschreven E.

Maar over wat je moet doen: ik ben geneigd mee te gaan met Angeles: je hebt geen reden om door het stof te kruipen. En haar voortdurend bellen werkt waarschijnlijk alleen maar averechts. Misschien is een brief waarin je kalm uitlegt dat het hele verhaal niet waar is en dat je hoopt dat ze je daarin vertrouwt een idee, maar misschien gooit ze in haar huidige woedende toestand die brief wel ongelezen weg.

Misschien maar gewoon afwachten, zodra uitkomt dat het gelul is van die dame is het meteen over met de vriendschap tussen die twee (mag ik toch hopen). En dan komt je vriendin wel weer terug (en mag ze duizend keer sorry zeggen voor het feit dat ze zo weinig vertrouwen in je had ).
Ik kan me wel heel goed voorstellen dat het een hele opgave is om kalm af te wachten, je bent immers gek op haar. Maar iets beters kan ik niet verzinnen

Hieperdepiep hoera!
  zondag 5 januari 2003 @ 13:48:45 #24
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_7718325
quote:

Helemaal mee eens . Laat je niet zo mindfucken door een stel onzekere trutjes.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_7718473
Weet je ik heb zelf in die situatie gezeten eerder en ben naderhand in gaan zien dat hij wel degelijk te vertrouwen was maar die andere niet .
De reden waarom die vriendin dat heeft gedaan kan ik al vertellen , het is een sprong uit angst , zij is bang haar vriendin te verliezen ziet dat wat jij met haar hebt als bedreigend en gaat stoken in de hoop dat haar vriendin daarin meegaat .
Laat het ff allemaal zijn beloop gaan , het is inderdaad het geval dat ze haar langer kent , maar op een gegeven moment zal zij ook beseffen dat er iets niet klopt.
Zorg dat je het niet helemaal afkapt en blijf binnen handbereik. Als zij op het punt komt dat ze beseft wat er allemaal echt gebeurd is dan zal zij je steun hard nodig hebben.
We are the weirdo's mr - The Craft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')