Debby, je wordt bedankt. Ik haat je!!!!
En dan weglopen/ophangen ed.
quote:Ik hoop het ja! Maar ze klonk erg resoluut. Gelukkig heb ik wel een paar vrienden die erbij waren die kunnen bevestigen dat ik niks heb uitgevreten vannacht, maar ze zal wel denken dat we onder 1 hoedje spelen...
Op zondag 5 januari 2003 12:29 schreef Tizmo het volgende:
ze zal het heus wel inzien dat het niet zo is,
het duurt alleen even waarschijnlijk
quote:ik krijg niet eens de kans om dat te zeggen. Ik krijg een zooi verwijten over me heen en ze hangt op...En nou wordt er helemaal niet meer opgenomen, geen respons op sms-jes...grrr. Ik haat dit!
Op zondag 5 januari 2003 12:30 schreef -DEVON- het volgende:
Je moet gewoon tegen haar zeggen:
"Je gelooft maar wie je wil geloven, je zult later wel inzien of je de juiste keuze hebt gemaakt".En dan weglopen/ophangen ed.
quote:Ik kan me je kwaadheid lichtelijk voorstellen, maar iemand die zo tegen je doet, terwijl het je vriendin is...? En er van uit gaat dat haar vriendin wel de waarheid spreekt? Echt een rotschop!!!!
Op zondag 5 januari 2003 12:40 schreef ultra het volgende:ik krijg niet eens de kans om dat te zeggen. Ik krijg een zooi verwijten over me heen en ze hangt op...En nou wordt er helemaal niet meer opgenomen, geen respons op sms-jes...grrr. Ik haat dit!
Je zou een smsje kunnen sturen, met de mededeling:
quote:Maar dan ook niks meer van jezelf laten horen! Is moeilijk, maar het kan wel.....
"Je gelooft maar wie je wil geloven, je zult later wel inzien of je de juiste keuze hebt gemaakt".
quote:Die zal wel niks zeggen.
Op zondag 5 januari 2003 12:43 schreef Adfundum het volgende:
Zoek contact met die debby, vraag waarom ze dat gedaan heeft, neem het gesprek op op een cassettebandje, voila, bewijs geleverd.
quote:Kan ik me iets bij voorstellen.
Op zondag 5 januari 2003 12:40 schreef ultra het volgende:[..]
ik krijg niet eens de kans om dat te zeggen. Ik krijg een zooi verwijten over me heen en ze hangt op...En nou wordt er helemaal niet meer opgenomen, geen respons op sms-jes...grrr. Ik haat dit!
Probeer ook steeds waar je maar kunt tegen bekenden ed van haar serieus te zeggen dat je haar mist. Misschien geeft ze je dan iig nog een kans je "te bewijzen" in haar ogen
Maar zeker weten doe ik het niet. Zou iig wel mijn manier zijn denk ik als ik in zo'n situatie zou zitten.
quote:Aan zoiets dacht ik ook jah....Maarrrr, er is maar 1 persoon die mij in contact kan brengen met dat kind en tjah, die krijg ik op het moment dus niet te pakken...
Zoek contact met die debby, vraag waarom ze dat gedaan heeft, neem het gesprek op op een cassettebandje, voila, bewijs geleverd.
Zo fokking frustrerend is dit!
quote:He hallo! Hoe was je James Bond avondje met je vrienden ??
quote:Het valt me ook vies van haar tegen dat ze geen woord van wat ik zeg gelooft en er eigelijk ook niet naar wilt luisteren. Wat dat betreft zou ze wel een rotschop verdienen...Maar kan ik het ook? zoals jij al zegt, het is erg moeilijk....
Op zondag 5 januari 2003 12:45 schreef Knuffie het volgende:[..]
Ik kan me je kwaadheid lichtelijk voorstellen, maar iemand die zo tegen je doet, terwijl het je vriendin is...? En er van uit gaat dat haar vriendin wel de waarheid spreekt? Echt een rotschop!!!!
Je zou een smsje kunnen sturen, met de mededeling:
[..]Maar dan ook niks meer van jezelf laten horen! Is moeilijk, maar het kan wel.....
Ik zou in elk geval niet heel hysterisch aan de telefoon/deur gaan hangen als ik jou was, want daarmee maak je jezelf, hoe lullig ook, alleen maar verdacht. Ik zou het zoals al eerder gezegd even laten rusten. Jij hebt geen reden om door het stof te kruipen, doe dat dan ook niet. Jij hebt eerder reden om kwaad te zijn om zoveel onterecht wantrouwen.
Hoogstwaarschijnlijk komt ze vanzelf wel een keer. Als zij gek op je is houdt ze het echt niet vol om - ook al zou ze die vriendin geloven - jouw kant van het verhaal te horen. En dan kun je het altijd rustig uitleggen.
quote:Kortom ze verbreekt zonder enige mogelijkheid tot weerwoord alle contact omdat een 'vriendin' roept dat je vreemd gaat.
Op zondag 5 januari 2003 12:40 schreef ultra het volgende:[..]
ik krijg niet eens de kans om dat te zeggen. Ik krijg een zooi verwijten over me heen en ze hangt op...En nou wordt er helemaal niet meer opgenomen, geen respons op sms-jes...grrr. Ik haat dit!
Maarja, da's mijn mening en ik heb niet zo heel veel relatie-ervaring.
[edit] ohja, mijn punt is dus, dat ik 'r zou opgeven na zoiets (maar zie disclaimer mbt relatie-ervaring hierboven[ /edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Lorax op 05-01-2003 13:09]
misschien beter ?
quote:Tjah, ze kennen elkaar al van kleins af aan. Zijn nichtjes en hartvriendinnen van elkaar. Kennen elkaar door en door. Delen alles met elkaar enz enz..Je kent het wel. Tussen mij en mijn meisje is het allemaal nog behoorlijk pril, slechts enkele weken, dus de vertrouwensband is wel wat minder. Ik kan best begrijpen dat ze in eerste instantie haar vriendin gelooft, maar nadat ze mijn verhaal heeft gehoord en mijn reacties heeft moeten aanhoren, zou er toch wel een lichtje bij haar moeten gaan branden. Bovendien hadden de 2 dames de laatste tijd ook een beetje ruzie met elkaar...
Op zondag 5 januari 2003 12:54 schreef thoth het volgende:
Heeft je vriendin reden om haar vriendin op haar woord te geloven?
quote:Ja, dus? Dan nog vind ik het naïef om iemand zó blind te volgen in zoiets. Zelfs al zou ze echt zoiets gezien hebben, wat ik al zei, ze kan het wel compleet verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Op zondag 5 januari 2003 13:07 schreef ultra het volgende:uitleg over lange vriendschap
quote:hmmz...Hier heb je eigelijk helemaal gelijk in! Ze zei altijd dat ze inderdaad erg gek op me was (en ik ook zeker wel op haar), dus ik hoop dat ze ook een keer inziet dat ze wel erg impulsief heeft gehandeld en mijn verhaal alsnog wil aanhoren. Zo niet, dan was het toch minder tussen ons dan ik dacht...
Op zondag 5 januari 2003 13:03 schreef Angeles het volgende:
Ik vind het sowieso heel erg naïef van je vriendin dat ze dit zonder meer aanneemt. Zelfs al is iemand honderd procent te vertrouwen, en uit dit verhaal blijkt maar weer dat sommige vriendinnen dat zelfs niet zijn, maar al zou dat wel zo zijn, dan nog kan die persoon zich wel vergist hebben, iemand anders voor je vriend hebben aangezien, een situatie verkeerd hebben geïnterpreteerd of totaal hebben opgeblazen, enzovoort, enzovoort. Ik vind het gewoon belachelijk dat ze zo snel haar conclusies trekt. Totaal misplaatste loyaliteit naar die vriendin toe óf grenzeloze goedgelovigheid.Ik zou in elk geval niet heel hysterisch aan de telefoon/deur gaan hangen als ik jou was, want daarmee maak je jezelf, hoe lullig ook, alleen maar verdacht. Ik zou het zoals al eerder gezegd even laten rusten. Jij hebt geen reden om door het stof te kruipen, doe dat dan ook niet. Jij hebt eerder reden om kwaad te zijn om zoveel onterecht wantrouwen.
Hoogstwaarschijnlijk komt ze vanzelf wel een keer. Als zij gek op je is houdt ze het echt niet vol om - ook al zou ze die vriendin geloven - jouw kant van het verhaal te horen. En dan kun je het altijd rustig uitleggen.
quote:WAAAAAAAA niet te geloven! Dat zulke mensen bestaan! Het ergste wat ik in die trant heb meegemaakt is een meisje dat achter mijn vriend aanzat en als ik daar wat over zei verontwaardigd uitriep dat het volslagen onzin was en dat ik ziek in mijn hoofd was dat ik zulke dingen van haar dacht. Later heeft ze (niet tegenover mij natuurlijk
Op zondag 5 januari 2003 12:28 schreef ultra het volgende:
Ik kwam dr tegen in de kroeg en zegt doodleuk tegen mij dat mijn meisje een ander heeft. Vervolgens heeft ze mijn meisje gebeld en verteld dat ze mij met een ander heeft gezien![]()
Het hele gebeuren is inmiddels vijf jaar geleden, de vriend van destijds zie ik nooit meer, maar dat kind haat ik nog steeds. En als ik dan dit lees, dit is gewoon nog tien keer ongelooflijker! Ik zou die Debby weleens willen ontmoeten uit pure nieuwsgierigheid, want ik wist tot op heden niet dat er nog ergere mensen konden bestaan als boven beschreven E.
Maar over wat je moet doen: ik ben geneigd mee te gaan met Angeles: je hebt geen reden om door het stof te kruipen. En haar voortdurend bellen werkt waarschijnlijk alleen maar averechts. Misschien is een brief waarin je kalm uitlegt dat het hele verhaal niet waar is en dat je hoopt dat ze je daarin vertrouwt een idee, maar misschien gooit ze in haar huidige woedende toestand die brief wel ongelezen weg.
Misschien maar gewoon afwachten, zodra uitkomt dat het gelul is van die dame is het meteen over met de vriendschap tussen die twee (mag ik toch hopen). En dan komt je vriendin wel weer terug (en mag ze duizend keer sorry zeggen voor het feit dat ze zo weinig vertrouwen in je had ).
Ik kan me wel heel goed voorstellen dat het een hele opgave is om kalm af te wachten, je bent immers gek op haar. Maar iets beters kan ik niet verzinnen
quote:Helemaal mee eens
Je moet gewoon tegen haar zeggen:
"Je gelooft maar wie je wil geloven, je zult later wel inzien of je de juiste keuze hebt gemaakt".En dan weglopen/ophangen ed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |