Jongen van de clubquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind het wel mooi, ook al was het denk ik niet nodig om hem belangrijk te maken
Nah. Deze laat ik voorbij gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ten eerste mag je volgens de nieuwe policy helemaal niet alleen met een emogif reageren. En ten tweede ben ik vooral benieuwd naar het waarom en hoop ik op jouw sappige waarnemingen daar.
Boek een afspraak meidquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:42 schreef Myrr het volgende:
Echt een chiropractor nodig. Zit iets in mn nek niet goed dat druk geeft op mijn rechter achterhoofd en infinite druk daar.
Even nekslag nodig.
Ai, ouderdom.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:42 schreef Myrr het volgende:
Echt een chiropractor nodig. Zit iets in mn nek niet goed dat druk geeft op mijn rechter achterhoofd en infinite druk daar.
Even nekslag nodig.
Die vent van Arsenal Fan TV vol in beeld net, met z'n koptelefoonquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jongen van de clubJuist prachtig om hem dat gevoel te geven nu.
TY ja haha, die is echt niet goed. Altijd full kit overal rondlopen inclusief drinkflesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die vent van Arsenal Fan TV vol in beeld net, met z'n koptelefoon
Ja daar heb ik dat weer geen zin in. Zo'n heel traject. Moet eigenlijk wel doen, maar ja.quote:
Naakt op de grond gaan liggen met een tennisbal onder je rechterschouder, opgelost.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:42 schreef Myrr het volgende:
Even nekslag nodig.
niemand bij AFTV is goedquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
TY ja haha, die is echt niet goed. Altijd full kit overal rondlopen inclusief drinkfles
Heb wel nog de tennisbal van mijn overleden hondje.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naakt op de grond gaan liggen met een tennisbal onder je rechterschouder, opgelost.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb wel nog de tennisbal van mijn overleden hondje.
Gewoon op je gemak inplannen toch, waarom moet alles er voor wijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dat weer geen zin in. Zo'n heel traject. Moet eigenlijk wel doen, maar ja.Hele tijd van die kut afspraken waar dan alles voor moet wijken.
Omdat schoolrooster nooit definitief is en oppas enzo.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon op je gemak inplannen toch, waarom moet alles er voor wijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |