Sla hem voor zijn kaolo ma pampa danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:09 schreef SideEffect het volgende:
Zit een koelie voor mij onbeschaamd selfies te nemen met mij op de achtergrond wtf
Moet kunnenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:09 schreef SideEffect het volgende:
Zit een koelie voor mij onbeschaamd selfies te nemen met mij op de achtergrond wtf
Is een dikwijfquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sla hem voor zijn kaolo ma pampa dan
Vraag je hardop af waarom het in de bus ruikt naar bakkeljauw. En dan haar aan blijven kijken tot ze de hint snapt dat je een opmerking maakt over haar vieze puni.quote:
Dat maakt de pics juist mooier tochquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Betrek mij niet bij je hoerenpics
Waar ben je?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:09 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vraag je hardop af waarom het in de bus ruikt naar bakkeljauw. En dan haar aan blijven kijken tot ze de hint snapt dat je een opmerking maakt over haar vieze puni.
meest accurate vaginavisgeurquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vraag je hardop af waarom het in de bus ruikt naar bakkeljauw. En dan haar aan blijven kijken tot ze de hint snapt dat je een opmerking maakt over haar vieze puni.
WATquote:
Boeit datquote:
Zulke honden en hun baasjes zouden ze vroeger op de boot naar Australië hebben gezetquote:
Vroeger was alles beter dus hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zulke honden en hun baasjes zouden ze vroeger op de boot naar Australië hebben gezet
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:31 schreef Catkiller het volgende:
Hey wat leuk dat je er bent.
Haha sarcasme doei.
jezusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:31 schreef Catkiller het volgende:
Hey wat leuk dat je er bent.
Haha sarcasme doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |