A3 - Hij begint steeds meer steken te laten vallen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Adje weer mopperen over Jessie
Hij is niet mister perfect als ik dacht
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft niet doorgegeven dat de klant om 9 uur kwam, kon hij het weer oplossen
Je begint steeds meer foutjes te maken
Maar ach joh jij kan het je veroorloven jij bent nr 1 sinds je er bent
Je mag dan nr 1 zijn ik mag..... (kon het niet verstaan)
Dit is nog erger dan DGKquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is dit de gouden kooi... en toen vond ik al dat schuimpjes te ver gingen... en zich te veel bemoeien is ziekelijk echt waar ..
deed hij al alleen gaan bewoners t nu pas langzaam inzienquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
A3 - Hij begint steeds meer steken te laten vallen.
Adriaan is een mauwert. Wat is nu het probleem dat één klant iets eerder komt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Adje weer mopperen over Jessie
Hij is niet mister perfect als ik dacht
Dus is het oke dat schuimpjes mensen kapot maken doel bewust en op fb verspreiden?quote:
Mooi he, dat beeld wat hij van Jessie had versplinterd helemaal. Blijft niet veel van over,quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
A3 - Hij begint steeds meer steken te laten vallen.
nee adje blijft op timquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he, dat beeld wat hij van Jessie had versplinterd helemaal. Blijft niet veel van over,
Nog een paar van deze dingen en hij geeft Donny 3 punten( aanname)
Van de week kwamen klanten helemaal vanuit Belgie voor niets omdat Jessie vergeten was te mailenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Adriaan is een mauwert. Wat is nu het probleem dat één klant iets eerder komt.
Nu hoor ik hem ook zeggen "je kunt dan wel nr. 1 zijn, ik mag lekker naar buiten".
Adriaan, die voor zijn idealen binnen gekomen is
ik heb last van Jessiequote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:12 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie heeft last van de sleur van alle dagen.
Dat weet ik. Was ook dom. Maar het gaat over vandaag. Ik vind Adriaan nog vervelender, dan Jessie momenteelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van de week kwamen klanten helemaal vanuit Belgie voor niets omdat Jessie vergeten was te mailen
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb last van Jessie
+1quote:
Het gaat Adje om alles, Jessie laat meer en meer steekjes vallen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Was ook dom. Maar het gaat over vandaag. Ik vind Adriaan nog vervelender, dan Jessie momenteel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
ja zit nu zijn eigen ego in de wegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:15 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie wil op vakantie, hij heeft het sinds anderhalve week.
Hij heeft zijn eigen kruit verschoten door te gaan zuipen en rare dingen te doen.
Hij kan anderen niet meer aanspreken op hun fouten en dat steekt, daar heeft hij eigenlijk last van!
Dat denk ik ook wel. Jessie is niet een persoon om een ondergeschikte rol/positie te hebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:15 schreef Bestweldonker het volgende:
Hij heeft zijn eigen kruit verschoten door te gaan zuipen en rare dingen te doen.
Hij kan anderen niet meer aanspreken op hun fouten en dat steekt, daar heeft hij eigenlijk last van!
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:15 schreef Bestweldonker het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:16 schreef Amphorapotje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
Goed van Adje...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:13 schreef Dotteke het volgende:
Adje spreekt Jessie aan dat hij hem niet meer zo gemotiveerd is, Adje ziet hem in een dalende lijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |