Ik heb alleen meelij met de ouders , dit wil geen ene ouder zo over het internet .quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is zelfs een petitie gestart van Free Frannystaat wel ergens hier op FOK in een topic
wat zullen die schuimpjes zich een held hebben gevoeld zie ze al thuis zitten ... toastjes kaarsjes ... bank plaid kijk dat hebben wij voor elkaar gekregen .. en gillen we zijn op tv we zijn op tv.....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En in nog een programma en het stond ook bij RTL Boulevard
Hij doet het ook leuk met de diertjes eerlijk is eerlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:02 schreef Bramenstruik het volgende:
Dat is wel eerlijk van Adje, over de dieren, ik was niet blij met hun komst, maar nu ze er eenmaal zijn, vindt hij het heel leuk
en gisterAvond ook al in dat progr van Albert Verlinden opquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat was t ook al in shownieuws? niet alleen telegraaf?
En ook in dat programma van Albert Verlinden gisteren avond op SBS en daar werd het ook gebagatelliseerd met dat kus wat hadden we het zijn fragmentjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat was t ook al in shownieuws? niet alleen telegraaf?
Dat mag ik hopen dat het gebagatelliseerd wordquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en gisterAvond ook al in dat progr van Albert Verlinden op
[..]
En ook in dat programma van Albert Verlinden gisteren avond op SBS en daar werd het ook gebagatelliseerd met dat kus wat hadden we het zijn fragmentje
En Jessie denkt met zo'n bestelling gelijk die machine af te kunnen betalenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, want er was een bestelling binnen van een of andere idioot die gelijk 50 kilo koffie bestelt.
Hoe toevallig weer, zo'n schuimpje.....
Franny ophalen of Tim eruit zou nu het beste zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heb echt te doen met ouders van franny ze hadden al veel bagger dit er ook nog overheen
ja inderdaad, ik ookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heb echt te doen met ouders van franny ze hadden al veel bagger dit er ook nog overheen
Ik prefereer je laatste optiequote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Franny ophalen of Tim eruit zou nu het beste zijn.
Juist vandaag nogquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
quote:
ik ook, mss kan Frutsel wat imagoschade ongedaan maken als hij weg is, maar ben er eigenlijk bang voor, die belandt zo weer met een ander in bedquote:
JA dit kan hun helemaal kapot maken.... dat snappen de schuimpjes en fb dombos dus niet werken eraan meequote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel erg dit en dat in die iglo (soort van etalgequote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb alleen meelij met de ouders , dit wil geen ene ouder zo over het internet .
Heel erg, helemaal in die Iglo, soort van etalage.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:01 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb alleen meelij met de ouders , dit wil geen ene ouder zo over het internet .
nog net geen ronddraaiend platformpjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heel erg dit en dat in die iglo (soort van etalge
[..]
Heel erg, helemaal in die Iglo, soort van etalage.
is dit de gouden kooi... en toen vond ik al dat schuimpjes te ver gingen... en zich te veel bemoeien is ziekelijk echt waar ..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]![]()
Je hebt toch ook DGK gekeken, daar was het ook net zo erg. Heb zelf ook
wel 'n pakketje naar Amanda gestuurd met (kinder)extentions
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |