Nee, ik was al sinds 07.15 op. Maar ben wel uitgerust. Heb jij je gisteren al in het carnavalsgedruis gestort?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen
Kon je niet uitslapen vandaag?
Nee. Ik weet nog niet of ik dit jaar überhaupt ga.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik was al sinds 07.15 op. Maar ben wel uitgerust. Heb jij je gisteren al in het carnavalsgedruis gestort?
Goedemorgen just me.quote:
Ik heb Junior en kabouter 3.0 dagje en ze blijven vannacht ook slapen voor gezelligheidquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Nog zo'n vroege vogel.
Gezellig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb Junior en kabouter 3 dagje en ze blijven vannacht ook slapen voor gezelligheid![]()
We hebben om 10.00 uur n Den Haag afgesproken, Junior gaat helpen om een traploper voor mij uit te zoeken
Quality timequote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:14 schreef MadMaster het volgende:
Lees net dat mede MUZ Trivia speler Bukgeit overleden is.
49 Jaar nog maar. Damn...
Dat is jong.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:14 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:14 schreef MadMaster het volgende:
Zag het vannacht voorbij komen ja. Ken hem verder niet, maar blijft treurig om zoiets te horenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:14 schreef MadMaster het volgende:
ook gewoon doen. Het leven gaat ook weer door.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:21 schreef Elfletterig het volgende:
Sterkte aan degenen die Bukgeit hebben gekend.
Er is geen soepel bruggetje of zo, maar ik denk dat ik vanavond ga uitzenden, in het voorprogramma van Melting.
Veel plezier alvast.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook gewoon doen. Het leven gaat ook weer door.
Wij zijn er overigens niet. We gaan naar Heracles - FC Utrecht.
Damn. Had niet meegekregen dat hij ziek was. Is nog hard gegaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:14 schreef MadMaster het volgende:
Vrijwillig?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:30 schreef peaceman het volgende:
Wij zijn er overigens niet. We gaan naar Heracles - FC Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |