Haha precies om deze redenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom ga jij altijd serieus in op zulke dingen jemig
Tijd om prof mee te nemen naar Zuid Amerika, dit kan zo niet langerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom ga jij altijd serieus in op zulke dingen jemig
Je moet het opbouwen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Thnx, zal het proberen! Hoelang duurt het voordat je haar niet meer snel vettig wordt? Want als ik nu 2 dagen niet was zie je dat al
nee, hoofdpijn. wil dood.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar volgens mij is iedereen slapen
Lijkt mij oncomfortabel dus nee bedankt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
Dus je kan best vragen of ik jou een keertje in je anus wil pieren ermee @:Catkiller
Is die daar gek op dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt mij oncomfortabel dus nee bedankt.
Mag ik @:UitStraling aanraden bij je?
Nou dat wordt nog een hele opgave 😫, ga het wel proberenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je moet het opbouwen.
Probeer eens met 3 dagen. Als dat werkt bouw je op naar 4 dagen. Bij mij ging het vrij snel eigenlijk.
Ik heb nu eigenlijk nooit meer vet haar.
Voor jou is het trouwens wel belangrijk om zo nu en dan met een sulfaat shampoo te wassen, dit om opbouw van producten in het haar tegen te gaan.
Doet je eigen pener het niet meer, dat je zo'n apparaat nodig hebt?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
Dus je kan best vragen of ik jou een keertje in je anus wil pieren ermee @:Catkiller
tis t waard. geloof mij.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nou dat wordt nog een hele opgave 😫, ga het wel proberen
Vast wel die ouwe prostaatmasseurquote:
Ga toch niet met mijn eigen penis in de kont van Catkiller mafkees, gewoon vriendschappelijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doet je eigen pener het niet meer, dat je zo'n apparaat nodig hebt?
Nee dat komt omdat jij er even niet wasquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:13 schreef SideEffect het volgende:
Jullie met je vieze praatjes, drm is het zo dood hier
Gay
Haha echt he, zolang er geen contact is is het niet gayquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga toch niet met mijn eigen penis in de kont van Catkiller mafkees, gewoon vriendschappelijk
#nohomoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:13 schreef SideEffect het volgende:
Jullie met je vieze praatjes, drm is het zo dood hier
Gay
Een condoom is goedkoper, just sayin'quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga toch niet met mijn eigen penis in de kont van Catkiller mafkees, gewoon vriendschappelijk
Precies, zou hem niet eens hard krijgen wat een gekquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha echt he, zolang er geen contact is is het niet gay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |