Is een heel lieve vrouwquote:
Jij bent mijn beste vriend.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
Wel jammer dat Stimo compleet geschift is
Is gemeendquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:29 schreef Cronometer het volgende:
Jezus god allemachtig, heb een compliment van SE
Mweh. Soms wel, soms niet. Lekker toch, je zal maar zo'n zure kut naast je hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
Wel jammer dat Stimo compleet geschift is
Wat gebruik je?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:32 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hoor ik heel graag, want er zit VEEL werk in dat hoeren haar
Ja daar heb je een puntje dat het tenminste niet saai isquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:33 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mweh. Soms wel, soms niet. Lekker toch, je zal maar zo'n zure kut naast je hebben.
giovanni's cremespoeling, leave-in, olaplex, klei uit Marokko maskertje. Was mijn haar niet te vaak.quote:
Laat je het ook nog langer groeien?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
giovanni's cremespoeling, leave-in, olaplex, klei uit Marokko maskertje. Was mijn haar niet te vaak.
Heb echt kapot veel geld uitgegeven, maar dit werkt het beste.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
giovanni's cremespoeling, leave-in, olaplex, klei uit Marokko maskertje. Was mijn haar niet te vaak.
En dan pluist het niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, maar is haast een lijdensweg met krullen. Het krult namelijk hihaho.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Laat je het ook nog langer groeien?
pssss ginger, krullen zijn een vak apart. ik deel mijn tips graag.quote:
Altijd weer spannend als je thuis komt of je huisdieren nog leven en of je kleding nog in de kast hangt ipv voor op de stoep. Of als je wakker aan het worden bent dat ze niet naast je ligt te spelen met messen of je auto compleet bekrast is en met rare teksten besmeurd.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja daar heb je een puntje dat het tenminste niet saai is
Heb je krullen? Wat voor krullen ongeveer?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
En dan pluist het niet?
Kan mijn haar niet los dragen want dan lijk ik op een poedel, heb in een staart of half opgestoken
Vind het wel mooi die haardos van jequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, maar is haast een lijdensweg met krullen. Het krult namelijk hihaho.
[..]
pssss ginger, krullen zijn een vak apart. ik deel mijn tips graag.
Ja precies, tot de grens wordt overschreden en je balzak ineens niet meer onder je penis hangt maar op het nachtkastje in een bakje water.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Altijd weer spannend als je thuis komt of je huisdieren nog leven en of je kleding nog in de kast hangt ipv voor op de stoep. Of als je wakker aan het worden bent dat ze niet naast je ligt te spelen met messen of je auto compleet bekrast is en met rare teksten besmeurd.
meer plsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:35 schreef HPLC het volgende:
en dan wordt er gehaat op de Gesinkgifjes, ik gooi mezelf van het balkon
Haha jezus zo gepikeerd jij en profquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:35 schreef HPLC het volgende:
en dan wordt er gehaat op de Gesinkgifjes, ik gooi mezelf van het balkon
Wat gebruik je?quote:
Dank je wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het wel mooi die haardos van je
al gedaan, kreeg taakstraf.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja precies, tot de grens wordt overschreden en je balzak ineens niet meer onder je penis hangt maar op het nachtkastje in een bakje water.
Gelukkig ben ik altijd zo serieusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha jezus zo gepikeerd jij en profgooi jezelf idd maar van het balkon, neem die ouwe ook mee
Jammer, had eindelijk een beetje hoop teruggekregen in mijn levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |