Vorig jaar een stortvloed aan verrassingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
Je zou overigens veel meer leuke partijen krijgen als je het in de 4e en 5e ronde gewoon bo11 zou houden. Meer verrassingen dit dat.
Viel wel mee Hans.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar een stortvloed aan verrassingen.
Jeetje, Robert Owen. Wat zou daar ooit van zijn geworden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Part in de kwartfinale, Pallett en Owen in de halve finale; wie had dat nou niet verwacht!
Pallett is geen verrassing tegenover West, beetje zelfde niveau. Cadby ook geen verrassing. Valt wel mee dus.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Part in de kwartfinale, Pallett en Owen in de halve finale; wie had dat nou niet verwacht!
Je bent als mindere speler erg afhankelijk van loting. Komt een Part een MvG tegen in ronde 3 dan staat hij daar nooit natuurlijk. Ik heb niet heel veel upsets gezien - als in een mindere speler wint van een betere speler - en dat komt voornamelijk omdat het format iets te lang is al vroeg in het toernooi.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Haha dat Pallett Town vorig jaar de halve finale haalde was ik alweer vergeten.
Zullen nog wel een paar volgen. Ik gok 10-0.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:49 schreef Machielovic het volgende:
kist gelijk een break om zijn oren tegen the asp
Maar het staat 3-2.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen nog wel een paar volgen. Ik gok 10-0.
Hoekige worp genot. Wel vies constant altijd tot vormdip. Asp met zijn achterlijke hupjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Zolang Kist die lepra in zijn arm niet kan genezen kan hij er beter mee kappen.
Is na komend jaar toch zijn toerkaart kwijtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Zolang Kist die lepra in zijn arm niet kan genezen kan hij er beter mee kappen.
Denk het niet. Is te goed om niet in de top 128 te staan. Moet wel vorm krijgen weer idd.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is na komend jaar toch zijn toerkaart kwijt
Maar je raakt je tourkaart kwijt als je niet in de top 64 staat, waarde Poepz0r.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk het niet. Is te goed om niet in de top 128 te staan. Moet wel vorm krijgen weer idd.
Sorry 64quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar je raakt je tourkaart kwijt als je niet in de top 64 staat, waarde Poepz0r.
Zelfs het beste paard struikelt wel eens.quote:
Zo is het maar net. Price en Cullen vriendjesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfs het beste paard struikelt wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |