Gaat 't mij niet om, lijkt me een leuk joch. Gun hem alle goeds.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Menzies kan er toch helemaal geen reet van joh
Leukheid wint geen prijzen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gaat 't mij niet om, lijkt me een leuk joch. Gun hem alle goeds.
Maakt dat uit, is entertainment. Dat wil je toch zou graag ouwe trekpop.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Menzies kan er toch helemaal geen reet van joh
Zeker maar hij bevalt mij niet. Dan liever Hendogod bijvoorbeeld. Die is underrated. Had tijdje wereldrecord meeste 180ers in een pot geloof ikquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maakt dat uit, is entertainment. Dat wil je toch zou graag ouwe trekpop.
Krijgen we alleen niet veel te zien op vloerstreams; best bijzonder daar waar hij al vier kwartfinales heeft gehaald dit jaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker maar hij bevalt mij niet. Dan liever Hendogod bijvoorbeeld. Die is underrated. Had tijdje wereldrecord meeste 180ers in een pot geloof ik
Ik word doodmoe van Woodhouse.quote:
Die heeft gewoon gespeeld?quote:
Moet vooralsnog gaan knokken om het WK te halenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gooit na zijn blessure geen reet meer.
Was ranzig slecht. Gooide onder de 70.quote:
Vind je het gek, heb je die nieuwe speren van hem gezien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gooit na zijn blessure geen reet meer.
Bijna hetzelfde setje als wat hij eerder heeft gehad. Lijken er heel veel op iig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vind je het gek, heb je die nieuwe speren van hem gezien.
https://www.dartswarehouse.nl/dna-purist-jelle-klaasen-97.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |