Ik zag over het hoofd dat hij ook nog buiten was, inderdaad. Net te laat met editen.quote:
en een Honda die niet ploftquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:33 schreef Jane het volgende:
Oké, fans van RBR moeten dus hopen op onbetrouwbare Ferrari's en bandenvretende Mercedessen komend jaar.
Dat sowieso natuurlijk.quote:
M.b.t. Honda is de indruk na de afgelopen 2 weken juist wel heel positief: eigenlijk geen enkel echt probleem gezien.quote:
ja allemaal positief maar dit is nog geen racenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
M.b.t. Honda is de indruk na de afgelopen 2 weken juist wel heel positief: eigenlijk geen enkel echt probleem gezien.
Ja en deze zal nog met de crash van gisteren te maken hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Al de 2e versnellingsbak-wissel deze testperiode voor Red Bull.
Al was de eerste keer - zogenaamd ? - uit voorzorg.
Eerste toch? Die andere keer was alleen een check toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou de nieuwe die ze toen gemonteerd hebben gewoon kapot zijn gegaan bij de crash van Gasly? Dat ze vannacht de oude er weer in gezet hebben, die ze nu weer vervangen door een nieuwe 'nieuwe' die net is aangekomen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou kunnen, maar weten we niet zeker. Misschien is die al uit voorzorg vervangen bij het heropbouwen van de auto vannachtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:42 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ja en deze zal nog met de crash van gisteren te maken hebben.
Max liet van de week ook niet het achterste van z'n tong zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:44 schreef ChilllayD het volgende:
Schijnt nu geen wissel te zijn maar een probleem ermee die ze willen oplossen. Al die sites ook
Ik kijk het vanavond wel en dan horen we het uit Max z'n eigen mond.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Eerste toch? Die andere keer was alleen een check toch?
Nee Max had al ergens gezegd dat hij wel weet hoe de snelheid zit maar dat hij dit niet wilde zeggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Max liet van de week ook niet het achterste van z'n tong zien.
Maar goed, dat hoeft ook niet.
Dat is waar. Maar hij gaat vanavond vast wel uitleg geven over vandaag. Zoiets verklaar je niet met een simpel antwoord ben ik bangquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Max liet van de week ook niet het achterste van z'n tong zien.
Maar goed, dat hoeft ook niet.
Weet bijna zeker dat we niet verder gaan komen dan dat er een probleem was met de versnellingsbak en daarna maakt die een stom grapje en ligt Jack de rest van het interview dubbel van het lachen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:48 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar hij gaat vanavond vast wel uitleg geven over vandaag. Zoiets verklaar je niet met een simpel antwoord ben ik bang
Daarom ook de Engelse interviews checkenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:50 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat we niet verder gaan komen dan dat er een probleem was met de versnellingsbak en daarna maakt die een stom grapje en ligt Jack de rest van het interview dubbel van het lachen.
Absoluut..... best een anti-climax.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:57 schreef Tinos85 het volgende:
Zo komt de testweek voor RBR trouwens toch teleurstellend tot einde qua aantal gereden rondjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |