abonnement Unibet Coolblue
pi_188858991
rewirefestival twitterde op maandag 09-09-2019 om 11:28:50 Ahead of our first artist announcement, we can reveal that @Jon_Hopkins_ will join us at #Rewire2020 with his new performance ‘Polarity’, alongside a small ensemble at @ZStrandtheater. Ticket sales start this Friday 13 September at 11:00 CEST.https://t.co/14von4mHpS reageer retweet
pi_188875709
Primavera Londen gaat niet door:
https://festileaks.com/20(...)ondon-2020-afgelast/
  dinsdag 10 september 2019 @ 23:08:21 #203
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188888204
Green Day, Weezer en Fall Out Boy komen naar Stadspark Groningen

Green Day maakte dinsdag de data van z'n Hella Mega wereldtour bekend. De Amerikaanse punkrockband doet daarbij slechts één Nederlandse locatie aan: Stadpark in Groningen.

Op 14 juni 2020 zal de band van zanger Billy Joe Armstrong in Groningen z'n opwachting maken. Ook het voorprogamma mag er zijn: daarin staan staan Fall Out Boy en Weezer.

Groningse pop- en rockliefhebbers komen in juni 2020 sowieso aan hun trekken, want een week na het optreden van voornoemde drie bands, staat het Stadspark al weer in het teken van Stadspark Live.
Enige concert

De wereldwijde Hella Mega Tour begint op 13 juni 2020 in Parijs. Daarna volgt dus Groningen. De tournee zal de hele maand juni langs acht steden in Europa en het Verenigd Koninkrijk trekken. 'Stadspark' is het enige concert van de drie iconische rockbands in Nederland.

Op 17 juli 2020 volgt het Amerikaanse deel van de tour. Die zal gaan langs 20 steden en enkele iconische stadions, zoals Wrigley Field in Chicago en Fenway Park in Boston.

Overigens deed Green Day Groningen al eens eerder aan: in 1994 stond de band in Simplon. Weezer stond in 1995 in Vera.
Kaartverkoop

De kaartverkoop voor het concert in Stadspark start vrijdag 20 september om 10:00 uur via Ticketmaster.

https://www.rtvnoord.nl/n(...)komen-naar-Stadspark
pi_188911036
Mogelijk ook een AC/DC tour op komst?

wcsx twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 14:18:14 The Struts were interviewed about who they want to tour with and may have let the cat out of the bag on a new AC/DC tour... @TheStruts @acdc #classicrock #bigjimshouse #return #brianjohnson #tour https://t.co/ienLfGeTQt reageer retweet
pi_188911631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 15:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Mogelijk ook een AC/DC tour op komst?

wcsx twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 14:18:14 The Struts were interviewed about who they want to tour with and may have let the cat out of the bag on a new AC/DC tour... @:TheStruts @:acdc #classicrock #bigjimshouse #return #brianjohnson #tour https://t.co/ienLfGeTQt reageer retweet
Dat gerucht gaat al een flinke poos, mogelijk met Brian Johnson, Phil Rudd en Cliff Williams.

Schijnt ook nieuw album te komen
pi_188925806
LondonCallingNL twitterde op vrijdag 13-09-2019 om 14:22:13 De line-up is rond met de toevoeging van RVG en Sea Girls. Bekijk ons volledige programma voor vrijdag 25 en zaterdag 26 oktober in Paradiso via https://t.co/ooPl5vHAst. https://t.co/9iul4Mrilm reageer retweet
pi_188925821
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 15:46 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat gerucht gaat al een flinke poos, mogelijk met Brian Johnson, Phil Rudd en Cliff Williams.

Schijnt ook nieuw album te komen
Ja Zegut had het geloof ik al genoemd voor Parijs in 2020? En weer een Maiden show dacht ik.
pi_188926331
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 14:41 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja Zegut had het geloof ik al genoemd voor Parijs in 2020? En weer een Maiden show dacht ik.
Ja Maiden in mei zelfs al geloof ik. Waarschijnlijk ook met nieuw album. Maar die mogen ook best de festivals eens een keer overslaan en lekker arenas doen ofzo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 september 2019 @ 09:52:09 #209
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_188952992
Udo Dirkschneider gaat Accept-album integraal spelen

quote:
We waren in de veronderstelling dat voormalig Accept-zanger Udo Dirkschneider inmiddels gestopt was met het spelen van songs van zijn oude band, maar dat blijkt niet te kloppen. Integendeel, in de zomer van 2020 zal Udo tijdens het Wacken Open Air-festival met zijn huidige begeleidingsband het populaire Accept-album Metal Heart uit 1985 integraal ten gehore brengen. Dit in verband met het 35-jarig jubileum van het desbetreffende album. De kleine generaal met de stembanden van schuurpapier belooft dat deze show bovendien een grote verrassing zal bevatten.

Dirkschneider zal daarnaast een tweede concert geven op de aankomende, reeds uitverkocht editie van Wacken Open Air, waarbij hij met zijn band U.D.O. ondersteuning krijgt van hetzelfde militaire orkest dat hen in 2015 ook al bijstond op het Noord-Duitse evenement. Er is echter een goede reden voor deze hernieuwde samenwerking, want medio 2020 zullen U.D.O. en het militaire orkest namelijk een gezamenlijke cd uitbrengen met louter nieuwe songs.

Andere nieuwe namen op de affiche van Wacken Open Air 2020 zijn Orden Ogan, While She Sleeps en Kampfar. De 31e editie van het festijn vindt officieel plaats van 30 juli t/m 1 augustus, maar aan de vooravond beginnen reeds de Metal Battle en diverse andere optredens. Eerder werd al de komst van onder meer Judas Priest, Amon Amarth, Sodom en Mercyful Fate aangekondigd. Bijgaand vind je de voorlopige line-up, maar daar komen nog een honderdtal namen bij.

De line-up tot dusver:
Amon Amarth
At The Gates
Beast In Black
Cemican
Death Angel
Hypocrisy
Judas Priest
Kampfar
Mercyful Fate
Nervosa
Orden Ogan
Sick Of It All
Sodom
Venom
While She Sleeps



http://www.metalfan.nl/article.php?sid=18488
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_188970145


We are excited to announce the first of many shows in Europe next year. First up is our return to Finland for Provinssi on the 25th of June

SOAD on tour dus
pi_188970176
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

We are excited to announce the first of many shows in Europe next year. First up is our return to Finland for Provinssi on the 25th of June

SOAD on tour dus
Kom maar in Fortarock ;-)
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_188970185
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:02 schreef chansadres het volgende:

[..]

Kom maar in Fortarock ;-)
Zou nice zijn, vorige keer op Pinkpop op de 3FM stage kwam niet echt goed tot zijn recht.

Deze band moet gewoon headlinen en niks minder.
pi_188970313
Nice! Zal toch wel weer Pinkpop worden vrees ik...

Zou ook mooie headliner voor Graspop zijn.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 16 september 2019 @ 10:19:17 #214
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_188970406
Sub onder Metallica oid :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 16 september 2019 @ 10:21:26 #215
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188970437
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

We are excited to announce the first of many shows in Europe next year. First up is our return to Finland for Provinssi on the 25th of June

SOAD on tour dus
Lowlands graag :P
pi_188971658
pi_188979778
NOS Alice en Open’er komen morgen met eerste namen.
pi_188986546
We Are Electric 2019 in Eindhoven gaat niet door:
quote:
We Are Electric ravers,

Unfortunately we have to let you guys know that there will be no We Are Electric Eindhoven 2019. 🙁

At this stage it is impossible to confirm world-class acts for We Are Electric Eindhoven 2019. We prefer quality over quantity, and that is why we have chosen to skip We Are Electric Eindhoven for the year 2019. But no worries, we will be back soon! We’ll keep you updated in the coming time.

Cheers,
The We Are Electric crew 💙
pi_188987205
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:20 schreef indiaantje89 het volgende:
We Are Electric 2019 in Eindhoven gaat niet door:
[..]

Ik ben benieuwd of het festival wel gaat plaatsvinden volgend jaar. Ik kreeg een beetje het idee dat ze het moeilijk hebben, ook al ben ik zelf niet geweest. Dit is op basis van wat ik hoorde van vrienden/kennissen. Indooreditie van vorig jaar wel bezocht, en ook dat was niet vol en best raar geprogrammeerd. Wel toffe acts gezien op hun feesten dus het is zeker jammer dat de indooreditie alvast niet doorgaat.

Overigens zag je dit bericht al mijlenver aankomen, daar er alleen maar andere shows (door Paaspop events) zijn geboekt voor november 2019 in Klokgebouw (Tributeland, Coen & Sander, Lownoise & Theo, Lil Kleine, zucht...)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188987345
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 11:06 schreef Niveath het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of het festival wel gaat plaatsvinden volgend jaar. Ik kreeg een beetje het idee dat ze het moeilijk hebben, ook al ben ik zelf niet geweest. Dit is op basis van wat ik hoorde van vrienden/kennissen. Indooreditie van vorig jaar wel bezocht, en ook dat was niet vol en best raar geprogrammeerd. Wel toffe acts gezien op hun feesten dus het is zeker jammer dat de indooreditie alvast niet doorgaat.

Overigens zag je dit bericht al mijlenver aankomen, daar er alleen maar andere shows (door Paaspop events) zijn geboekt voor november 2019 in Klokgebouw (Tributeland, Coen & Sander, Lownoise & Theo, Lil Kleine, zucht...)
Ja ze zijn ook al weg bij Paaspop. Zou dat er misschien ook mee te maken hebben? Want die hadden ook duidelijk ingeleverd op hun stage dit jaar.
pi_188987415
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 11:14 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja ze zijn ook al weg bij Paaspop. Zou dat er misschien ook mee te maken hebben? Want die hadden ook duidelijk ingeleverd op hun stage dit jaar.
Ik heb geen idee, het viel eerst in ieder geval allemaal onder dezelfde vlag. Vorig jaar kondigden ze ook al heel laat de indoor aan. En het festival werd gepromoot met 100+ acts en dat werden er veel minder inc. lokale initiatieven die je in Den Bosch/Eindhoven het hele jaar door ziet. Dat is gewoon niet zo goed voor je imago lijkt me. Wellicht gewoon tijd voor iets nieuws, maar ik hoop dat je in omgeving Brabant gewoon af en toe een typische WAE-act kunt blijven zien zoals bijvoorbeeld Deadmau5 vorig jaar. Maakt me niet uit wie het regelt :P
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_188988169
quote:
Rock Am Ring

35 Jahre Rock am Ring und 25 Jahre Rock im Park - 60 Jahre Festivalgeschichte! Das schreit geradezu nach heftigen Jubiläumspartys!

Mit System Of A Down, Green Day und Volbeat konnten wir drei der populärsten modernen Rockbands exklusiv für Rock am Ring und Rock im Park bestätigen.
System Of A Down gelten als wichtigste Alternative-Metal-Formation aller Zeiten. Die raren Auftritte der US-Rockband mit armenischen Wurzeln sind Garanten für unvergessliche Live-Erlebnisse.
Green Day, die erfolgreichste Punkrock-Formation der Gegenwart, kehren nach sechs Jahren endlich mit neuem Studioalbum zurück. Die dänischen Metal-Heroen Volbeat stoßen als dritter Top-Headliner zu den Jubiläumspartys dazu!

Die erste Bandwelle hält selbstverständlich weitere „harte“ Schwergewichte parat, mit den einzigen deutschen Festivalauftritten 2020 von Ring & Park-Legenden wie Billy Talent, Broilers, Korn, Disturbed, Deftones und The Offspring.
Weitere Top-Acts und junge Helden, die für unseren Birthday-Bash bereits am Start sind: Trailerpark, Weezer, Bilderbuch, Wanda, Alan Walker, Heaven Shall Burn, Trettmann, Yungblud, Bosse, Powerwolf, Of Mice & Men, Motionless In White und August Burns Red.

Wie bereits in den Vorjahren könnt ihr euer Rock am Ring Festivalticket sowie Camping- & Parkingticket unabhängig voneinander erwerben. Bei Rock im Park bleibt es beim Kombiticket, das alles einschließt.
Die Frühanreise am Nürburgring ist für alle Camping- und Parkingticketinhaber ab Mittwoch, 3. Juni 2020, 12:00 Uhr mittags ohne Zusatzgebühr möglich.

Das limitierte Frühbucher-Kontingent ist bereits nahezu ausverkauft. Das Frühbucher Weekend Festival Ticket bei Rock am Ring kostet 149,00 Euro. Der Festpreis für eine Camping- und Parkingkarte (General Camping) beträgt am Ring 50,00 Euro.
Bei Rock im Park beträgt der Frühbucherpreis für das Kombiticket (Weekend Festival Ticket – General Camping) 199,00 Euro inkl. Camping und Parking.

Sobald das limitierte Kontingent erschöpft ist, erhöht sich der Ticketpreis in der zweiten Preisstufe für ein Weekend Festival Ticket bei Rock am Ring auf 174,00 Euro.
Bei Rock im Park sind die Kombitickets in der zweiten Preisstufe für 224,00 Euro inkl. General Camping und Parking erhältlich.

Weitere Informationen rund um Rock am Ring und Rock im Park findet ihr wie immer unter www.rock-am-ring.com und www.rock-im-park.com.


[ Bericht 1% gewijzigd door indiaantje89 op 17-09-2019 12:17:23 ]
pi_188991975
Taylor Swift gaat veel festivals doen @ikbenrond



Ideale Pinkpop headliner lijkt me?

[ Bericht 36% gewijzigd door indiaantje89 op 18-09-2019 09:43:43 ]
pi_188992225
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 16:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Taylor Swift gaat veel festivals doen @:ikbenrond
[..]

Ideale Pinkpop headliner lijkt me?
Lijkt me een inkopper inderdaad.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_189083256


  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 september 2019 @ 12:14:02 #227
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_189083542
Heerlijk inspiratieloos weer die metal boekingen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_189085355
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2019 12:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heerlijk inspiratieloos weer die metal boekingen.
Nog eentje voor je;

Iron Maiden headliner Download UK 2020, en daarnaast op Belsonic. Enige twee UK dates in 2020

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2019 15:11:01 ]
pi_189085377
Oh en Kiss en SOAD zijn de overige Download headliners


Kiss exclusief en laatste UK show evah.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2019 15:13:39 ]
pi_189085612
Staat wel 100 jaar aan festival ervaring met die 3 headliners..

Ik hoop dat Deftones lekker een zaalshowtje doet. Of misschien op een Pinkpop dagje met SOAD ofzo.
pi_189125454
pi_189147532

Extra dag Werchter Boutique met headliner Billie Eilish.
Is daar de headliner van Pinkpop naast het Ziggo Dome concert?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  vrijdag 27 september 2019 @ 20:16:19 #233
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_189149065
Klopt het dat Billie Eilish was tegen gevallen op Lowlands. Ongelooflijk dat ze nu al headliner is.
pi_189149218
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 20:16 schreef KingRadler het volgende:
Klopt het dat Billie Eilish was tegen gevallen op Lowlands. Ongelooflijk dat ze nu al headliner is.
Klopt niet.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_189157652
quote:
18s.gif Op vrijdag 27 september 2019 20:25 schreef chansadres het volgende:

[..]

Klopt niet.
Beetje overhyped we. Vond het weinig bijzonders.
pi_189159456
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:27 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Beetje overhyped we. Vond het weinig bijzonders.
Het is ook niet mijn smaak. Maar de media had er een andere mening over en de fanbase groeit met de dag. Staankaarten kosten 100 euro per stuk en zullen toch als warme broodjes over de toonbank gaan. Het is de hedendaagse alternatieve Britney Spears. Jaartje terug een docu over gezien en daar was duidelijk zichtbaar dat ze enkel het gezicht is van het merk "Billie Eilish".
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_189159659
Best zielig voor dat meisje. Die zit er over een tijdje compleet doorheen. Bovendien heeft ze met slechts 1 album ook nog helemaal niet voldoende materiaal voor een headliner positie, dus het gaat allemaal wel erg ver.
pi_189163114
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:31 schreef chansadres het volgende:

[..]

Het is ook niet mijn smaak. Maar de media had er een andere mening over en de fanbase groeit met de dag. Staankaarten kosten 100 euro per stuk en zullen toch als warme broodjes over de toonbank gaan. Het is de hedendaagse alternatieve Britney Spears. Jaartje terug een docu over gezien en daar was duidelijk zichtbaar dat ze enkel het gezicht is van het merk "Billie Eilish".
Ik las voornamelijk over het potentie dat ze heeft, maar dat 1 album om uit te putten net te beperkt was.
pi_189226406
  woensdag 2 oktober 2019 @ 19:56:25 #240
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_189231951
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2019 14:31 schreef chansadres het volgende:

[..]

Het is ook niet mijn smaak. Maar de media had er een andere mening over en de fanbase groeit met de dag. Staankaarten kosten 100 euro per stuk en zullen toch als warme broodjes over de toonbank gaan. Het is de hedendaagse alternatieve Britney Spears. Jaartje terug een docu over gezien en daar was duidelijk zichtbaar dat ze enkel het gezicht is van het merk "Billie Eilish".
Haar muziek wordt breder gedragen dan van een Britney Spears. De fanbase gaat veel verder dan alleen tieners, juist omdat haar muziek spannender is dan wat de meeste hedendaagse populaire artiesten maken.
Mede ook door de thema’s waarover ze zingt.
Of het je smaak is of niet, muzikaal gezien is het interessant om te volgen hoe haar muziek zich zal ontwikkelen in de komende jaren.
pi_189234421
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:56 schreef peaceman het volgende:

[..]

Haar muziek wordt breder gedragen dan van een Britney Spears. De fanbase gaat veel verder dan alleen tieners, juist omdat haar muziek spannender is dan wat de meeste hedendaagse populaire artiesten maken.
Mede ook door de thema’s waarover ze zingt.
Of het je smaak is of niet, muzikaal gezien is het interessant om te volgen hoe haar muziek zich zal ontwikkelen in de komende jaren.
Het is verre van spannend. Best platte producties met emo teksten er onder. Je vergeet wel even dat Hit Me Baby One More Time ging over diep huishoudelijk geweld ;). Het album van Elish was uiteindelijk best wel een tegenvaller (de meeste hits zijn van dasrvoor).

Dat breder acceptatie komt voornamelijk door napraat gedrag. En dat we muziek steeds grijzere blobs aan het worden zijn.

Zo had een Carly Rae Jepsen op BKS ook echt niet gekund toek ze het festival hadden opgericht.

[ Bericht 3% gewijzigd door indiaantje89 op 02-10-2019 21:37:40 ]
  woensdag 2 oktober 2019 @ 21:53:55 #242
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_189235327
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 21:29 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Het is verre van spannend. Best platte producties met emo teksten er onder. Je vergeet wel even dat Hit Me Baby One More Time ging over diep huishoudelijk geweld ;). Het album van Elish was uiteindelijk best wel een tegenvaller (de meeste hits zijn van dasrvoor).

Dat breder acceptatie komt voornamelijk door napraat gedrag. En dat we muziek steeds grijzere blobs aan het worden zijn.
Ik heb zelf oren en ik vind sommige nummers wel leuk en/of spannend. Dat men dat ook vindt, interesseert me niets hoor. ik vond haar op lowlands wel goed, ondanks dat niet alle nummers even sterk zijn.
Zoals ik al eerder zei: ben erg benieuwd hoe ze zich zal ontwikkelen.
pi_189236719
Prima dat je het leuk vind. Maar altetnatief is het totaal niet ;).

Ik vond enkele nummers ook echt tof in het begin. Had ik ook destijds in het Lowlands topic laten weten. Maar het optreden en haar album vond ik verre van bijzonder. En al die hoge recensies vond ik nog al sprong oo de hype train (waar onze muziek journalisten steeds vaker last van hebben).

Het draagvlak kan ook te breed worden. Een Carly Rae Jepsen op BKS blijft daar het voorbeeld van. Iets mis mee dat je haar muziek leuk vind, maar om dit te plaatsen op een festival als BKS was echt karig, en zelfs een beetje tegen het eigen ideaal van het festival in.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:57:18 #244
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_189237233
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Prima dat je het leuk vind. Maar altetnatief is het totaal niet ;).

Ik vond enkele nummers ook echt tof in het begin. Had ik ook destijds in het Lowlands topic laten weten. Maar het optreden en haar album vond ik verre van bijzonder. En al die hoge recensies vond ik nog al sprong oo de hype train (waar onze muziek journalisten steeds vaker last van hebben).

Het draagvlak kan ook te breed worden. Een Carly Rae Jepsen op BKS blijft daar het voorbeeld van. Iets mis mee dat je haar muziek leuk vind, maar om dit te plaatsen op een festival als BKS was echt karig, en zelfs een beetje tegen het eigen ideaal van het festival in.
Tja het woord alternatief is al voer voor discussie denk ik.
Dat het anders is (en in mijn oren spannender) dan een Britney of swift of Aguilera, ja wat mij betreft zeker weten.
Misschien heb je gelijk dat het optreden op LL niet bijzonder was, maar dat is niet perse een voorwaarde om toch goed te zijn.
pi_189242174
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:57 schreef peaceman het volgende:

[..]

Tja het woord alternatief is al voer voor discussie denk ik.
Dat het anders is (en in mijn oren spannender) dan een Britney of swift of Aguilera, ja wat mij betreft zeker weten.
Misschien heb je gelijk dat het optreden op LL niet bijzonder was, maar dat is niet perse een voorwaarde om toch goed te zijn.
Overigens waar ik me enorm aan stoor. Billie Eilish doet een "duurzame tour".

Je moet zelfs je eigen flesje water meenemen :') :') :') :') . Maar tussen de regels door wel even zulke bedragen vragen aan je (meestal) minderjarige fans.

pi_189242436










pi_189242656
  donderdag 3 oktober 2019 @ 12:36:31 #248
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_189243889
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:49 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Overigens waar ik me enorm aan stoor. Billie Eilish doet een "duurzame tour".

Je moet zelfs je eigen flesje water meenemen :') :') :') :') . Maar tussen de regels door wel even zulke bedragen vragen aan je (meestal) minderjarige fans.

[ afbeelding ]
Tja daar heb je op zich gelijk in, maar staat los van haar muziek natuurlijk.
En er zijn vele grote artiesten toe te voegen in zo’n rijtje van dure kaarten en zogenaamd heel begaan zijn met de mensheid.
pi_189244952
Snowbombing twitterde op donderdag 03-10-2019 om 12:55:19 FIRST ACTS ANNOUNCED and IT’S A BIG ONE!🎉Book your tickets here 👇👇👇https://t.co/zwPBX1fYUe#SB2020 https://t.co/bsKrLr31xL reageer retweet
Foals - Liam Gallagher - The Streets - Kurupt FM - Big Narstie - Chase & Status - Rudimental - Gorgon City - Holy Goof - Mall Grab - Maribou State - My Nu Leng - Sub Focus - Wilkinson.

Niet verkeerd in combi met een sneeuwvakantie ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 03-10-2019 14:10:27 ]
  donderdag 3 oktober 2019 @ 16:37:27 #250
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_189247832
dus Billie Eilish is is gemaakt door een Linkse groepering
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')