Jessie heeft al een shirtje van Tiger.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:23 schreef BloesBloes het volgende:
Ja hoor Jessie, zelfsTiger Woods komt waarschijnlijk graag naar jouw Golf toernooi. Mafkees!
en streamers hem leuk vindenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat idiote in zichzelf gelul.
In de hoop dat Talpa het dan allemaal voor hem regelt zeker.
En Lotus weer op haar buikje.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef BarryOSeven het volgende:
Jessie wil een paar ruggen neerleggen voor zijn golfbaan.
Midgetgolf toch.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als of echte golfers daar komen golfen
Ja.quote:
mss midgets?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als of echte golfers daar komen golfen
owquote:
Even denken..... Merel, Christel, Hiske. kom je al een eind.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef BarryOSeven het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Even denken..... Merel, Christel, Hiske. kom je al een eind.
Veel te klein daar. Midgetgolf kan dan weer wél en sluit beter aan bij de bewoners.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef BarryOSeven het volgende:
Tuurlijk, een golfbaan kijken wie de meeste camera's kan vernielen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat idiote in zichzelf gelul.
In de hoop dat Talpa het dan allemaal voor hem regelt zeker.
Maar ook niet over hele terrein. Het is ook weer niet zo groot want ze zitten ook nog met de plek waar de markt gehouden moet worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Veel te klein daar. Midgetgolf kan dan weer wél en sluit beter aan bij de bewoners.
Jens is niet een midgetquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Veel te klein daar. Midgetgolf kan dan weer wél en sluit beter aan bij de bewoners.
of Frutsel als een holequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Tuurlijk, een golfbaan kijken wie de meeste camera's kan vernielen.
Hole in one.quote:
Dat is haast niet te doen daar. De bal sla je zo in de bomen...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dit ging over golf, met verschillende afslagplekken.
Een échte golfbaan is wel wat groter dan dat hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dit ging over golf, met verschillende afslagplekken.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Adriaan weer een motivatie spuit gekregen om er niet de brui aan te geven.
Wat dacht je van de camera's alleen al?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is haast niet te doen daar. De bal sla je zo in de bomen...
Vrij hoge hekken daar.Een afslagplek zou wel mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is haast niet te doen daar. De bal sla je zo in de bomen...
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vrij hoge hekken daar.Een afslagplek zou wel mogelijk zijn.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat is het nou ik ben de draad kwijt midget of golf?
Hij wordt wel weer verwend.quote:
Midgetgolf kan daar alleen maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ja tuurlijk ...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vrij hoge hekken daar.Een afslagplek zou wel mogelijk zijn.
Talpa hecht blijkbaar veel waarde aan Adje en zijn eetstoornis.quote:
Ik heb ook beeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie dr al zitten met haar gat omhoog
Of met die telescoop-kaak op 'n boomstronk, kaak iets naar beneden anders rolt dat balletjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zal wel midget golf zijn. Daar is Jessie al een week ofzo over bezig, zoekt ook plaatjes op de computer over midgetgolf.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dat mag allemaal niet met het oog op de camera's.quote:
En dan weten ze nog niet eens dat Franny 10x weigerde vannacht maar TimTim zijn koekelorus er alsnog doodleuk inpropte.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:35 schreef Koos1958 het volgende:
Lotus en Shelley zeggen dat het echt niet kon hoe tim over de familie van Franny sprak
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of met die telescoop-kaak op 'n boomstronk, kaak iets naar beneden anders rolt dat balletje
niet te gemakkelijk in de hole
Wat is jouw handicap?quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dan weten ze nog niet eens dat Franny 10x weigerde vannacht maar TimTim zijn koekelorus er alsnog doodleuk inpropte.
mailen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:37 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen, wat een drama weer.
moet ik nu juichen of huilen om de mensen die mailen over het gedrag van tim naar franny.
ik weet het eigenlijk niet.
aan de ene kant denk ik jullie verneuken het programma.
aan de andere kant[ik heb het niet zelf gezien] moet ze verplicht sex hebben
Dat was gisteren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:37 schreef renevanlaaren het volgende:
moet ik nu juichen of huilen om de mensen die mailen over het gedrag van tim naar franny.
'Weet ik' ook....pfffquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Tranny: Vannacht was ook fijn.
Tim: Weet ik.
Verkrachting/aanrandingsverhaal kan ook weer naar het land der fabelen.
Bij midgetgolf rol je de bal alleen maar. Je slaat deze niet de lucht in zoals met gewone golf.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat mag allemaal niet met het oog op de camera's.![]()
Dat was in 1 ook, vandaar die achterlijke simulator, die Jessie en Boyd hadden geregeld.
ja, ze kickt eropquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de bedoeling.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bij midgetgolf rol je de bal alleen maar. Je slaat deze niet de lucht in zoals met gewone golf.
Dan pak je een club 14 en harder slaan.quote:
Was te gek voor woorden dus als mensen daar over willen klagen is dat hun goede recht. Wij klaagden hier in de COS.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:37 schreef renevanlaaren het volgende:
Er at hier (en ook op de krant) toch echt volk dat beweerde dat ze verkracht/ aangerand/ seksueel geïntimideerd werd.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
belachelijk om te mailen ...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was te gek voor woorden dus als mensen daar over willen klagen is dat hun goede recht. Wij klaagden hier in de COS.
zeker welquote:
Ik heb alleen woordelijk verslag gedaan van de conversatie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er at hier (en ook op de krant) toch echt volk dat beweerde dat ze verkracht/ aangerand/ seksueel geïntimideerd werd.
En als toppunt werd ik nog gequote vanmorgen alsof ik dat geschreven zou hebben.
10x nee zeggen lijkt mij niet geheel vrijwillig maar we kennen Franny nu wel een beetje. Die geeft die klootzak nu gewoon complimentjes. Voor mij blijft het abnormaal om op deze manier seks te hebben met elkaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:38 schreef BloesBloes het volgende:
Vannacht was ook fijn zegt Franny tegen Tim. Nou wat zitten ze hier dan allemaal te lullen op Fok, ik heb een stukje terug gescand en ik lees alleen maar over aanranding en gedwongen sex.
uiteindelijk gaat het gedrag van Tim zich wreken, Frutsel voelt zich nu nog gewild, maar dat wordt andersquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er at hier (en ook op de krant) toch echt volk dat beweerde dat ze verkracht/ aangerand/ seksueel geïntimideerd werd.
En als toppunt werd ik nog gequote vanmorgen alsof ik dat geschreven zou hebben.
franny is meisje die zegt nee maar wil t zo graagquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
10x nee zeggen lijkt mij niet geheel vrijwillig maar we kennen Franny nu wel een beetje. Die geeft die klootzak nu gewoon complimentjes. Voor mij blijft het abnormaal om op deze manier seks te hebben met elkaar.
Als zij het lekker vindt en hij vindt het lekker dan gaan ze hun goddelijke gang maar, heeft toch niemand last van. En er naar gluren is je eigen keuze natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
10x nee zeggen lijkt mij niet geheel vrijwillig maar we kennen Franny nu wel een beetje. Die geeft die klootzak nu gewoon complimentjes. Voor mij blijft het abnormaal om op deze manier seks te hebben met elkaar.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
dat kan je niet zeggen! en weet je ook nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
franny is meisje die zegt nee maar wil t zo graag
Dat ze dat achteraf nu roept doet niks af aan t feit dat ze vooraf niet wilde en paar keer nee zei en dat het morgennacht ok was....maar dat Tim gewoon zegt dat "hij moet lozen" en hem er gewoon in stopt. T wordt allemaal wat overdreven dat ben ik wel met je eens maar ze moet gewoon sex hebben als hij wil(andere keer was hij ook helemaal over de zeik en kon ze een kutdag krijgen...als die anderen er toen niet naast lagen had hij er hem waarschijnlijk ook gewoon ingestopt)quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Dat snap ik, maar of dat gaat lukken?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]Je kunt dan ook geen camera's etc. raken, zó bedoelde ik dat.
Nou ze vond het dus geweldig vannacht dus datquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat kan je niet zeggen! en weet je ook niet
ik heb er eigenlijk wel last vanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als zij het lekker vindt en hij vindt het lekker dan gaan ze hun goddelijke gang maar, heeft toch niemand last van. En er naar gluren is je eigen keuze natuurlijk.
Die is in staat om haar eigen moeder nog te verkopen als het haar uitkomt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:44 schreef Bramenstruik het volgende:
dat domme gezwets van het clownsvisje, stemt iedereen eruit die haar we een goed hart toedragen
Je bedoeld mij, dat was niet de bedoeling, ik was het juist met je eens dat het overdreven was allemaalquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook niet doen hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
belachelijk om te mailen ...
Als ze niet wil confronteert ze hem toch gewoon even, wie doet haar wat daar? (niet mijn woorden)quote:
Oke, Dot, miscommunicatie dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bedoeld mij, dat was niet de bedoeling, ik was het juist met je eens dat het overdreven was allemaal
Truusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu zeiken over Chris.
Sjellie heeft het maar over mensen die je willen 'pakken'.
Nou Truus, ik weet wel iemand die jou zou willen pakken.
Daar was ik er een van dat ik het aanranding vond. Ze zei heel vaak nee ik wil het niet daar en hoe tim toen ging doen was gewoon doordrammen en eisen dat er wel geneukt werdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dot en Braam deden vandaag de nuance.quote:
Oeps beelddenker hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of met die telescoop-kaak op 'n boomstronk, kaak iets naar beneden anders rolt dat balletje
niet te gemakkelijk in de hole
Dus dat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
uiteindelijk gaat het gedrag van Tim zich wreken, Frutsel voelt zich nu nog gewild, maar dat wordt anders
Je kan je benen ook gesloten hebben, zo te zien waren ze wagenwijd openquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk wel last van
Hoe kan dát nou?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:44 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel en Gerrit proberen de stemmen te voorspellen. Volgens hen krijgt Jessie er nog meer dan Tim.
Dan moet je er niet naar kijken dat staat er toch. Lees eens!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk wel last van
O echt, dat zou toch mooi zijn, nog meer van zijn troon gevallen dan hij had verwachtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:44 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel en Gerrit proberen de stemmen te voorspellen. Volgens hen krijgt Jessie er nog meer dan Tim.
Ik twijfel nog steeds.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
franny is meisje die zegt nee maar wil t zo graag
pfff lekkere dooddoener weer, wat wil je nu zeggen eigenlijk???quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, toch?
Als ze beide happy zijn met hun manier van met elkaar omgaan, maakt het niks uit wat een ander daarvan vind. Ik had die kloot ook mijn bed uit getrapt maar ik ben franny niet.
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, toch?
Als ze beide happy zijn met hun manier van met elkaar omgaan, maakt het niks uit wat een ander daarvan vind. Ik had die kloot ook mijn bed uit getrapt maar ik ben franny niet.
Dus wegkijken wanneer je iets niet bevalt? Dat doen jullie ook wanneer iemand in elkaar wordt geslagen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dan moet je er niet naar kijken dat staat er toch. Lees eens!
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dot en Braam deden vandaag de nuance.
Beetje vriendelijker kan ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Das waar maar ik vind het niet kunnen omdat het TimTim betreft en daar zie ik niks liefdevols in. En doorrrrrrrrrrrrr.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als zij het lekker vindt en hij vindt het lekker dan gaan ze hun goddelijke gang maar, heeft toch niemand last van. En er naar gluren is je eigen keuze natuurlijk.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
ik probeer eromheen te streamen, en soms is het interessant, maar meestal walg ikquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat is een idiote vergelijking natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Dus wegkijken wanneer je iets niet bevalt? Dat doen jullie ook wanneer iemand in elkaar wordt geslagen?
Ik vond die van jou wel heel lief.quote:
Dat kan ik me wel weer voorstellen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
ik probeer eromheen te streamen, en soms is het interessant, maar meestal walg ik
nou en ze zei net dat ze het geweldig vindquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar was ik er een van dat ik het aanranding vond. Ze zei heel vaak nee ik wil het niet daar en hoe tim toen ging doen was gewoon doordrammen en eisen dat er wel geneukt werd
Je hoeft niet te kijken.dat post je toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is een idiote vergelijking natuurlijk.
Ja, met die peuters daar heb je geen zekerheid.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar of dat gaat lukken?
Ik kan soms wel lief zijn hoor, maar wil het niet altijd laten zien, dan krijg je zo naam hequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vond die van jou wel heel lief.
Maar dit gaat niet over iemand die in elkaar geramd wordt. In de verste verte niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken.dat post je toch?
wat een vergelijking ffquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Dus wegkijken wanneer je iets niet bevalt? Dat doen jullie ook wanneer iemand in elkaar wordt geslagen?
Nee, helaas niet ook niet waarom Adje zo boos op hem isquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:53 schreef BarryOSeven het volgende:
Weten we al wat Jessie Donny bij Mylène geflikt heeft waardoor ze zo pissig en geschrokken is?
en aangerand ook niet!!!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maar dit gaat niet over iemand die in elkaar geramd wordt. In de verste verte niet.
Adje? Sinds wanneer is hij boos dan? Want gisterenavond hadden ze nog een normaal gesprek over Donny.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helaas niet ook niet waarom Adje zo boos op hem is
Adje ook al boos op hem?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helaas niet ook niet waarom Adje zo boos op hem is
Sorry?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is oorlog in Syrië,maar je hoeft niet te kijken.
ik snap het wel, en mss is het nog niet zover, maar niks mis met er op lettenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat een vergelijking ff
Ik draaf een beetje door.quote:
Je verdraait de boel, die situaties zijn niet vergelijkbaar. Franny zei net tegen Tim dat het fijn was vannacht, m.a.w. wederzijds goedkeuren en wat ik daar in zo'n geval van vind is niet interessant. En als ik er aanstoot aan neem dan moet ik maar niet kijken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan je dat hier niet uitleggen maar heeft met 'overmeesteren' te maken en spierkracht. Angst verlamd je etc. Maar lamaar, het was gewoon MIJN mening en als dat anders wordt uitgelegd dan wordt het een hele discussie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als ze niet wil confronteert ze hem toch gewoon even, wie doet haar wat daar? (niet mijn woorden)
Adje al sinds de bewuste avond.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Adje? Sinds wanneer is hij boos dan? Want gisterenavond hadden ze nog een normaal gesprek over Donny.
Dank u . en maak je niet druk om rls ... ze is er zelf bij regie kijkt mee familiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik draaf een beetje door.
mooie Ui trouwens.
Ze kunnen ook op Franny stemmen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:47 schreef Dotteke het volgende:
Merel ook als de dood dat Tim blijft
Merel en Jessie en, Ger His en Chris
O wat hoop ik dat Tim blijft
de rede waarom mensen er aanstoot aan nemen, is dat ze iets zien wat niet OK isquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je verdraait de boel, die situaties zijn niet vergelijkbaar. Franny zei net tegen Tim dat het fijn was vannacht, m.a.w. wederzijds goedkeuren en wat ik daar in zo'n geval van vind is niet interessant. En als ik er aanstoot aan neem dan moet ik maar niet kijken.
Vanavond of maandag in de uitzending anders horen we het vast nog wel een keer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:53 schreef BarryOSeven het volgende:
Weten we al wat Jessie Donny bij Mylène geflikt heeft waardoor ze zo pissig en geschrokken is?
Ze vind het zelf wel okequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de rede waarom mensen er aanstoot aan nemen, is dat ze iets zien wat niet OK is
Ja, heul boos, hij wilde zelfs gisteren geen koffie van Jessie.quote:
dat kind heeft niets te wilen LOLquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze vind het zelf wel oke
Dat zou een streek van Bas kunnen zijn,we zetten tactisch Franny op de bank.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook op Franny stemmen natuurlijk.
Oh thanks!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adje al sinds de bewuste avond.
Hij praat wel gewoon met Jessie, maar hij is zijn maatje niet meer.
Hij heeft Jessie ook door
Niet tegen Jessie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh thanks!Dat is nieuw voor mij. Heeft Adje dat ook uitgesproken richting Jessie of tegen iemand anders?
Als het na die bewuste avond is heeft het niks met Jessie door hebben te maken maar met zijn gedrag van die avond door t overmatige alcoholmisbruik. Ik merk er overigens niks van maar dat sluit het niet uitquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adje al sinds de bewuste avond.
Hij praat wel gewoon met Jessie, maar hij is zijn maatje niet meer.
Hij heeft Jessie ook door
gister heeft adje wel gesproken met jessie eroverquote:
Ze kan het niet tegengaan, Maar ze kan wel duidelijk maken dat ze er pissed over zou zijn, dus als ze dan mag blijven, dan zul je het wetenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:57 schreef Koos1958 het volgende:
Shelley dat christel erik kan brainwashen om op Shelley te gaan. Die meid is echt altijd zo gek aan het denken met de stemmingen. Lotus zegt maakt mij niet uit als ik op de bank kom maar ohwee als ik dan mag blijven dan maak ik je leven 2 maanden zuur. In een zin twee totaal verschillende dingen zeggen wat lotus deed.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet wat Adje heeft gezegd. Hij heeft even tijd nodig om het voor zichzelf te verwerken en dat dat wel goed komt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:58 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh thanks!Dat is nieuw voor mij. Heeft Adje dat ook uitgesproken richting Jessie of tegen iemand anders?
Adriaan heeft gisteren gesprek er over gehad met Jessiequote:
van mij mag het, dat verhaal ook, ze had een vriend, en werd ongewenst binnengetreden, daarom maakt hij het uit, lijkt mij dat je niets in iemand anders zn bed hebt te zoekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zou een streek van Bas kunnen zijn,we zetten tactisch Franny op de bank.
Sorry zwaar overdreven kind vond het zelf prettigquote:
En zo zegt hij dat hij eigenlijk helemaal geen zin heeft om Jessie wakker te makenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is niet wat Adje heeft gezegd. Hij heeft even tijd nodig om het voor zichzelf te verwerken en dat dat wel goed komt.
Hij zou deze morgen ook Jessie weer wakker maken
Je hoeft het me niet uit te leggen, dit antwoord was aan Koos, die er wijselijk maar niet op reageertquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik kan je dat hier niet uitleggen maar heeft met 'overmeesteren' te maken en spierkracht. Angst verlamd je etc. Maar lamaar, het was gewoon MIJN mening en als dat anders wordt uitgelegd dan wordt het een hele discussie.
Maken jullie nou ruzie?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken.dat post je toch?
Er zit natuurlijk een groot verschil tussen iemand dwingen en net zo lang door miepen tot je je zin krijgt. Beiden is natuurlijk totaal niet netjes en best fout maar het ene is mijlen erger dan het andere.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat kind heeft niets te wilen LOL
Ze doen toch hun uiterste best om Tim van die hectare af te schoppen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:02 schreef BarryOSeven het volgende:
Het is wat dat betreft ook net een sekte. De groep probeert iedereen in die ellendige hectare te houden.
ach a3 is een zielig mannetje die alles teveel uitvergroot.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo zegt hij dat hij eigenlijk helemaal geen zin heeft om Jessie wakker te maken
Vanmorgen heeft hij nog gezegd tegen Hiske dat hij zijn maatje kwijt is, want zo kan hij hem niet meer zo zit
Dat dus.. vergeten we even niet dat het hem levenslang kan schadenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een groot verschil tussen iemand dwingen en net zo lang door miepen tot je je zin krijgt. Beiden is natuurlijk totaal niet netjes en best fout maar het ene is mijlen erger dan het andere.
Er is niemand gedwongen. Het is een dikke kloot af en toe, natuurlijk, maar er is een verschil tussen een kloot zijn en een verkrachter.
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:57 schreef Koos1958 het volgende:
Shelley dat christel erik kan brainwashen om op Shelley te gaan. Die meid is echt altijd zo gek aan het denken met de stemmingen. Lotus zegt maakt mij niet uit als ik op de bank kom maar ohwee als ik dan mag blijven dan maak ik je leven 2 maanden zuur. In een zin twee totaal verschillende dingen zeggen wat lotus deed.
absoluut eens, maar dat is maar een aspect ervanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een groot verschil tussen iemand dwingen en net zo lang door miepen tot je je zin krijgt. Beiden is natuurlijk totaal niet netjes en best fout maar het ene is mijlen erger dan het andere.
Er is niemand gedwongen. Het is een dikke kloot af en toe, natuurlijk, maar er is een verschil tussen een kloot zijn en een verkrachter.
Echt hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:02 schreef krabje het volgende:
ik snap die erik echt niet hoor,ga naar huis man en hou op met zeuren
zo kan je alles weg pratenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:03 schreef krabje het volgende:
[..]
ach a3 is een zielig mannetje die alles teveel uitvergroot.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de rede waarom mensen er aanstoot aan nemen, is dat ze iets zien wat niet OK is
ja tuurlijk,dat gebeurt toch al wekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo kan je alles weg praten
Haha ja dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze doen toch hun uiterste best om Tim van die hectare af te schoppen.
Ze had wel 10x gezegd en gesmeekt het niet te willen en ineens had hij hem er al in hangen. Dat is aanranding of erger. En dat ze nu zegt dat het fijn was maakt het inderdaad niet makkelijk begrip voor haar te blijven houden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je verdraait de boel, die situaties zijn niet vergelijkbaar. Franny zei net tegen Tim dat het fijn was vannacht, m.a.w. wederzijds goedkeuren en wat ik daar in zo'n geval van vind is niet interessant. En als ik er aanstoot aan neem dan moet ik maar niet kijken.
Precies dit!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Rustaghhh vriendquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik merk dat de meesten hier het gisteren niet hebben gehoord of gezien.Het feit is dat Franny meerdere malen nee aan gaf.Als dat haar manier is om hard to get te spelen met Tim zal ik er nooit weer iets over posten.Lekker laten gaan dat volk.
Nou het is niet dat ze op een gegeven moment zei "ok is goed doe maar dan", hij deed het gewoon dus het zit er tussen in imoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:02 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En de PanterPalace ook al niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:05 schreef mootie het volgende:
Erik gaat ook het atelier niet meer afmaken.
Die heeft op Utopia stream verteld wat haar seksuele voorkeuren zijn. Wat wil je nou?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:59 schreef BloesBloes het volgende:
-knip-
Wyatt heeft hier niks mee te maken.
Vreemd,in het begin kon A3 er nog wel om lachenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heul boos, hij wilde zelfs gisteren geen koffie van Jessie.
In de buitenwereld zou hij hem zeker 2 weken genegeerd hebben.
Hij zegt dat Jessie ook altijd commentaar heeft op andere. En er is die bewuste avond iets gebeurd waardoor hij Jessie met andere ogen is gaan zien
iets meer genuanceerd, klopt, Frutsle vraagt zich heel erg af hoe ze erop staat jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:06 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ze had wel 10x gezegd en gesmeekt het niet te willen en ineens had hij hem er al in hangen. Dat is aanranding of erger. En dat ze nu zegt dat het fijn was maakt het inderdaad niet makkelijk begrip voor haar te blijven houden.
Maar ik denk dat ze niet wil of kan begrijpen wat hij met haar geflikt heeft. Ze wil natuurlijk ook niet bekend staan als dat domme wicht dat bij hem is gaan liggen en zich liet aanranden. Te triest.
is ze lesbisch of homo ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die heeft op Utopia stream verteld wat haar seksuele voorkeuren zijn. Wat wil je nou?
dat dus zogenaamd sociaal naar iedereen maar erg gerafineertquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Eigen belang van Chris dat ze Eric aan het werk wil hebben
Ben ik ook wel.Ik stap uit deze discussie.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Erik zegt tegen adje je zou een moutain bike moeten hebben![]()
![]()
Franny is niet vies van piemelpap, dus denk dat het allemaal best meevaltquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik merk dat de meesten hier het gisteren niet hebben gehoord of gezien.Het feit is dat Franny meerdere malen nee aan gaf.Als dat haar manier is om hard to get te spelen met Tim zal ik er nooit weer iets over posten.Lekker laten gaan dat volk.
dit is wat franny wil laten zien ben zielig en depressief en ween ween maar ondertussenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Franny is niet vies van piemelpap, dus denk dat het allemaal best meevalt
ALs ik lees dat ze gezegd zou hebben dat het fijn was vannacht dan zal het wel fijn zijn
met dr housewarming, leeg huis, helemaal noppes nada, moesten de gasten schilderen, gkado geven, dat is voor haar een housewarmingsparty, inhalig krengquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat dus zogenaamd sociaal naar iedereen maar erg gerafineert
hij is door mensen op het verkeerde been gezetquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:09 schreef freaky40 het volgende:
![]()
![]()
Tim denkt dat Jessie een grotere kans maakt om op de bank te komen....wat een kneus!
Door Jens zeker?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:10 schreef krabje het volgende:
[..]
hij is door mensen op het verkeerde been gezet
Adje was de dag na de bewuste avond al van slagquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:07 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Vreemd,in het begin kon A3 er nog wel om lachen
Ik vind dat die discussie onderhand wel naar de SC kan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel.Ik stap uit deze discussie.
Brandon nu met Tim over de stemmen man.
nee hij denkt dat meerdere op jessie gaan stemmen maar die gaan op anderen stemmen,maar jessie op de bank is ook oke,als hij zou gaan is het ook oke,maar liever tim.quote:
Omdat ze het zo druk hebben met die verrotte stemmingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:00 schreef schizolientje het volgende:
ik zou wel willen dat ze niet meer over de stemmingen mogen praten, het gaat echt nergens anders meer over. En er wordt ook geen moer meer gedaan al een week zowat
waarom is toch echt voor hier hoor... ook al ben je het niet eens met ietsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind dat die discussie onderhand wel naar de SC kan.
Nee, dat is gisteravond gebeurd, niet de bedoeling dat daar de hele dag over wordt gepraat in de Cos.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waarom is toch echt voor hier hoor... ook al ben je het niet eens met iets
Niks te maken met mee eens zijn of niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waarom is toch echt voor hier hoor... ook al ben je het niet eens met iets
Omdat Christel wil dat haar atelier afgemaakt wordt, stiekemerd.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:00 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap dat doorgedram van Chris niet, luister toch naar die man en ga net zitten pushen dat hij moet blijven. Ga hem niet zeggen dat de jongens die ook niet leuk zullen vinden. Hoe weet zei nu hoe zijn kinderen denken
Erik maak liever plaats voor iemand die wil
Dat is aan een ieder zelf ten eerste was niet iedereen er gister en vanmorgen bij..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat is gisteravond gebeurd, niet de bedoeling dat daar de hele dag over wordt gepraat in de Cos.
Dat is niet waar. Merel met name is de laatste tijd met veel dingen bezig. als 1 van de weinige.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit is echt iemand die niet werkt maar ermee weg komt bonden daar is hij goed in. merel en gerrit passen bij elkaar. beide doen weinig
Dus het is toch ontopic . franny had t er net nog over laat iedereen zijn eigen mening gevenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niks te maken met mee eens zijn of niet.
Het gaat al vanaf vannacht over vrijwel niks anders in de CoS
Merel werkt de laatste tijd best wel hard.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gerrit is echt iemand die niet werkt maar ermee weg komt bonden daar is hij goed in. merel en gerrit passen bij elkaar. beide doen weinig
Er ligt bouwmateriaal genoeg op het terrein, maar ze beginnen met iets en dan blijft het na een tijdje weer liggen..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Omdat Christel wil dat haar atelier afgemaakt wordt, stiekemerd.
Vreemd verhaal ook, vooral hoe ze het verwoordde.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
van mij mag het, dat verhaal ook, ze had een vriend, en werd ongewenst binnengetreden, daarom maakt hij het uit, lijkt mij dat je niets in iemand anders zn bed hebt te zoeken
ja werkt echt kei hard.... zweet over haar voorhoofd, oh nee met de pcquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Merel met name is de laatste tijd met veel dingen bezig. als 1 van de weinige.
Hele dagen bezig met dingen plotteren en bestellingen verzendenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja werkt echt kei hard.... zweet over haar voorhoofd, oh nee met de pc
Die zegt nog even tegen Tim dat Jens wel op hem kan stemmen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:15 schreef Bramenstruik het volgende:
gekke brandon met zn gebrabbel, tis net zn moeder, met dr kleutergebrabbel
O sorry.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je hoeft het me niet uit te leggen, dit antwoord was aan Koos, die er wijselijk maar niet op reageert
was dat maar zo stonden haar pakken weer onlinequote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hele dagen bezig met dingen plotteren en bestellingen verzenden
het is stopgezet, wegens teveel demandquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hele dagen bezig met dingen plotteren en bestellingen verzenden
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:11 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind dat die discussie onderhand wel naar de SC kan.
Nee, zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is aan een ieder zelf ten eerste was niet iedereen er gister en vanmorgen bij..
Ik ben ook eens.quote:
Nou en. Mensen die op kantoor werken, werken ook niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja werkt echt kei hard.... zweet over haar voorhoofd, oh nee met de pc
ze heeft als een gek dingen besteld, is er ook al bekend wat er naar het goede doel gaat?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was dat maar zo stonden haar pakken weer online
Had niet anders verwachtquote:
Klopt. Omdat niemand haar helpt. Op heel af en toe na.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het is stopgezet, wegens teveel demand
Die zijn nu dus even offline zodat ze haar achterstand kan bijwerken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was dat maar zo stonden haar pakken weer online
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik denk nu ook van: als je het zó speelt dame, dan veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
achter stand ja zie haar meer achter de pc zitten buiten zitten bank liggen zitten als achterstand weg werken en dat is hoe ik het ziequote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zijn nu dus even online zodat ze haar achterstand kan bijwerken.
ben bijna bang dat IK stemmen van haar krijg, onberekenbaar krengquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:20 schreef Koos1958 het volgende:
Die shelley raakt echt paranoide elke keer met de stemmingen.
tim is continu voorgelogen hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:21 schreef mootie het volgende:
Tim en Brandon hebben dus heel andere info over wie op wie stemt.
Dus Tim krijgt het druk vandaag, om dat allemaal te gaan checkenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:21 schreef mootie het volgende:
Tim en Brandon hebben dus heel andere info over wie op wie stemt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:22 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dus Tim krijgt het druk vandaag, omdat allemaal te gaan checken
Dan is ze dus niet echt hard aan het werk, maar waarschijnlijk erop gewezen dat ze een enorme achterstand had met verzenden en dat ze dat dus bij moet werken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zijn nu dus even offline zodat ze haar achterstand kan bijwerken.
Ik vind het aanranding maar iedereen mag er het zijne van denken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:06 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ze had wel 10x gezegd en gesmeekt het niet te willen en ineens had hij hem er al in hangen. Dat is aanranding of erger. En dat ze nu zegt dat het fijn was maakt het inderdaad niet makkelijk begrip voor haar te blijven houden.
Maar ik denk dat ze niet wil of kan begrijpen wat hij met haar geflikt heeft. Ze wil natuurlijk ook niet bekend staan als dat domme wicht dat bij hem is gaan liggen en zich liet aanranden. Te triest. (Misschien tot later)
ik vind het reuze mee vallenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind het aanranding maar iedereen mag er het zijne van denken.
Ja bij Jessie op de bootquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:15 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Merel werkt de laatste tijd best wel hard.
quote:
Nee, zo hoeft het helemaal niet te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan is ze dus niet echt hard aan het werk, maar waarschijnlijk erop gewezen dat ze een enorme achterstand had met verzenden en dat ze dat dus bij moet werken.
Opvallend genoeg zijn ze haast allemaal ineens bezig met achterstallige dingen, verven, rooster volgen wat betreft afwassen, koken enz.
het gaat niet perse om die actie, er zijn meerdere dingen, in die zin begrijp ik jequote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind het aanranding maar iedereen mag er het zijne van denken.
Die Brandon begint de laatste weken iets teveel in zichzelf te geloven, tot het irritante toe!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:19 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is die brandon toch gigantisch dom zeg met zijn gelul bij tim.
Merel wacht op haar bestellingen qua kleding,ze heeft meer dan 80 bestellingen openstaan.Maar geen kleding.Dus wat kan je dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan is ze dus niet echt hard aan het werk, maar waarschijnlijk erop gewezen dat ze een enorme achterstand had met verzenden en dat ze dat dus bij moet werken.
Opvallend genoeg zijn ze haast allemaal ineens bezig met achterstallige dingen, verven, rooster volgen wat betreft afwassen, koken enz.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die Brandon begint de laatste weken iets teveel in zichzelf te geloven, tot het irritante toe!
zn fandag komt eraan, 30 kleutersquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die Brandon begint de laatste weken iets teveel in zichzelf te geloven, tot het irritante toe!
Dat is dus ook het probleem.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, zo hoeft het helemaal niet te zijn.
Het kan evengoed zo zijn dat er te veel aanvraag was waardoor het niet bij te benen was.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, zo hoeft het helemaal niet te zijn.
Het kan evengoed zo zijn dat er te veel aanvraag was waardoor het niet bij te benen was.
En vannacht niet en toch gebeurde het. De mensen die het meegemaakt hebben reageren anders dan diegenen die het niet gezien hebben. Laten we het daar maar bijhouden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze vind het zelf wel oke
En dat doet ze dan zeker tegelijkertijd met het vloggen voor een reisbureau tijdens Expeditie Robinsonquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:25 schreef Hagenesie het volgende:
Shelley wil buiten gaan vloggen en een YouTube kanaal voor haar lippenstift lijn. Lingerie wil ze nog binnen gaan regelen.
ze loopt hem weer met hand en tand te verdedigen nu, tegenover Sjellie, dom wijfquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En vannacht niet en toch gebeurde het. De mensen die het meegemaakt hebben reageren anders dan diegenen die het niet gezien hebben. Laten we het daar maar bijhouden.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:27 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dat doet ze dan zeker tegelijkertijd met het vloggen voor een reisbureau tijdens Expeditie Robinson
30 maar? Ik zou het cancelen...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
zn fandag komt eraan, 30 kleuters
iedereen baseert mening op wat ze mee hebben gemaakt in leven.. je rugtas is wie je bent en hoe je reageerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze loopt hem weer met hand en tand te verdedigen nu, egenover Sjellie, dom wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |