En toch ging ze vannacht in de iglo weer overstag.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:22 schreef PTLe het volgende:
Ik snap nu het gaat hier een beetje om..........Frenny komt er langzaam aan achter alleen maar het huishoertje te zijn van Timo
OMG wat een domme muts is het ook .quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En toch ging ze vannacht in de iglo weer overstag.
Klopt zo heb ik het ook gezien gisteravondquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit gebeurde er in het martelhofke.En toen mocht Tim niet meer bij Lotus en Fran in hun huisje.
Ja na een paar keer nee te hebben gezegd en aandringen van timquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:27 schreef Poezewoes het volgende:
Tim kwam verhaal halen bij Lotus gisteravond, hij klopte op de deur Lotus deed open,zag dat het Tim was.
Deed gelijkweer de deur dicht en op slot BAM
Gevonden wat erg dit ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
als dat zo is Koos, dan moet ik bekennen dat ik een aantal van mijn exen serieus misbruikt hebquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja na een paar keer nee te hebben gezegd en aandringen van tim
Oh oh en nu?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als dat zo is Koos, dan moet ik bekennen dat ik een aantal van mijn exen serieus misbruikt hebexcuses daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |